toch even lekker dat je kinderen nog lekker slapen, kan jij op je gemakje nog wakker worden, en ons natuurlijk vervelen hihi
mij maakt het nie zo heel veel uit (alhoewel het dan niet door de weeks kan en zondag beter is dan een zaterdag hihi) Even kijken wat de rest van de dames vinden! Misschien kan iedereen zijn favoriete dag opgeven? Die van mij zijn : 30 september 7 oktober en 14 oktober
tot zover maakt het mij nog niet uit wanneer en welke dag. Ik hoop alleen dat ik in die tijd nog wel mobiel ben ivm mijn rug Maar hoop er wel op
Meeting september/oktober: 21 september 22 september 29 september -MissyM 30 september -MissyM 6 oktober -MissyM 7 oktober -MissyM 13 oktober -MissyM 14 oktober -MissyM
Half oktober lijkt mij ook niet meer zo handig, vooral voor degene(waaronder ik zelf) die begin nov. zijn uitgerekend. 21 sept. ben ik jarig, dus helaas, 30 sept. word Zefanja al weer 2 jr, Dus eigenlijk weet ik het nog niet. Ik zit vanaf half sept. vol met eigen verjaardagen, 2 okt. Adriaan jarig. Maar ik heb toch nog even om na te denken? Ruby, of ik de 750 ga halen vandaag, poeh ga zo meteen even de kast voor de babykamer op halen bij mijn ouders, zodat ik deze kan gaan schilderen. Gaat vandaag trouwens erg goed met mijn bekken. Maar ja niet te hard juichen, dag is nog niet om. Je kan de playmobiel beter laten liggen denk ik, het is niet echt gezellig weer, alhoewel het hier nog niet regend. NOG NIET........ Zo ga er even vandoor. Tot later...
Anders ik wel toen het gebeurde. Ik ben net mijn bedje uitgerold, na een heerlijk ontbijtje op bed van mijn vriend. Hij heeft gisteravond gezegd dat hij me vandaag heerlijk gaat verwennen
Carola, wat goed dat je je vriendin/VK hebt gebeld! blijkbaar vonden je baarmoeder en kindje het ook niet fijn.. Zo, heb me toch even uitgeslapen.. werd pas om 09:30 wakker.. (ontbijte op bed als verrassing omdat ik zo gebroken was.. aaaaah!) kan me niet herinneren dat ik zo laat wakker werd.. ! Maar was dan ook wel helemaal brak gisteren en heb nog heel eigenwijs Amsterdamned gekeken.. en Amaranta.. ik kijk ook regelmatig Las Vegas! Als is het alleen maar om "Danny"! mjammie! Ik heb murmel's soep ook overleefd hihi.. vind hem zelfs érg lekker! Dus ook daarvoor de complimenten! Ik ben ook nog wel benieuwd naar alle foto's die zijn gemaakt! Ik weet ook waarom die van mij mislukt zijn.. ik had het toestel op de "manual" stand staan. Mijn vriend is hobby fotograaf en doet altijd alles handmatig. Ik had hem dus op "auto" moeten zetten.. dus als iemand me foto's wilt mailen.. graag! Wat betreft een volgende meeting.. mijn verlof begint op 8 oktober. Qua dagen kan ik nog weinig toezeggen.. zit met een aantal verjaardagen in september/oktober.. maar so far.. count me in!
Ik kom 24 september met verlof, maar ja je weet maar nooit. Het is afwachten hoe de rest van mijn zwangerschap verloopt of ik eerder moet stoppen met werken. En tweelingen worden in de regel te vroeg geboren. Ik denk dat jullie gewoon maar iets moeten plannen en dan kijk ik tegen die tijd wel of ik mee kan. Officieel moet ik nog 100 dagen, jippie
Goeiemorgen dames Zo alweer lekker gekletst zie ik, gezellig. En zelfs al plannen voor een volgende meeting, wow jullie hebben de smaak te pakken. Ik kan nu nog niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan, maar ben meestal wel makkelijk dus plan gewoon maar wat Ik heb uitgerekend dat ik dus tot eind oktober ga werken, als ik t red, maar als t gewoon op een weekend is, maakt dat dus ni uit. Gezellig! En tja, ik heb zoiets van 'alles wat ik nu nog kán doen, doe ik nog'. Ik vind t al erg genoeg dat ik straks minder ga kunnen. Dus nu blijf ik gewoon nog ff lekker bezig, hoef ik me straks niet schuldig te voelen als ik niks meer kan. Ik ga even ontbijten, fijne dag allemaal Ilse
hier liggen de croissantjes ook al in de oven. de was is opgevouwen (strijk bewaren we voor de hulp morgen)
tja waarom wordt ik ingeleid....eigenlijk gewoon omdat ik een bangerik ben normaal word je dan niet ingeleid,maar omdat ze bang zijn dat ik een paniekaanval krijg doen ze het toch. en bij anwar heb ik 3 dagen weeen gehad en ben toen alsnog ingeleid. trouwens moet zeggen dat de ruggeprik die ik toen kreeg echt een verademing was. en anderhalfuur na de bevalling was ik gewoon alweer thuis.heb geen last gehad van de ruggeprik niks.
Ik ga maar eens een wasje doen, want anders heb ik morgen niets meer om aan te trekken. En ik weet dat ik het rustig aan moet doen, dus ik doe het dan maar op mijn dooie akkertje, want de was overlaten aan mijn vriend Dan heb ik geen kleding meer denk ik.
Over de meeting. Ik denk dat veel meiden tegen die tijd wat minder mobiel zijn. Zeker als je heel Nederland door moet crossen. Ik moet nog even kijken hoe of wat.... We kunnen natuurlijk ook ergens in de december, tussen sint en kerst meeten, als alle babies er zijn. Dan hebben we ook allemaal nog verlof.
ja inleiden is ook niet niks,meteen na dat het infuus gezet word komt er een weeenstorm op gang. kijk als ik zeker wist dat mijn bevalling hetzelfde zou zijn als bij fabian (3 uurtjes,zonder pijnstilling of iets) dan zou ik daar voor tekenen. maar drie dagen weeen die je niet op kunt vangen,in je rug en benen is ook echt geen lol.tegen de tijd dat je dan mag gaan persen heb je het fut niet eens om het te doen. maar er moet het een en ander meespelen willen ze je inleiden hoor.dat doen ze echt niet zomaar.bij mij is daar veel overleg over geweest.ook met de psychiater waar ik onder behandeling ben.(nee ben niet gestoord,heb gewoon wat issues )