November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga me bijna schamen hier. Ik sta elke dag rond 11 uur pas op. En het is niet zo dat ik tot die tijd wakker in mn bed lig. Nee nee, ik slaap gewoon zo lang!

Missym, misschien een rare vraag maar waarom komt je vader naar NL als jij over 4 dagen naar Griekenland gaat?

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goede morgen

Ik las dat het een leuke dag was gewwest gister. Voor de volgende meeting ben ik wel van de partij. 28 september is mijn laatste werkdag dus ergens eind september begin oktober kan ik wel. Is die meeting dan wel op een zaterdag? Dan kan mijn mannetje mee want ik denk dat ik tegen die tijd niet meer alleen zo ver weg wil. Je weet het tenslotte maar nooit.

Gister een leuke dag gehad in Zeeland. Ben zelfs nog verbrand. Was daar prachtig weer.

Ik ga even de was opvouwen want de volgende kondigd zich al weer aan.

Liefs Stasia

3. Niet meer actief

Lekker toch dat je zo lang kan slapen? Slaap je dan ook aan 1 stuk door, of wordt je 's nachts vaak wakker?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Carola, ik word doorgaans niet wakker. Misschien 1 keer om te plassen maar daarna val ik gelijk weer in slaap.

5. Niet meer actief

Alleen zit je dan dus weer met het punt dat het voor de late novembermama's weer moeilijker is. Ik ben zelf de 26e uitgerekend, maar voor t zelfde geld komt ie 2 weken later. Dat weet je natuurlijk nooit (Hoewel ik zelf nog steeds zeg dat ie de 14e al komt haha).

6. Niet meer actief

Misschien moeten we gewoon even wachten met een datum willen prikken tot het bijvoorbeeld begin oktober is. Dan weten de vroege novembermama's of ze nog instaat zijn om het land door te crossen. Voor het zelfde geld, zijn mijn kleintjes er dan al. En anders wordt het gewoon afwachten tot de babies van de late novembermama's erzijn voor we iets kunnen gaan plannen.

7. Niet meer actief

Hee meiden, zo heerlijk uitgeslapen. Ik rolde om 11.00 uur mijn bedje uit...HEERLIJK!

Zo ik zie dat er alweer plannen zijn voor een volgende meeting!
    Maar het lijkt mij inderdaad handiger om het met beebs te doen..
    Ook ik zal tegen die tijd (ben ik bang) niet meer zo mobiel zijn.. :(

En je zit natuurlijk met een aantal meiden die of heel vroeg of heel laat zijn uitgerekend..We moeten er maar eens flink over brainstormen denk ik ;)

8. Niet meer actief

Oh ja, feestje van mijn broertje was erg gezellig! We waren om 23.30 uur thuis....trok het echt niet meer..

Vandaag een lekkere luierdag :D

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeeeee dames!

Ik dacht , ik lees eventjes de 2 pagina´s van gisteravond. Maar dat ging niet helemaal op, het waren er 9, haha! Maarja, wat wil je, als mensen hun zinnen woord voor woord gaan typen, da´s gemeen!
    Gelukkig dat jullie de soep hebben overleefd, hihi, ja in 1x zoveel vitamientjes hakt er wel in natuurlijk ;)

Vond de chocotaart van Esther trouwens ook errug lekker. Enneh.... de enorme berg slagroom die ik er op kreeg was natuurlijk ook niet verkeerd ;).

Leuk plan om nog weer een nieuwe meeting te plannen!
    Ik heb zelf wrschnlk 2 oktober mn laatste werkdag, maar mij maakt t niet zo veel uit.
    Misschien moeten we idd nog heel eventjes wachten tot begin sept, zodat we een beetje zien hoe fit iedereen is/blijft, haha!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Esther: gelukkig heb je wat deurtjes gescoord!
    En ik zou ze maar goed in de gaten houden, want Wim en ik willen ze nu ook, maar no worries, geen 24 hoor.
    Wrschnlk alleen de onderste paar (tegen de kattenpies die daar nog wel eens ´per ongeluk´ wordt geloosd).

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat ik trouwens nog even kwijt wilde.... Ik wou nog even zeggen dat ik het nog extra super vond van Linda dat ze er bij was op een toch wel heel speciale dag/periode in haar zwangerschap. :thumup:

Kan me voorstellen dat dat het nog weer even net iets lastiger maakte!
    En daarbij komt dan dus Linda, dat je vanaf nu gewoon eigenlijk allemaal nieuwe dingen gaat meemaken, met dat kindje dat het gewoon hartstikke goed doet in je buik!

Daar ben ik echt zo blij om voor je, het zal wel een beetje een ´nieuwe fase´ zijn voor jullie! Ik hoop dat jullie daar van kunnen genieten met zn drietjes (of eigenlijk met zn viertjes, want Milan kijkt ook over jullie schouders/buik mee natuurlijk!).

Extra dikke knuffel dus voor jou Linda! :D

12. Niet meer actief

Ik ben jaloers, ik moet er minstens 3/4 keer per nacht uit op te plassen en dan duurt het ook altijd weer even voor ik slaap.

13. Niet meer actief

Mijn vriend is lekker voor mij aan het koken, en ik mag niet weten wat hij gaat klaarmaken :( Maar het ruikt in ieder geval erg lekker :)

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goh waar is iedereen nou.....

zo kom ik vandaag nooit aan de 1000 berichtjes.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, tegen jezelf praten wordt ook zo vermoeiend he, hihi?!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik moet Indigo nu gauw gaan inhalen, nu ze een weekje weg is. Maar hopen dat ze daar ter plaatse geen internetcafé kan vinden, hahahaha. Eens even kijken hoeveel berichtjes zij had eigenlijk.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ik ben er ook hihihi

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik moet naar de 1167 minimaal de komende dagen, zie ik net. Dus dat wordt nog heel eventjes doortypen!

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jij mag ook wel flink doortypen :)

Deel Deze Pagina