November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou murmel dat moet je toch wel lukken? ;)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Voor dat ik bij de 1000 ben heb ik denk ik al 2 babys op de wereld gezet.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben mijn zolder op aan het ruimen,heb net de popenkast verkocht via marktplaats.voor 5 euro.

zegt fabian "ja inleveren,die poppenkast had ik van oma"

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whhahaha zal toch wel mee vallen heb nog geen 1 kind en zit al aan heel hoog hhihi

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb nog 2 dressboys staan. Moet ik ook nog op mp zetten. Ga ik maar gelijk even doen.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    kreeg vandaag een site door van mn schoonzusje met namen,
    heb me werkelijk suf gelachen, daar staan namen tussen echt.....

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik ben er ook weer. ik ben om 10.00 uur toch mijn bed weer ingegaan en heb tot 12.00 geslapen heerlijk.

Muriel dank voor je lieve berichtje. Door de meeting en daarna de afspraak met vrienden is de dag voorbij gevolgen. Ik heb er dus maar weinig aan kunnen denken gelukkig. De kleine is lekker druk in mijn buik en dat vind ik erg fijn.

Morgen mijn uitgebreide 26 weken echo en daarna gewoon de controle. We spannend. En even voor de duidelijkheid, vanaf volgende week zaterdag is echt alles nieuw. Maar vanaf nu ook wel een beetje omdat ik toen met deze termijn al in het ziekenhuis lag

Ruby trouwens fijn dat het ziekenhuis met je meedenkt en dat je mag worden ingeleid. En ik niet alles, maar zo ga je rustig de bevalling in denk ik.

Over de meeting. We moeten tegen die tijd maar kijken wat we doen. Het is nog zo ver weg en we weten allemaal niet wat ons staat te gebeuren. Dus lekker op zijn beloop laten, maar als er een meeting komt zal ik er alles aan doen om er weer bij te zijn.

Zo ik ga lekker met mijn mannetje filmpjes kijken met lekkers erbij. (heb gisteren nog niet genoeg gehad) ;)

En Esther mag ik weten wel pakje/beslag je hebt gebruikt voor de overheerlijke chocolade taart?

En Muriel ik heb erg genoten van je lekker soep. Je mannetje en de kleine mogen blij zijn met zo'n goede kok :)

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nu heeft ie de smaak te pakken,hij wil alles uit gaan zoeken wat hij niet meer gebruikt en gaan verkopen. \:D/

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik kan natuurlijk ook alle nieuwe leden welkom gaan heten,en de zwangere feliciteren dan heb ik er zo 1000

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja precies, zoiets zat ik ook al te bedenken, maar had er niet zo veel zin in ;)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, kreeg al een Hyves uitnodiging van Gwen, dus ben ook ff aan het zoeken geslagen ;)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja wie zit er nog meer op hyves?

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed dat jullie me er aan herinneren trouwens, ik moet ook nog wat dingen op MP gaan zetten. Ff wat fotootjes maken...

Moeten wat ruimte gaan maken op de zolder voor de verbouwing (kasten weg) en de roeimachine wordt al een jaar niet meer gebruikt. Lijkt me een veeg teken, dus WEG er mee!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
  17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden!

Waren jullie gisteren ook zo moe? Jeeeee zeg ik heb René's plekkie van de bank zelfs ingepikt ik wist echt niet meer hoe ik zitten moest :D

Hier alles goed, kreeg net een mega aanval van schoonmaakwoede en heb het hele huis van boven naar beneden opgeruimd, gesopt, gezogen en gedweild, ben wasjes aan het draaien en heb de bedden verschoond...en heb me nu toch een last van mijn buik :oops:
    Ik zou bij mijn derde zwangerschap toch beter moeten weten :je-moet-het-ook-in-etappes-doen-stomme-doos ;)
    Maar het is hier nu wel lekker schoon en fris irriteerde me dood aan de troep en haren hier in huis :D

René loopt weer wat rond, hij hoest nog wel heel erg dus misschien morgen toch nog een keer de dokter bellen of het echt geen bronchitis of beginnende longontsteking is, maar zoals het nu staat gaan we vanaf dinsdag leuke dingen doen, het weer belooft mooi te worden!
    Yes de zomer komt er eindelijk aan!
    We gaan in ieder geval naar het Dolfinarium en de dierentuin in Emmen, dus ik denk dat ik volgende week wat minder online ben wij hebben hier nog wat vakantieschade in te halen!

Ik zal eens even bijlezen er was alweer flink gekletst zag ik (en daarna ga ik een roomboterkoek bakken heb ik zo'n zin in!)

xxx Roelie

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwwwwwwwwwww roomboterkoek *kwijl *kwijl*kwijl*

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wel irritant, ik wilde bij mn hyves naam mumu13 gebruiken, maar heb een typfout gemaakt en nu zit aan dat mumu31 vast.... maarja, niks meer aan te doen....

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja lekker Roelie, doe mij ook maar een stukje! Had je trouwens niet genoeg te snoepen over van gisteren?

Deel Deze Pagina