nee klopt, komt omdat het een html code is en geen bbcode zoals op deze site word gebruikt, ik wilde hem ook zo graag maar helaas
Ooooh, ik wordt gek van m'n vent....Hij is zo zielig! Meneer is een beetje verkouden en loopt constant te klagen dat zijn hoofd vol zit en dat het niet los wil komen, maar stomen of neusspray gebruiken, ho maar! :x En dan constant op de bank gaan hangen, terwijl ik (uitgerekend vandaag) een opruim/ schoonmaak bui heb, maar het niet allemaal zelf kan doen.... Mijn hormonen zijn flink met me aan het spelen vandaag....erger me overal aan op het moment.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 6 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst! AGENDA LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog Ruby~ 30 juli 11:00 uur pretecho Joldeg~ 30 juli 14:00 uur 1e werkdag Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK Jennie~ 31 juli 16.45 VK amaranta~ 1 augustus 14.50 VK MissyM~ 1 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK amaranta 13 augustus 8.30 weer werken LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! MissyM~ 10 oktober met verlof!! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is ZO heb mezelf ook nog even tussen de agenda gezet, was het helemaal vergeten...
ohwwww hihihi mannen Heb er hier ook zo eentje vandaag! We waren natuurlijk laat thuis vanacht half 4. Meneer kwam om half 1 zn bed uitrollen en hij was zooooooooo moe, ploft op de bank neer, zet een film aan die hard 4 en doet verder niks meer. Jaaaa ik ga zo opruimen zegt tie dan, als ik bijna klaar ben, want ja hij is zo moe
@Ikke; oh ja, precies hetzelfde als Erwin. Die is ook zo lekker meewerkend af en toe! EN vandaag kan ik er gewoon niet tegen. Ben gewoon helemaal over de zeik.... Ik ga dus ook geen gesprel aanknopen over dit punt, want dan ontplof ik echt
whahah ja erg he! Ben vandaag ook geen mens hoor, maar ja de dingen moeten gebeuren. Gooi ik net wat om, janken niet normaal, en hij kijkt me aan van wat is er nou. Nou laat maar. :x
ben weer thuis... heb vandaag eens een keer geen last van de hormonenmonsters. maar lees dat een paar van de dames vandaag echt gepest worden door ze. gewoon lekker laten gaan meiden,hoort er allemaal bij. morgen mijn pretecho,ben weer heel benieuwd hoe mijn kindje eruit ziet,en de foto's plaats ik zodra ik thuis ben.
Ik ben hier dus daarstraks begonnen met katje uitruimen, hij zou helpen met dingen verplaatsen. Anders moet ik constant opstaan en weer gaan zitten. ( niet echt bevordelijk voor het ruggetje) Is die kast uigepluisd, heb ik alles apart op stapeltjes gelegd en gezegd wat waarheen moet... Ja doe ik zo, even liggen ben niet zo lekker...en vervolgens heeft het dus een uur op de grond gelegen en ben ik het zelf maar gaan doen! Het lijkt wel of hij niet snapt dat ik het graag af wil hebben, maar het niet allemaal alleen kan doen.. Nog steeds niet alles is opgeruimd nu, want ik moet nu echt ff rustig aan doen. Krijg last van mijn banden...en meneer (die in bad zou gaan liggen) zit nu boven achter de computer een spelletje te spelen. Dat kan dan natuurlijk weer wel! Het is hier nu net of er een bom ontploft is, had er beter niet aan kunnen beginnen, vanmorgen was het hier opgeruimder...
ohw spannend Ruby ben ook erg benieuwd. ik moet nog een weekje wachten tot de pret echo! Die hormoonmonsters mogen van mij in de kast blijven liggen, vind ze behoorlijk irri zeg maar
Oh leuk Ruby, ik moet nog een kleine 3 weken wachten op de mijne Ik ben benieuwd naar je foto´s! Echobureau-mensen gaan ook op vakantie, be-la-che-lijk eigenlijk!
Goh ik wordt net uigenodigd om gezellig met z'n tweetjes in bad te gaan... FF lekker relaxen, maar geen gefrunnik aan mijn lijf, dan doe ik 'm wat Misschien toch maar eens een gesprek aanknopen...of gewoon laten vallen dat ik graag wat meer hulp krijg.... Nou ja we zien wel...