Ja daardoor voel je je wel minder 'zwanger' hè? Maar dat komt vanzelf nog wel ja hahaha. En wat een prachtig weer ja, het kan niet op! Ga zo op kraamvisite, ben benieuwd!
Hallo a.s mama's, Ik wil eerst iedereen gefeliciteren met jullie zwangerschap. Ik heb zelf vanmorgen getest en hij was hartstikke positief. Wat ik helemaal neit verwacht had ik dacht gooi gewoon voor de gein een testje tegen aan tja en toen waren er ineens 2 streepjes Ik hoop dat ik ook hier gezellig mag meekletsen met jullie? Ik ben uitgerekent volgens zwangerschapspagina op 16 november. Groetjes
Gefeliciteerd Rachel! Bij mij was het ook een verrassing! Helemaal nergens last van eigenlijk, dus ik dacht ook: het zal wel niet. En ook in ronde 9 zie ik, ik ook! Is het je 1e of niet?
ZO, wat een hoop nieuwe zwangeren erbij! Toppie ! Allemaal hardstikke gefeliciteerd, geniet ervan ! Ennuh het vliegtuig zit nog lang niet vol, dus er kunnen er nog veel meer bij ! Ik mag vanmiddag naar de vk, ben me toch een partij zenuwachtig! Gelukkig heb ik verder geen last van misselijkheid, alleen zeer pijnlijke (.)(.) Heb net de catalogus van Babydump binnen, zit een paar sokjes bij...zoooo schattig..... Hoe is het verder met iedereen? Geen klachten ofzo... Het is hier inderdaad heeeel rustig de laatste dagen zeg...
Ik heb geen idee wat ze allemaal gaat doen...ik reken maar niet op een echo, dan kan het ook niet tegenvallen..
Gefeliciteerd nieuwe mama`s ! Vanmiddag naar de gyn, ik laat straks wel weten hoe het daar was. Fijne dag allemaal !
me zin was nog niet af haha. Ik moet om 16u dus beginnen met werken en sta dus vandaag met een big smile achetr de kassa.
Ik heb sinds gisteren een beetje gevoelige schaamlippen, ze zijn ook wat rood. Wat zou dat kunnen zijn?
@Cindy: dat kan gebeuren > raken wat meer doorbloed! @ RacheL: haha, dat heb ik ook, collega's vragen al waarom ik zo blij doe. Werkze alvast! @Bibu: ook spannend: ben benieuwd!
Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan je ouders? Roy en ik doen dat het liefst vanavond al, kan echt niet wachten eigenlijk. Met vrienden en zo wacht ik nog even, maar de ouders?
Bel straks toch maar even de dokter. Wij hebben het eigenlijk gelijk verteld aan onze ouders en broers. Van vrienden, collega's en kennissen weet no niemand het. Dat willen we graag tot 12 weken zo houden.
@Linda: ouders zou ik het ook meteen aan vertellen! Het is toch hartstikke leuk om te delen?! Jammer genoeg is mn vriend nog in het buitenland tot zondag, dus moet zelf nog ff geduld hebben....
Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken! Een klein cadeautje geven is natuurlijk sowieso leuk. Je hebt bv. van Nijntje het boekje 'opa en oma pluis', dat doet het vast goed! Veel succes met verzinnen en veel plezier met vertellen! nee, we hebben alleen samen via de telefoon kunnen juichen!
Oh wat zul jij blij zijn hem te zien zondag! Ja er zijn idd heel veel leuke dingen te verzinnen. Maar ze verwachten het wel al een beetje, dus als ik met een kadootje aan kom zetten weten ze echt wel al hoe laat het is. En wil zo graag een verrassend gezicht zie haha.