oehww gezellie Misschien een goed makertje meis! En gooi er een hint tegen aan meis, moet je niet doen zoals ik dat wel eens doe van: fijn dat je me zo goed geholpen hebt. Kan je vertellen dat werkt niet hihihihi
En als het nou toch nog goed loopt dat gesprek, dan heb ik zojuist mijn laatste sigaret gerookt... Ga toch proberen om te stoppen, maar dan moet zometeen natuurlijk niet de hormonenbom barsten zeg maar
Nee dat laatste zal ik maar niet doen, dat soort opmerkingen vallen nooit zo goed bij hem. Die heb ik ook wel eens een paar keer geprobeerd, maar uiteindelijk ben ik er dan zelf de dupe van omdat ik dan weer baal dat er ruzie is...
Zo effe een snelle post van mij.... Vanmorgen schandalig lang uitgeslapen en daarna gezellig samen in joggingspak op de bank. Toen toch maar even het huis van eehhhhh..... aan kant gemaakt en daarnet een rondje gelopen over het plaatselijke bluesfestival (helaas kon ik de snackkar) niet voorbij lopen. En we vertrekken zometeen richting oom & tante die 45 jaar getrouwd zijn vandaag. BBQ-en met de familie, dus hopelijk blijft het droog! Linda, ik heb voor de chocoladetaart "Tarte au Chocolat" van Dr Oetker gebruikt. De andere was een Sachertorte mix ook van Dr Oetker. Supermakkelijk en snel te maken. Hyves zal ik me toch ook maar eens op aanmelden...wordt vervolgd dus.
Ja ga zometeen naar boven, meneer is nog even met z'n spelletje bezig En inderdaad; mannen vinden ons waarschijnlijk net zo vreemd, helemaal nu we zwanger zijn en met al die idiote hormonen te maken hebben..hahaha Gellof dat er genoeg boeken over geschreven zijn !
Hmmmmm ik kan me helemaal niet herinneren dat haakje open en haakje sluiten heb getypt in mijn vorige bericht. En ze staan ook al op zo'n vreemde plaats....hoe bedoel je in de war?!
Jullie beiden trouwens succes met de mannen en de hormoontjes vandaag De mijne is tot nu toe erg lief voor me.
Ik wil ook een bad! Naja, als het goed is gaat mijn neef binnen nu een week of 2 beginnen aan de badkamerverbouwing
Nou, meneer komt net naar beneden met de mededeling dat ie eigenlijk niet zo'n zin meer heeft om in bad te gaan... Dus nu ga ik maar alleen! GRRRR, nu is het dus echt oorlog... Ik zeg net tegen hem, dat ik al heel de tijd op hem zit te wachten, krijg ik gelijk een snauw! Die heeft dus vandaag alleen beeld en geen geluid!
nou jen badder ze. ik ga mijn mannetje zijn tas zo ff inpakken,die vertrekt weer vannavond. fabian is weer gaan vissen en anwar voelt zich echt in de steek gelaten want hij wil mee maar hij mag niet van mij. vind hem nog veel te klein,en hij heeft geen diploma's dus durf hem ook niet bij die vijver te laten zitten. de couscous is een beetje verkeerd gevallen,heb nu een beetje last van het zuur.is nou al de tweede keer dat ik het eet en dat het opspeelt.