Ohoh, jullie hebben wel wat te voorduren met die mannen vandaag zeg. Mijne is vandaag zowaar voorbeeldig, kreeg alleen een beetje gemopper omdat ik teveel deed. Wie? Ik? Hoe kom je dr bij! Maarja, wat gedaan moest worden is weer gedaan, we zijn weer een stap verder. Gelijk ook even t bed verschoond, de matrassen omgedraaid, onder t bed gezogen etc. Nu zijn we moe en gaan ff zitten, straks rijden we ff naar Ermelo (naar t huisje) om nog ff goed te kijken wat we aan meubelen nog zouden willen/moeten vervangen enzo. En dan weer verder dubben wat we doen ermee. Twijfel twijfel.... Fijne avond meiden Ilse
Als het goed is, gaat mijn vriendin mijn bevalling doen. Maar ja, ze heeft geen ervaring met een tweeling bevalling dus de gyn zal er ook zeker bij zijn. Ik zou het zelf wel heel fijn vinden als ze er is. Maar het is ook afwachten hoe de kindjes zich ontwikkelen enzo. Ik kom pas net weer on-line, omdat ik met mijn vriend lekker naar het bos geweest ben. Hij weet dat ik van de natuur hou dus vandaar. En na gisteravond had ik wel wat verwennerij verdiend. Zeker omdat ik bijna in paniek raakte en vooral bang was.
Zo, ik ben net uit een heerlijk eenzaam bad gekomen.... Heb het boekje dat ik voor Erwin had gekocht (vaderschap voor beginners) zelf maar eens doorgelezen, want hij kijkt er niet naar om. Hij houdt dan ook niet echt van lezen, maar toch! Heb ook het boekje van Kluun liggen; Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Is heel leuk om te lezen, maar ik zou zo graag zien dat hij wat meer interesse toont door er op zijn minst een keer naar te kijken... Volgens mij voelt ie trouwens nattigheid, want toen ik boven in bad lag zat hij beneden en toen ik uit bad ging en weer aangekleed de trap af draafde is ie weer naar boven verdwenen... Heb trouwens nog steeds niet gerookt....! Ik hoop dat ik het volhoud op deze manier.
Omdat we voor het eerst naar Griekenland gaan met de auto via joegoeslavië rijd me vader mee. Dus hij is hierheen gevlogen, rijd mee heen en mee terug en vliegt weer naar huis heel veel plezier, ben benieuwd naar de foto's! Sterkte met stoppen! Zo dat waren de reacties, moet wel af en toe kijken anders mis ik zoveel Batavia stad was zoooooooooooo druk dat we weer heeeeeeel snel zijn weg gegaan! Nou ga zo maar eten en naar bed, nog 2,5 dag werken!
miscshien een ideeetje voor de hyves onder ons Om een groep te maken voor november mama's 2007? Ik hoor het wel Ja gwen krijg je het nog drukker
Nou, grote schoonmaak/opruiming gehouden hier, de kasten staan op MP samen met nog wat andere rommel. Maar eens kijken of we het allemaal kwijtraken. Voor de gratis op te halen 20-jaar oude tv komt zo al iemand langs, hihi.
aagggrrrggggggggg mannen :x oke heb er maar eentje hihi en dat is genoeg Hij is de rest van de dag, na het film kijken bezig geweest om voor iemand anders een pc opnieuw te instaleren, onder tussen op zn eigen pc bezig geweest met spelletjes spelen. Ik ben onder tussen bezig geweest met een beetje ruimen en schoonmaken, kom ik in de kamer lopen, ben je allemaal aan het doen Schat durft hij te vragen, dan kan ik me niet inhouden om te zeggen "dat noemen ze nou schoonmaken" OKe fout natuurlijk, maar oke Zegt hij net ik maak zo wel het eten klaar, goed? Ja prima hoef ik een keer niet te koken. Dus zit te wachten tot hij eens gaat beginnen, ik knor onder tussen maar denk geef hem de kans. Onder tussen is hij nog steeds bezig met die pc's. Zegt tie net zal ik de over voor je aan zetten, uhhh voor wat? "we eten pizza" Ja zo kanik dus ook koken. Kom hij vol trots de kamer in lopen, heb de oven voor je aangezet, en lag op het puntje van mn tong om te zeggen, nou wat goed schat. Heb het maar niet gedaan en schrijf nu hier van me af en ga nu de pizza maar in de oven gooien zucht...................
@Ikke; ooo meid we zitten vandaag echt in hetzelfde schuitje! Ik ga nu in ieder geval bankhangen en hij zoekt het maar lekker uit. Zoals ik al zei; wel beeld, geen geluid.... En voor z'n eten zorgt ie zelf maar...
Af en toe kan je de mannen echt achter het behang plakken De mijne is echt een schat vandaag, hebben we net tosti's gegeten wil hij met z'n allen in bad. Ik las net dat jullie ook in bad gingen, dus wij gaan nu lekker met z'n vieren in bad. Ik hoop dat het gaat passen. Ik ben natuurlijk enorm aangekomen sinds de laatste keer dat we sampjes in bad zijn geweest.
whahahahaha zijn het broers van elkaar ofzo gelukkig hebben we hier nog waar we heerlijk onze gal kunnen spugen
hier kan ik nou wel weer vrolijk van worden een van mn katten, op zn best http://s13.photobucket.com/albums/a272/happydeesje/?action=view¤t=vanalles022.jpg
Word weer flink gekletst hier Heb net ff mijn kinderen met de tondeuse onder handen genomen Was die lange onhandelbare haren van hun zat ze hebben nu heerlijke korte zomerproof militairen koppies Linda succes morgen met je echo en controle hopelijk is alles goed! Ruby veel plezier bij je pretecho, gaat je mannetje mee? Ilse succes met je eerste werkdag morgen! Mannen.... praat me er niet van.... Als ik ziek ben moet ik het hier maar zien te redden met 2 kinderen en meneer ligt nu al een week op de bank zielig te wezen...schenkt voor zichzelf drinken in, vergeet mij en als ik een half uur later koffie voor mezelf pak is meneer gepikeerd omdat ik hem niet gevraagd heb of hij een kopje thee wilde....whaaaaaaaaaaaaaaa ik schop 'm morgen hoogstpersoonlijk van die bank af word er helemaal gek van! Esther veel plezier bij de bbq en gefeliciteerd met je oom en tante...wauw 45 jaar is niet niks! Hier regent het wel weer hopelijk hou jij het daar droog! Jen ik heb dat boekje van Kluun ook voor René gekocht....nou hij had niet eens zin om er in te beginnen, had gelijk het vooroordeel klaar dat het niks voor hem was dus dat was hier vette ruzie paar weken geleden...pffff koop ik eens wat leuks Zegt ie van de week: nou lief 1 voordeel nu ik ziek ben kan ik eindelijk dat boekje lezen...wat denk je hij heeft het nog niet eens aangeraakt Valt het op dat manlief en ik vandaag ook samen aan het zwangeren zijn Ik heb geen hyves trouwens hoor! We gaan toch niet ook nog daar verder kletsen dat houd ik niet bij hoor! Hahaha Desiree die kat van jou! Ik heb hier een pers die ook altijd met de flap buitenboord loopt Heee hehe de douche is vrij ik ga óók in bad (alleen wil niemand mee hebben gnagna!) xxx Roelie