ik heb trouwens nog een vraagje aan de al ervaren mama's! De kleding die de 1e en evt. 2e droeg gebruik je die nog een keer? Ik bedoel bewaar je de kleding voor een 2e? (mits van het zelfde geslacht of neutraal zeg maar)
toen ze klein waren deed ik dat wel. maar nu gaat het niet meer tenzij het bijna niet gedragen is. ligt er echt aan hoe je kindjes zijn. die van mij zijn zo lomp dat een broek nooit heel blijft,en t shirts zitten altijd gaten in (net of hij ze expres erin knipt)
anwar heeft best veel babygoed van fabian aangehad. nu met deze moet ik alles opnieuw kopen,heb niks meer. en anders dan kreeg hij het nog niet aan want wat 6 jaar geleden leuk was is nu niet meer zo leuk.
Kan me ook voorstellen dat het niet zo leuk is als de kindjes op de foto steeds de zelfde kleren aan hebben. Daar hadden we t tijdens de meeting op gegeven moment over, dat je je dan gaat afvragen: welke van de twee staat ook al weer op deze foto?
Nou hier wel gebeurd, alleen anders gecombineerd. Sommige dingen worden nu ook weer gebruikt, waarom niet. Zonde als ze zo klein zijn slijt het niet en het kost tegewoordig al genoeg. Oke heb nu ook nieuwe kleertjes er tussen, want ja 56 en verder was toch meer voor jongentjes. Alleen rompertjes opnieuw gekocht ivm spuitpoep. Kleertjes waar spuug vlekken op zitten en er niet meer uit wilde zijn ook weg gegaan. Maar ik vind dat het makkelijk kan. bij die van mij zit er niet zo veel leeftijd verschil tussen.
Missym, ik gebruik ook de kleertjes opnieuw hoor. Alleen is de één een meisje en de ander een jongen, en ik heb niet heeel veel neutraal spul. De rompertjes vervang ik ook, ook ivm spuitpoep....
kom net heerlijk uit bad. Mijn vriend was achter me gaan zitten met zijn benen om mij heengeslagen (vraag niet hoe) maar voor mij zat het heerlijk Verder heeft hij lekker met mijn buik zitten spelen, waar de ukkies op reageerde. Echt geweldig, hij had contact met de ukkies. Terwijl hij lekker aan het spelen was, ben ik in slaap gevallen Maarja, het was ook zo lekker. Vanmiddag in het bos hebben we trouwens besloten hoe we de kindjes gaan noemen. Valt trouwens nog niet mee om 4 namen te bedenken, waar je beide mee eens bent. Maar het is gelukt. En zolang ze nog in mijn buik zitten noemen we het ukkie wat onder in mijn buik ligt Hummeltje en degene die boven in mijn buik ligt (de dwarsligger van gisteren) Frummeltje. Lekker origineel he En ze doen het zo goed vandaag en ik voel me ook zo goed, dat ik morgen gewoon lekker ga werken.
Een vraagje over die babykleertjes. Hoe klein zou ik in godsnaam kleertjes moeten kopen. Want ik heb echt geen idee.
wie vroeg ook al weer voor lijst voor de geboortekaartjes? Naar wie moest ik pb-en. En wat wil je precies weten? En mijn hyves is Carola221082.hyves.nl
Normaal is 50 de kleinste. Maar volgens mij is (zijn) een tweeling toch wat kleiner dus zou je kunnen kijken voor mt 44 (prematuur) kan je ook kopen bij Prenatal. koop je 2 pakjes voor ieder, kan je na de bevalling altijd nog bij laten halen. heb ik bij de oudste toen ook gedaan.
Dat is altijd handig, en je krijgt er volgens mij ook altijd nog wel cadeau. Ik denk idd dat het niet onverstandig zou zijn om mt 44 te halen. De rest groeien ze vanzelf wel in. Ik wil onderhand toch al wel de belangrijkste dingen gaan verzamelen.
Gwen, leuke foto van (jouw broer) ik moest er erg om lachen gisteren ik weet niet helemaal hoe hyves nog werkt. Volgens mij heb ik er ook geen foto bij staan, maar dat ga ik van de week wel uitzoeken. Mijn adres is http://lindaPOOH.hyves.nl Ruby veel plezier morgen bij de pretecho, geniet er lekker van Ilse succes en veel plezier gewenst voor morgen bij je eerste werkdag Volgens mij zijn alle mannen hetzelfde als het gaat over opruimen en schoonmaken als je het vraagt is het altijd: ja ik doe het zo, om ja zometeen. Ik wordt gek van mijn man af en toe. Maar vandaag is hij heel erg lief en helpt hij bij alles. Esther bedankt voor de informatie over de taart. Ik denk dat ik morgen als de echo goed is mezelf maar eens lekker ga verwennen met een chocolade taart met slagroom Vandaag is de dag heerlijk verlopen, ik heb vanmiddag nog weer 1.5 uur geslapen, heerlijjk. Ga me eindelijk weer een beetje mens voelen. Tussen door heb ik nog wel twee wasjes weggestreken, en twee wassen aan gezet. En de zolder samen met mijn mannetje een beetje aan kant gemaakt. Was van vorig weekend nog een zootje. Ik moest vandaag wel wat doen, want morgen hang ik bijna de hele dag in het ziekenhuis dus vandaar. Maar heerlijk zo pyjama dag. Ik denk dat ik dat maar vaker ga doen.
linda, fijn dat je je weer een beetje beter voetl. Is altijd prettig. Ik denk ook dat alle mannen wel het zelfde zijn Alhoewel die van mij nu wel veel doet in het huishouden en de jongens bed/bad klaar maken. Mag en kan niet zo veel. Hij 'moet' van mij sowieso, straks met 3 kleintjes is het toch wel belangerijk dat je samen voor de kinderen zorgt. Die chocoladetaart hmm misschien ga ik morgen ook eens even kijken voor dat overheerlijk beslag. Esther je hebt ons er echt mee aangestoken hoor. Zal zo even weer foto's plaatsen van het kamertje, nu wat meer ingericht, maar nog niet af.
Hoi damens, ik heb de foto's van gisteren op mijn beebiesite gezet. Het is www.angelfromgod.beebiesite.nl Kopje fotoalbum en dan meeting november mama's. Als er mensen zijn die foto's willen hebben moet je me maar even je e-mail adres pb en
zooo heb net nog ff een portie chinees weggewerkt,gek hé al 8 kg aangekomen. manlief is ook alweer weg,snif weer een week alleen. er is een topic in de lounge over een trouwjurk,iedereen roept "oooh prachtig".zegt 1 iemand dat ze hem niet mooi vind krijgt ze meteen commentaar van iedereen.nu zit er een slotje op
Ik vind het sneu voor je dat je alleen bent deze week. Mijn vriend moet ergens eind september/begin october 1,5 week weg Voor het zelfde geld worden dan de kleintjes geboren, ik wil er niet aan denken dat hij er niet bij is. De gedachte alleen al maakt me depri