Ik kruip nog even lekker tegen mijn vriend aan op de bank, en dan naar mijn bedje toe. Ik lees jullie morgen wel weer. Slaap lekker.
Tja je mening geven wordt klaarblijkelijk niet gewaardeerd in de meeste topics in de lounge...Toch raar, want ze vragen er zelf om en dan wordt er een slotje gezet als het niet gezellig blijft... @Tari; Het kamertje ziet er echt heel erg leuk uit! Zo lief...
Heb net ff dat topic bekeken over die trouwjurk... Het is ook iedere keer weer dezelfde persoon die voor zoveel tumult zorgt in die topics ! Maar zoals Ruby daar al heeft gereageerd; Het forum is er niet om elkaar veren in de reet te steken...Ieder mag gewoon eerlijk zijn mening geven.. Vond dit persoonlijk wel iets te grof, maar ja....
Ladies, waar zijn jullie toch allemaal? We moeten het tempo wel volhouden hè, anders worden we srtaks weer ingehaald. Dat kan natuurlijk niet
Het valt me inderdaad op dat je alleen wegkomt met het sociaal wenselijke antwoord..alle andere antwoorden zijn fout.
Ja typisch he...Ik zie dat ook op een ander forum constant gebeuren hoor... Op www.bokt.nl zit ik regelmatig omdat ik een behoorlijke paardengek ben. Daar hebben ze ook vaak pittige discussies, maar worden de topics niet zo snel gesloten.
Misschien moeten we maar een topic openen dat we het daar niet mee eens zijn! Nog even wat olie op het vuur!
hallo meiden nou lekker jullie best weer gedaan zie ik hihihi Hier kwam mn schoonzusje met haar jongste even op visite, was wel even gezellig en was een mooi verzetje.
pff net die topic gelezen, geloof dat je echt idd alleen maar posi reacties mag geven, anders ben je gelijk jaloers als met iets niet eens bent. Vraag dan niet om mensen hun mening. ach ik lees het dan en denk van hou me mond. Het zelfde dat ik vaak 100x (oke overdreven) de zelfde vragen voorbij zie komen. zucht...........
Je hebt al 1 reactie Maria. Kijken hoe lang het duurt voordat het gesloten word. Ikke, bij die vragen denk ik dan ook ](*,) #-o . Bij baby&dreumes heb je ook altijd dit soort vragen....... word er wel eens moe van. Of ehh ik heb nu grotere borsten ben ik zwanger? etc etc etc.
Dat hoop ik toch niet dat ze dat om het starten van zo'n topic zullen doen.. Denk dat het hele november topic dan leeg loopt, want dat pikken we natuurlijk niet hè....een november mama bannen!