Neem nou dat topic over die kat. Ik hou niet van katten. Ik zou het daar kunnen gaan verkondigen maar daar heeft ts niets aan. Het zou kunnen dat ik wel van katten hou maar niet van zwarte. Dat zou dus ook al misplaats zijn... Dus blijf ik er maar weg. Maar in feite zou het wel moeten kunnen, dat ik daar mn mening zou gaan geven. Kun je het nog volgen, ik niet.
ja dat topic over de kat...is het nou de bedoeling dat iedereen gaat roepen "ooooooooooooooooooohhhhhhhh wattttt schatiggggggggggg" ?
Leuk hee, dat dacht ik dus ook. Moet ff iets van me laten horen... Solidair zijn met de andere november mama's...
ja hihiih Ohwjee heb ik vanavond ook nog een foto van mn kat geplaatst hierzo hhihihi stoute ikke Maar bij die topic zal er ook vast wel een discussie komen
Maaruh, ik vind het eigenlijk ook wel een leuk beessie om te zien... Zal dat ook maar niet gaan zeggen, dan denken er weer mensen dat ik achter de menigte aan loop en mijn mening niet durf te geven... Oh, eigenlijk maakt het toch ook niets uit...wat je ook doet het is nooit voor iedereen goed genoeg..
Eigenlijk zouden we gewoon als test een topic moeten openen. Over een super lelijke wat dan ook en dan allemaal zeggen hoe mooi we het vinden LOL
Ik hou ook netjes mn mond dicht ikke. Maar als ik mn mening zou willen geven moet dat kunen, en ik weet zeker dat ik meteen kritiek zou krijgen.
"ik vind het overigens geen lelijke kat hoor, ik hou er alleen niet van" Zet je dat er toch neer.... Oooh, mijn hormonsters zijn weer huiswaarts gekeerd...ben weer lekker mezelf nu hoor... Heb daarstraks nog een hele dikke knuf gekregen van m'n mannetje.. Was wel nodig ook en had ie niet veel later moeten doen... :x
Ik durf het wel te zeggen, maar ik vind het niet. De omgekeerde wereld dus.... Oh, shit :-# , kan ik het toch weer niet laten om op het forum te kijken. Ik moet naar mijn bed toe, moet er morgen om 6.30 uur uit. Wie stuurt me naar bed?
nee ik ga dat dus echt niet zeggen dan lig ik er morgen vanaf denk ik. maar het topic ik ben zwanger daar kun je ook bij iedereen gaan posten gefeliciteeerd.terwijl het eigenlijk niemand geen bal interesseerd. dus gewoon ff posten en 2 tellen later vergeten. je hebt toch niks met die mensen,denk je dat hun een verwarmd hart krijgen als je daar neer zet gefeliciteerd? tenzij je iemand al heel lang op het forum ziet,en de verhalen mee krijgt hoe moeilijk het gegaan is.dan feliciteeer ik iemand oprecht.
Ja, maar........... het is hier zo gezellig. En alles wat ik nu niet lees, moet ik morgenAVOND inhalen Ben soms net een klein kind