Dames ik ga afhaken voor vanavond en ben benieuwd hoe het met je topic afloopt Maria. Succes met de discussie. Weltrusten allemaal.
Truste Tari ! Ik ga ook maar eens afsluiten en mijn bedje opzoeken.. Nog veel discussieplezier he dames !
Ik ben te moe om me ook nog in het andere topic te mengen, dus dat komt morgen wel (als 'ie dan nog open is). Stelletje heksen Carola, ook mijn mannetje gaat in oktober nog een week weg voor het werk. Nu ben ik pas eind november uitgerekend, dus ik ga ervan uit dat hij al lang weer terug is, maar een pietsie spannend vind ik het wel. Melanie, leuke foto's van het kamertje. Lekker roze! Linda, gave foto's van de meeting! Die wil ik wel hebben, ik stuur je mijn e-mailadres per pb! De taartmixen zijn echt geweldig. Alleen boter en eitjes erbij, mixen, in de bakvorm doen en zo in de oven mikken....smullen maar! De BBQ was erg gezellig, maar het was wel een beetje frisjes. Gelukkig geen regen gehad. 45 jaar samen....dat moeten wij nog maar halen! Nog maar 35 te gaan, hihihi. En ze zijn nog zo gelukkig samen, echt leuk om te zien. Nou, trustie ladies!