November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, dat wordt toneelspelen dan! Eerst een poosje net doen alsof er niets is, moeilijk hoor!

2. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het ook al aan mijn moeder verteld. Ik kon echt niet wachten en in ben zooooooooo blij... ;)
    Ook wel prettig dat ik er het met haar over kan hebben, want voor mijn manlief is het wel spannend, maar nog niet tastbaar. Hij is dan ook nog erg voorzichtig met blij zijn.
    Ik ga deze week ook maar eens een VK zoeken en bellen...
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mijn moeder komt morgen langs, ik denk niet dat ik mijn mond kan houden en ik wil ook zo graag een knuffel van iemand! Dus ik zal aan mn vriend vragen of hij t niet erg vindt als ik mn mond voorbij praat morgen ;)

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hallo novembermama's & papa's,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!

Ik zie dat mijn mede-positieve-testers, Murmel en Linda1980, van deze ochtend hier al zijn.

Ook wij hebben vanochtend een mooie positieve (digitale) test binnen minder dan een halve minuut. Dus het is goed raak.

Juist in de maand dat wij het rustiger aan hebben gedaan. Sinds onze mk vorig jaar in juni na 10 weken heb ik het er erg moeilijk mee gehad. Vooral afgelopen januari wanneer het geboren had moeten worden.

Maar hoe dan ook..... dus is het zover! Het is harstikke raak en we zijn (nog) voorzichtig blij. Even lekker ons geheimpje voordat we het bekend maken aan de buitenwereld. Eerst kijken of alles goed gaat. Ik merk wel dat we voorzichtiger zijn geworden door de mk.

We hopen dat we over 8 maandje een mooie gezonde beeb op de wereld gaan zetten. Goh wat een gek idee toch. Wij ouders! ;)

We gaan lekker gezellig hier babbelen. In eerste instantie zal onze bevaldatum 21-11-2007 zijn.

Geniet ze allemaal dan doen wij het ook.

Liefs,
    Gaby

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeeee Gaby! Leuk dat je er nu ook bij bent, we zaten al op je te wachten! Gezellig de komende 8 maanden kletsen :)

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meis, ja het was even zoeken voordat ik jullie had gevonden :D, kijk maar uit hoor nu komen jullie niet zo makkelijk meer van mij af.

Ik moet zo lachen de hele tijd, ik was echt misselijk tot aan mijn lunch. Normaal baal je dan als een stekker en nu zit je alleen maar op je wolkje ah ik ben zwanger!

Geniet ze!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, ik heb ook een beetje kramp in mn kaken van het blije glimlachen de hele dag, haha!

8. Niet meer actief

Zo, ben net van de vk vandaan....hoop vragen en informatie over ons heen gekregen..en een berg met folders en tijdschriften ! Niet normaal...

Heb een doorverwijzing voor de eerste termijn echo meegekregen en een doorverwijzing om bloed te laten prikken...

Volgens haar ben ik vandaag 6w4d zwanger, maar ik laat mijn banner nog even zo staan tot de eerste echo...

Over 7 weken mag ik weer terug komen! :D

9. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    gefeliciteerd allemaal!
    Wat gaat dit topic hard zeg, ik ben ff dagje werken en 4 pagina's erbij, en (ehm tel ik goed) 4 nieuwe november mama's ?

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het gaat heel hard. Ik hou het niet bij. Ik werk gewoon zitten jullie de hele dag te internetten of hebben jullie vakantie ofzo?

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik zie dat heel veel mensen elkaar al kennen. Ik wil jullie allemaal graag leren kennen, en merk dat je elke dag je mail goed moet checken om op de hoogte te blijven.

Allen nieuwe mama's heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er van en ik hoop dat alles goed mag blijven gaan

19 maart voor het eerst naar de gyn. Vind het heel spannend!

12. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Hier ook een november mama 2 be :D

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Hallo allemaal!

Gefeliciteerd november moeders!
    Ik lees al een tijdje mee, maar wilde nog geen bericht achterlaten tot ik bij de HA was geweest. En vanmorgen was het zover. Het stelde niets voor, er zijn geen tests gedaan, niets. Kreeg alleen felicitaties en het advies een VK te bellen. Nu wachten tot die terug gaat bellen voor een afspraak...daarna kan ik het pas echt geloven!

14. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Tjonge jonge.. wat een hoop nieuwe mama's erbij zeg! Welkom natuurlijk! En gefeliciteerd!

15. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    WOW! Allemaal nieuwe november mama's !
    Allemaal hartelijk GEFELICITEERD! Het word nu echt drukker!
    Voor leuke 'aankondigen" moet je even in mijn album kijken en bij mn vorige berichten, in mn album staat er 1 voor opa (kan natuurlijk ook opa en oma worden) en 1 staat hier ergens geschreven voor de mama's die oma gaan worden...de reacties waren geweldig. Wij hebben het afgelopen zaterdag verteld!

Hoe gaat het verder met iedereen?

xxx

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Tjee inderdaad amaranta een dagje werken en kan meteen een aantal pagina's door spitten.

Voor alle nieuwe nov. mama's gefeliciteerd en welkom.

Vandaag de VK maar eens gebeld mag 30 mrt voor een intake. Ben benieuwd, vooral omdat ik de vorige keren bij een andere VK paraktijk heb gelopen. Heb dus nog ervaringen met deze praktijk.

Gaat een drukke maand worden, heb volgende week ook nog 2 keer een afspraak met 2 scholen voor mijn oudtse zoontje.

Wij hadden het mijn ouders bijna meteen verteld, moest nog op 2 t-shirtjes voor mijn zoontjes wachten, Psst ik krijg een broertje of zusje.
    Moest wel 2 dagen mijn mond houden en dat vond ik al moeilijk.

Ben wel blij dat ik het verteld heb, mijn moeder helpt me nu al een beetje door wat wasjes voor me te draaien.

Sorry dat ik deze keer niet op iedereen reageer, maar ik ben te moe om vandaag alles goed door te lopen en ik wilde toch even reageren.

17. Niet meer actief

Goedemorgen november mama's!

Nou wij hebben het gisteren aan de ouders verteld! We zijn bij ze op visite gegaan en hadden iets lekkers voor bij de koffie meegenomen: beschuit met blauwe muisjes en met roze muisjes. Reacties waren erg leuk! Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma, voor mijn schoonouders wordt dit al het 3e kleinkind. Maar mijn schoonmoeder heeft van de andere 2 niet super goed mee kunnen genieten, dus ziet dit als een nieuwe kans. Ze was helemaal blij!

Gisteren ook maar meteen de vk gebeld, daar kan ik 10 april heen voor een gesprek. En Moeders voor Moeders gebeld, die komen volgende week langs. Dus ik dacht zelf dat ik gisteren al goed bezig ben geweest!

Vind het wel nog steeds allemaal erg onwerkelijk. En voel me ook nog niet echt zwanger of zo. Had gisterenmorgen wat roze bloedverlies en vanmorgen weer, ik weet dat dat eigenlijk geen kwaad kan, maar vind het toch een beetje eng!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda1980: leuk joh, dat je het al lekker hebt verteld! Goed idee ook om wat mee te nemen voor de koffie, beter dan een cadeautje ;)

Mijn moeder komt zo op de koffie, ik kan vast mn mond niet houden, maar heb ook echt ZIN om het te vertellen!

He, wel onrustig dat roze-verlies. Hoeft helemaal niks te betekenen natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het wel een beetje eng is. Zei de VK daar nog iets over?

19. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ik heb vandaag de VK gebeld moet morgen ff terug bellen want ze had de agenda niet bij de hand.

Ook maar meteen aangemeld voor moeders voor moeders.

Vanavond op visite bij de a.s opa en oma.

Misschien stomme vraag hebben jullie ook last van soort van menstruatiekrampen in de buik?

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Rachel: ja, dat hoort er bij, dat is baarmoeder die ruimte aan het maken is. Maar voelt soms best eng he? Maar je moet maar denken: er wordt gewoon hard gewerkt!

Deel Deze Pagina