wow DE jurk voor maar 600 euro exclusief sleep. Verdorrie als er nou iemand ging trouwen als ik niet dik was had ik die als gala jurk aan kunnen doen in een andere kleur vind hem echt mooi. collectie 2006 met die sexy tietenopening
hallo dames. Net met manlief naar het ziekenhuis geweest. Hij moet nog 3 weken in het gips. Hij heeft nu een ander gips en dat zit wat fijner dus meneer wilde al gelijk autorijden. Prima, de boetes zijn voor hem
je hebt helemaal gelijk hoor. Er wordt niet om een mening gevraagd en dus mag je niks zeggen als het lelijk is. Maar je mag wel zeggen dat het mooi is.
Ik ging jurken kijken en wilde dit niet en dat niet en zus niet... En uiteindelijk toch voor een traditionele jurk MET sleep gegaan, en wat voor een sleep.... Waar ik wel voet bij stuk heb gehouden was de sluier. Die wilde ik dus echt niet!
Ik was ook niet van plan om in een jurk te trouwen Ik wou iets van een witte broek met een lange witte jas met van dat bont ofzo...aaaah ik heb nog 7,5 jaar om te beslissen Is trouwens ook wel een leuk onderwerp voor een topic: Ik ben niet getrouwd ben ik nu onzedelijk en is dit slecht voor mijn kind(eren)? Offe....ik wil bij de novembermama's weg want ze discussieren zoveel wat vinden jullie hihihiihihihihihi Heb net ff dat topic zitten doornemen maar eigenlijk is bijna iedereen het wel met elkaar eens geloof ik... We kunnen ook een topic openen over de mods en of ze onpartijdig zijn (oeh dat word een hele linke......).... xxx Roelie
Overigens had het me geen kont uitgemaakt als mensen mijn jurk lelijk hadden gevonden. Ik vond het wel belangrijk dat mijn man hem mooi vond.
ohw dus nog 3 weken medelij hebben hihi nee hoor Wel fijn dat dit gips fijner zit, ene volgens mij mag je idd geen auto rijden met gips, maar wat je zegt idd boete is voor hem
Ja mijn idee ook. Is op dat moment jullie dag, voor jullie is het mooi Vinden ze het niet mooi, kijken ze lekker de andere kant op
Daar verbaas ik me dus ook zo over hier op het forum....dat het iemand iets interesseert of een ander het wel of niet mooi vind.... Ik snap dat niet hoor? Nou waren wij zaterdag bij elkaar, ik droeg een roze shirtje, denk je nou echt dat het mij iets kan schelen of iemand van jullie mijn shirtje leuk vind? Ik bedoel we kennen elkaar nét? Ik trek me er iets van aan als René het niet mooi vind, of als mijn beste vriendin tegen me zegt: goh Roelie ik vind dat shirtje je niet zo mooi staan...dat zijn de meningen die er voor mij toe doen de rest kan me dus echt niet raken... Tot het over mijn kinderen, mijn gezin of de andere mensen gaan die in mijn hart zitten...maar dan ga je gewoon zo persoonlijk.... xxx Roelie (die haar roze shirtje erg leuk en lekker vind zitten en 'm dus toch draagt wat de wereld ook zegt hahahahahaha)
Tari hoe zit het? Is het stafbaar? Dat hij het kan is natuurlijk een ander verhaal. OVerigerns boft hij, als zn duim ook gebroken was geweest had hij 12 wk in het gips gemoeten.
Ik vind het belangrijker dat hij echt lekker zit een dagje en ik me er bijzonder in voel, wat de rest vind moeten zij weten er zullen altijd mensen zijn die je afkraken!
Dat is ook zo. Overigens heb ik geen negatieve reacties gehad. Wel in de trant van ik zou geen sleep willen ofzo... Maar iedereen vond de jurk wel bij me passen. Ow ik bedenk me net, vaak zeggen mensen, hhmmm apart... daar bedoelen ze volgens mij gewoon...hmmm lelijk mee..... wat jullie?
Overigens denk ik dat er voor iedere bruid een jurk is. Ik heb ook met afschuwen naar andere bruiden gekeken in de winkel, maar die vonden hun jurk helemaal geweldig. Geldt ook met de babykamers en babywagens, iedereen kiest eruit die hem past en die hij mooi vindt.
Ik ben blij dat je er over begint Roelie, want ik vond dat shirtje dus juist echt NIET kunnen Nee, erg he, dat sommige mensen zich daar zo druk om kunnen maken....
Hee ladies, ik doe het ook gewoon zoals het hoort, want: netjes getrouwd! Hoewel, mét dikke buik, dus maar niet in het wit, haha. Ik wilde wel een echte trouwjurk, maar ook weer niet 'té'... (staat in m'n album). Verder heb ik een probleem. Na zaterdag (met jullie in Amersfoort en daarna naar mijn broertje in Groningen) begon ik weer te bloeden. Ik heb vorige week niet gewerkt vanwege de bloedingen en vrijdag dacht ik dat het over was, ik was hartstikke blij dat ik niet meer hoefde te liggen, maar blijkbaar is alleen zitten ook te zwaar. Ik denk dat ik het niet goed heb laten genezen en door de druk van het zitten is de beschadiging weer open gegaan. Dus ik heb gisteren gemeld dat ik vandaag ook niet kom werken. Mijn werkgevers zijn dus ook mijn ouders.... (sowieso geen aan te raden situatie - werkt bij ons dus helemaal niet). 'Slappe hap', 'Als je in het weekend leuke dingen kunt doen, kun je maandag ook werken', etc. etc. Nu voel ik me dus heel schuldig, een aansteller en een luie werknemer.... Terwijl ik gewoon bloedverlies heb! Baal er zó van. Ik weet echt niet goed wat ik moet doen. De verloskundige zegt dat ik met een Arbo-arts moet overleggen omdat ik me te druk maak en minder moet werken, mijn ouders vinden drie dagen werken al weinig en geven me het gevoel dat ik een asociale werkontduiker ben. Ze zien me aankomen met een arbo-arts, die worden helemaal gek! Dat wil ik dus ook niet. Maar blijkbaar is een paar weken ziekteverzuim echt teveel gevraagd... Vorige week was er nog alle begrip, en nu moet ik opeens weer aan het werk. Ik snap wel dat het raar is dat ik zaterdag wel actief ben geweest, dat is natuurlijk ook een beetje lullig. Maar ik dacht echt dat het over was, en dat is het dus niet. Pff, sorry hoor, het zit me hoog! Ruby en Linda, veel succes met de echo's! Laten jullie snel weten hoe het was?
Oprechte mensen bedoelen met apart dat ze het ook echt apart vinden, hypocrieten zeggen apart omdat ze niet ronduit durven (of willen) zeggen dat het het lelijk vinden Andere discussie: die lui die hier een topic openen om naar complimentjes te vissen over hun trouwjurk/auto/kat/weet ik veel wat zijn eigenlijk hartstikke onzeker? Ik snap tenminste niet waarom iemand de behoefte heeft om zo openlijk aan een stel onbekenden te vragen wat ze van hun * vulmaarin* vinden? xxx Roelie
Maria, het is meer de verzekering die er moeilijk over gaat doen als er wat gebeurd. ZO net een flinke regenbui over me heen gehad, was even met de kinderen naar de hertjes. sla blaadjes voeren enzo. Maar ja ze hebben hun wandeling weer gehad en de hond ook.