November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Pfff Lenthe, moeilijke situaties.
    Ik denk dat je voor je gezondheid moet kiezen. En dus gewoon thuisblijven. Je ouders zullen het later misschien wel begrijpen.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maar kan de politie hem ervoor aanhouden?
    Zonder dat hij daarbij een andere overtreding begaat. Dus stel hij staat bij het stoplicht en zij kijken toevallig naar binnen?

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Jeeee Lenthe wat jammer dat je ouders zo reageren! Jee zeg je bent hun zwangere dochter ze zouden toch moeten weten dat je je echt niet zomaar ziek meld!
    En dat je zaterdag wel actief kon zijn...tjsa dat is juist waarschijnlijk de reden waarom je nu even niet kunt daar kun je toch ook niks aan doen?
    Jij en je mannetje in je buik zijn nu even belangrijker dan de mening van je ouders, ga nou niet werken omdat je bang bent voor hun reaktie maar denk eerst aan jezelf en leg het je ouders eventueel later uit!
    xxx Roelie

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    He bah lenthe vervelende situatie zo. Als of je het express doet.
    Ik zou dus ook gedacht hebben, dat het over is en dat een middagje gezellig zitten geen kwaad kan en ja als dat blijkt dat het achteraf niet zo goed idee was, kan je daar niets meer aanveranderen.
    Meid denk echt om je zelf en je kindje, Als je baas niet je ouders waren geweest had je ook ziek thuis gebleven. Vind het wel jammer dat je ouders dat onderscheid niet kunnen zien.

En doe het nou echt rustig aan hoor, hier is er wel begrip.
    Meid laat je niet dwingen door schuldgevoel.

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Lenthe wat balen zeg.. nu weer strikte bedrust? Of wat zegt de VK? Maar neem aan dat je ouders toch wel zullen begrijpen dat je nu voor je kindje kiest? En als het vrijdag over is/was dan wist je toch niet beter? Beterschap ermee in ieder geval!

Hoe zal het met Ruby zijn? Zal ze haar zoon al weer in vol ornaat hebben bewonderd? Ow kan niet wachten op mijn echo!

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Volgens mij niet hoor Maria, tenzij hij dus wel een overtreding begaat of gevaarlijk rijgedrag vertoont. Maar ik weet niet heel zeker of je er niet voor bekeurd kan worden, heb het zelf nooit aan de hand gehad.
    Een bekeuring ervoor zou ik nog wel willen wagen maar als er iets gebeurd en de verzekering betaald het niet, ben je veel verder van huis. Dan krijg je ook zeker een proces verbaal (misschien dat je hem daarmee kan overtuigen)

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Amaranta ff bekvechten in je topic? Geintje!

Pff meiden vind het beregezellig maar moet echt aan de slag hier, moet de bedden nog opmaken, de was doen, vaatwasser leeghalen, stofzuigen, administratie doen.... :(
    René is met de jongens ff weg, we hadden een paar weken terug zwanen gekocht voor in de grote vijver maar helaas lukt het toch niet met de andere eenden dus hij gaat ze nu terugbrengen en ik zou alles klaar hebben als hij terugkwam....euhm dan moet ik nu wel eens wat gaan doen ;)
    Vanmiddag wil ik ff naar de drukker ik wil nu eindelijk eens met de geboortekaartjes bezig!
    Zit al te brainstormen over een gedichtje maar had meer een pakkende oneliner :

Compleet met zijn vieren, volmaakt met zijn vijven

Wat vinden jullie ervan (jaaaaaaaaa ik vraag om een mening!) :D
    xxx Roelie

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vind het ECHT wel een pakkende slogan!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind het wel mooi klinken, alhoewel compleet voelt en klinkt alsof de derde per ongeluk was (weet nie of dat zo is en of dat bekend is) !

Lenthe, kun je niet je moeder opbellen en een gesprek met der voeren dat je het heeeel erg vind, maar dat je je echt zorgen maakt? (misschien een btje dik opleggen?!)

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :D
    Klopt dus precies, we waren compleet met zijn vieren en de derde is een ongelukje maar maakt ons wel volmaakt (voor ons gevoel)!
    Grappig dat jij er precies uitpikt wat ik ermee wilde bereiken!
    Mooi nou manlief nog overtuigen ;)
    Oooooh en nou moet ik écht eens wat gaan doen......nieuw onderwerp: help ik ben forumverslaafd en kan niet meer achter de pc wegkomen ;)

xxx Roelie

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Of je zet er iets in over dat je nu je hele inboedel moet gaan aanpassen omdat je nu maar 4 soepkommen hebt.

We komen een soepkomt tekort, want [insert naam] is gebort.

Ofziets.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dan vind ik het erg mooi!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    whahahaha :) :) :)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dan moet je er wel achteraan zetten wat vinden jullie er van haha :)

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Vind de slogan helemaal goed Roelie!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie vind het een erge leuk, pakkende zin. Kort maar krachtig.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden nog 5 pagina's en dan zitten we al weer op 500!
    Maar dat gaat ons vast en zeker vandaag nog lukken.

18. Niet meer actief

ff snel berichtje, reageren doe ik vanavond weer !

Heb nog steeds niet gerookt ! :D

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Jen wat goed van je!
    Volhouden hoor! *neemt petje af*

Grijnzzzz moet wel lachen om die soepkoppen, daar ga ik ff over brainstormen terwijl ik de vaatwasser verder leegruim en ga stofzuigen....erg hoor iedere keer als ik langs de pc loop moet ik ff kijken :D

xxx Roelie

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    erg hoor iedere keer als ik langs de pc loop moet ik ff kijken

:) Daar heb ik dus ook last van, ja hoor! Duidelijk wij zijn verslaad.

TIP: Gooi de computer eens een paar uutjes uit, doe ik tegenwoordig maar ook, anders blijf ik zitten. ;) :)

Deel Deze Pagina