Nou zulje zien dat er mensen zijn die gaan zeggen dat ze crocs lelijk/mooi vinden terwijl daar niet om gevraagd wordt... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 01#1265101
Oh meiden, dit is niet leuk meer, ik heb zooo'n buikpijn, ben zo nerveus...ik wil niet, ik wil wel, maar ik wil niet. Snappen jullie m nog? Ik ben intussen gedoucht en aangekleed, ben nog ff tosti aan t maken, moet over een half uur ongeveer weg. Tis maar 3 uurtjes vandaag, maar natuurlijk gelijk heleboel info en mensen en...brr ik wil niet. Wat een muts ben ik he, heb ik eindelijk werk, durf ik niet meer...chicken
Ilse kan me goed voorstellen dat je dat dubbele gevoel hebt. Wil je echt heel veel succes wensen en je zult zien dat die 3 uurtjes zo voorbij zijn.
ik zou trouwens sowieso niet me trouwjurk in een lounge van een forum plaatsen als me man hem nog niet heeft gezien en bij allemaal onbekende...tuurlijk als je hier chat is het iets meer privé dus misschien in dit topic wel maar echt in de lounge..nee moest ik ff kwijt
Ok meiden, ik ben klaar....nagels nog ff stukje ingekort, tandjes gepoetst, haar gedaan...brrrr...nu ff stukje rijden (werk is in Hilversum) en dan..werk werk...duimen jullie nog ff voor me? Tot vanavond weer. Liefs Ilse
Roelie, ik vind hem echt helemaal geweldig! Alleen moet je nu ECHT gaan oppassen hoor, dat er niet per ongeluk nog een vierde komt, whahaha, want dan wordt de tekst wel lastiger. Hihi de suggestie van de soepkommen is ook wel erg leuk, dat is weer wat speelser misschien
zooo komen die 500 pagina's er niet hoor! Is er niemand om mee te beppen? Ik heb nog iets vervelends, me zusje heeft der neus gebroken in de auto tegen het dashboard want ze zat niet vast (is gebruikelijk in dat soort landen ) Ze heeft een hele rode neus en hij moest terug gezet worden en nu 10 dagen wachten en dan is het genezen. Zielig hé !
Jemig, Lenthe! Hoe kan dat nou dat jouw ouders werk 'eisen' boven de gezondheid van jou en jouw kind >>>> HUN kleinkind?! Kan me voorstellen dat ze misschien wel denken van 'goh waarom doet die meid niet rustiger aan'. Maar dat zou dan moeten zijn omdat ze zich zorgen maakten over jouw dagprogramma op zaterdag, niet omdat je eventueel niet kunt werken. Tjonge jonge, ik zit me er echt over op te winden. Kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen dat ouders zo kunnen reageren. Werk is op zo'n moment ZO ontzettend ONbelangrijk! Echt rustig aan doen en lekker op bed gaan liggen hoor, luister alsjeblieft niet naar je schuldgevoel... Sterkte en ik hoop dat het gauw minder wordt met de bloeidingen xx
auw, lijkt me erg pijnlijk je neus breken, heb er wel een keer een flink knietje erop gehad, ging per ongeluk, maar de tranen stonden flink in mijn ogen. Wanneer ga je op vakantie Melina? Ga zo ook even er tussen uit, poging doen om de kast te schilderen, heb eigenlijk geen zin, maar ja anders komt het nooit af.
Owww dan denkt iedereen meteen dat ze een nose-job heeft gehad, zielig! Maar ook wel erg dom dat ze niet vast zat (en JA, dat is mijn mening ).
Crocs, heb de neppers alleen voor in huis, doet bij mij dus dienst als pantoffel, we hebben plavuizen en deze voelen erg koud aan je voeten. Pantoffels vind ik dan weer zo oudbollig staan.
Lenthe, hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Zat vol ongeloof jouw berichtje te lezen...