Ik word ineens ongeduldig. Ben zo blij met ons geboortekaartje, dat ik m het liefst aan iedereen laat zien... Maarja, dát kan nou net weer niet, want dan is de verrassing eraf... Het duuuuuurt allemaal nog zo lang!
Ja dat is dus o zo verradelijk bij hem. Zo klein (schattig) maar de streken van een hele grote jongen. (en de wijsheid). Zo de kleine is flink aan het uithalen zeg. Volgens mij moet ik wat anders gaan doen.
Wij kunnen het ook over het kaartje niet echt eens worden Waar ga jij hem bestellen? Ik heb 1 leuke gezien op intercard en 1 op een andere vage site hihi
Maar goed dat ik naar de kleine meid heb geluisterd, kom ik buiten, hebben de mannen het buitenhok, waar ons konijn in zit, open gemaakt. Bij het konijn er vandoor, was nog net op tijd. Dat bedoel is dus met verraderlijke schattigheid.
@Melina: Als ik de site vertel, weet je meteen hoe het kaartje eruit ziet, dus ik moet het helaas voor me houden! @Melanie: jemig wat een dondersteen! Dat arme konijn, rook ie eindelijk de vrijheid....
Ah het was dus gewoon een complot van het konijn met de jongens. Hmm daar moet ik even over na denken