November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bij mij niet.

2. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Bij klopt de kalender ook twee keer!

Vervelend voor je zusje Melina. Is een pijnlijke toestand, je neus breken. Aan mij werd destijds wel gevraagd of 'ik soms niet tevreden was met mijn neus', haha.

Ilse, veel succes op je nieuwe werk (waar je nu al lang bent). Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.

Ruby, mooie foto's zeg. En geweldig om te zien dat hij echt dezelfde mond heeft als Anwar (vind ik).

Ik heb vandaag de hele dag in bed gelegen, beetje geslapen en gelezen enzo (het is vandaag Harmens vrije dag). Ik voel me wel een beetje belabberd door het niets doen, maar het moet nu eens goed genezen! En ik voel me vooral rot door dat gedoe met m'n ouders. Ik vind het ook zo van ze tegenvallen. Het zijn allebei wel mensen die altijd enorm overtuigd zijn van hun gelijk, en daardoor twijfel ik altijd aan mijn eigen meningen (ben 28, belachelijk maar goed...) en nu dus helemaal. Ik ga denken dat het niet zo héél erg bloedt, dat het misschien toch wel weer begint als ik straks weer rechtop ga zitten en dat ik dus misschien net zo goed kan gaan werken etc. Maar dan geef ik ze indirect gelijk, dat het dus allemaal wel meeviel, en dat ik me aanstel. Bah wat een rotsituatie, heb al de hele dag een knoop in m'n maag.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hoor ik daar iets over taart?

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Bij mij klopt de geslachtskalender ook. Bij Angelus ook alleen bij Zefanja niet.

Lenthe, goed dat je vandaag echt rustig aan hebt gedaan, en het lijkt me zeker lastig deze situatie.
    Niet aan hun gelijksituatie toe geven, want dan geloven ze je straks helemaal niet meer.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Of het moet toch een jongen zijn :(

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    stelletje klets mutsen hih
    501 alweer, uhhh op naar de 1000 dan maar he :)

Hier alvast aan het eten begonnen
    Sla staat klaar, eitjes zijn gekookt, krieltjes met knoflook en uitjes staan in de over, zo alleen nog de kipfilet bakken, maar dat doe ik pas op het laatst

Ohww ik knorrrrrrrrrrr

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga lekker uit eten.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww lekker uit eten

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat eet jij vroeg zeg, Ikke!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww krijg me toch ineens trek in een over heerlijk biefstukje met kruidenboter en een rose-tje

kwijl moment

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    9 augustus 3 uur pretecho.
    En wat klinkt de mevrouw vriendelijk aan de telefoon.
    Ze verzocht me met klem om mn buik niet te vergeten :)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    voor dat het klaar is, is het half 6 en begin altijd al met knorren om 4 uur
    Van huis uit altijd aten wij om half 5, want als mn moeder werkte in de avond en moest om 5 uur beginnen, dus ja ben niet anders gewend.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, je weet het maar nooit, he, met zwangerschapsdementie....

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zei, ik zou hem graag een keer afdoen. Moest ze lachen.
    Ik was overigens verbaasd dat het al zo snel kon. Dat is gewoon volgende week donderdag al!
    Het kon ook 's ochtends maar dan ga ik al op kraamvisite...

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hé pagina 502 alweer...dat vraagt om:

http://www.oetker.nl/webgate/niederland ... AYKY4-NL-p

:D

Hoe bedoel je stelletje taartverslaafden :oops:

Maria, volgende week al pretecho leer snel! Ik mag pas over 4 weekjes. En wat een grappige dame aan de telefoon, die "van mij" vond ik maar kortaf (Maar ja ik stelde dan ook moeilijke vragen of het pand wel toegankelijk was voor mensen in een rolstoel).

Wij eten ergens tussen 18.00 en 20.00 meestal. Maar van huis uit zaten we ook altijd 17.15 uur aan tafel. Had toen we net samenwoonden regelmatig een knorrende maag om die tijd.

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb net maar even 2 rijstenwafels op, knor echt verschrikkelijk hihihi
    Ben nu ook aan het proberen om wat later te eten,maar valt echt niet mee

en nu ruik ik ook mn eten :rolleyes:

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier eten wij altijd om ongeveer 18.00 uur.
    Soms ook wel eens eerder, maar dan moet ik alleen eten met de kinderen. Maar dat gebeurd ook vaak om 18.00 uur, behalve nu in de vakantie periode redt hij het om op 'tijd' thuis te zijn. Anders is hij er pas om 18.30 uur en dat is voor de kinderen veels te laat. Ze gaan om 19.00 uur al naar bed. Maar als het aan Angelus ligt eten we al om 17.00 uur.

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ga naar huis, dames! En ik laat mijn laptop uit vanavond. De foto's komen morgen, want ik kreeg ze maar niet op het juiste formaat tussen het werk door.

Kletsze!

20. Niet meer actief

Hey stelletje kletskousen, pagina 502 alweer.

Anyway, ik ben weer thuis van mn eerste werkdag. Alles ging (uiteraard) goed en de zenuwen waar (uiteraard) voor niks. We waren met zn 2tjes, kregen een uurtje een vage uitleg en konden toen gelijk aan de slag. Best lachwekkend wat sommige mensen voor taalgevoel (of liever--gebrek aan--) hebben. Ik moest soms echt goed nadenken wat ze met een bepaald woord nou zouden bedoelen. Maar ik geloof dat het wel goed gegaan is :)

Morgen werk ik 5 uurtjes en dan donderdag weer 4 uurtjes, dan heb ik mn 12 van deze week gedaaid. Als het kan, dan ga ik vanaf volgende week de dinsdag en donderdag werken, 6 uur per dag. Als het dan erg vermoeienden voor me is, heb ik er altijd een vrije dag tussen zitten, ideaal toch?

Oja, moeten juist gaan oefenen om eerder te gaan eten, eten vaak pas tegen half 8. Willem heeft jarenlang in Eindhoven gewerkt en was altijd pas na 7en thuis. Nu is ie wel op tijd thuis, maar zitten we nog in dat oude ritme. Maarja, dat zit zo vastgeroest haha. We hebben ook vaak gewoon geen zin om te koken. Het is nu ook al kwart over 6 en nog geen idee wat we gaan eten, lekker lui zijn wij he? (of ik vooral, want Willem kookt hier altijd, ideaaaal!)

Dagdag
    Ilse

Deel Deze Pagina