nou hier al weer gegeten ach me maag is gevuld, daar is ook alles mee gezegt, smaakte niet zoals ik wilde. Maar dat is tegenwoordig normaal Jodleg, fijn dat het allemaal zo is mee gevallen!
Kom ik net thuis van mijn werk, zie ik dat ik 20 pagina's moet lezen ofzo. En ondanks dat ik gisteren toch wel wat laat op bed lag, heb ik de hele nacht doorgeslapen Ik had gisteren graag de discussie meewillen voeren, maarja ik moest toch echt naar bed. Kan iemand me misschien een samenvatting geven ofzo? Mijn werkdag is trouwens vandaag prima verlopen, nergens last van, alleen niet zo veel uitgevoerd, alleen lekker zitten kletsen. Ik ben ook niet getrouwd. Maar het was wel de bedoeling. We wilden proberen om traditioneel in de huwelijksnacht een kindje maken, maarja ik was eerder zwanger en met een dikke buik trouwen zag ik niet zitten. Dus maar uitgesteld tot........ we zien nog wel.
Hoi meiden! Goed gekletst weer vandaag!, Goh, de 500 pagina's voorbij... Die chinese geslachtskalender klopt bij ons niet. En wat betreft etenstijd; tja, heel verschillend eigenlijk... De ene keer om 18.00 uur de andere keer om 20.00 uur. Hangt er nogal vanaf wat de plannen zijn voor die dag... Heb nu bijvoorbeeld nog helemaal geen honger en we hebben vanavond niks gepland staan, dus zal het wel een latertje worden.. @Ilse; dat heb je goed voor elkaar dat je mannetje kookt! Die van mij is ook wel een beetje afgericht, Erwin doet altijd de was en de strijk.... Heerlijk is dat ! Wat fijn voor je dat je eerste werkdag zo is meegevallen! Beviel het werk je ook goed?
@amaranta; hee wat leuk dat je al zo snel terecht kan voor de pretecho! En leuk dat die mevrouw zo'n gevoel voor humor heeft... Wij hebben besloten geen pretecho te laten maken, voornaamste reden hiervoor is dat we nu even proberen zoveel mogelijk centjes apart te zetten om straks de achterdeur en kozijn te kunnen laten vervangen... Dat uiteraard nadat we een andere kozijnenboer hebben gevonden, want die eerste kan de boom in met z'n belachelijke prijs!
hier staat het eten ook al op, aardappels met worteltjes en een kipfiletje. etenstijd is als het geen vakantie is altijd 17 uur,maar ja nu wil het wel eens later worden.heb ook vaak geen zin nu om te koken. de chinese geslachtskalender klopt bij mij niet trouwens.
Ja goed he haha. Ach, hij vindt koken leuk en kan t goed, ik vind t niet leuk en kan t niet haha, dus makkelijk verdeeld. En hij doet ook de was overigens, alleen de vouw en de strijk blijft meestal voor mij liggen. Maar das logisch, ik ben natuurlijk veel meer thuis. Verder doet ie in huis niks aan schoonmaakklussen, een enkele keer stofzuigen, maar zoals gezegd, ik ben meer thuis, dus vind t logisch dat ik meer doe. Hij brengt de centen binnen, lekker ouderwets he Het werk was ook wel leuk ja, niet al te moeilijk en ook best grappig. Je moet soms echt je fantasie even laten werken om een goede advertentie op te stellen als je maar 1 zinnetje info hebt. En dan maar hopen dat het klopt
Wow Ruby wat een mooie en duidelijke foto's! Ilse, wat fijn dat je werkdag goed is gegaan! Missy.. wat balen van je zusje! Nog een paar daagjes en dan kan je haar een dikke knuffel geven! Lenthe.. goed dat je in bed hebt gelegen! je moet nu echt even aan de kleine denken. Je bloedt niet voor niets! Een teken om het even rustiger aan te doen! Tari.. succes met Zefanja komende nacht! Lijkt mij ook enorm spannend zoiets! Tijden om te eten.. verschilt nogal.. afhankelijk of ik moet werken of niet.. als ik niet werk eten we eerder.. als ik wel werk later aangezien ik dan pas rond 18:00 thuis ben. Maar dan kookt mijn mannetje wel lekker Babyshower.. nee, daar doe ik ook niet aan.. liever naderhand alle cadeautjes idd hihi.. maar dacht dat dat ook iets typisch amerikaans was of zo.. Ik ga ook niet naar die beurs.. heb denk ik weinig trek als ik op het laatst loop om over een beurs te gaan slenteren. Vind het wel jammer, want met die 9 mnd beurs wist ik dus nog nie dat ik zwanger was (of binnenkort zou worden) Jammer dat zoiets maar 2 keer per jaar is, val er nu met beide buiten
ik ga ook niet naar de beurs, loop dan op het laatst Zou wel heel graag willen, dan maar de 9 maanden beurs als Ukkie er is denk ik
Dit keer 10000000000000000 Geen goed nieuws, het is weer helemaal mis. Verder even geen woorden, maar het is bijna zeker dat ik geen november mama wordt. Liefs Linda
Wij ontwerpen het kaartje helemaal zelf, zodat je zelf de elementen kan toevoegen zoals we dat zelf willen
Dat méén je.. *slik* sorry weet even niets te zeggen, maar zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.. sterkte!
neeeeeeeeeee dat kan niet shitzooi plus de rest van de vloek woorden die je maak kan verzinnen Meis ik weet niet wat ik moet zeggen....................................
Nee het kan toch niet waar zijn? Wat vreselijk! Ik zit met tranen in mn ogen en weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte meid Liefs Ilse