De tranen lopen over mijn wangen zonder eigenlijk te weten wat er aan de hand is. Waarschijnlijk heb ik het gemist. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen dus ik hou het maar bij ........................................ (stilte) Veel sterkte en een dikke knuff
Ja ons dochtertje leeft nog wel. Het hartje is nu aan een kamer verdikt. Dat was bij milan 2 kamers plus twee boezems. Milan* hield ook veel vocht vast en dat houd dit kindje ook nog niet. We krijgen volgende week vrijdag weer een echo om te kijken of het is gegroeid of hetzelfde gebleven. We moeten met de hele wereld duimen op een wonder. De artsen hebben het nog niet opgegeven, maar de kans dat dit kindje het haald is heel erg klein. Meer kan ik nu niet zeggen alleen dank voor de lieve woorde en als ik meer weet zal ik het jullie zeker zeggen. Als jullie meer willen weten over het syndroom is de site: www.noonansyndroom.nl. De hartafwijking die dit kindje ook heeft heeft hypotrofische cardiomyopathie Liefs Linda
Lieve Linda Ik ga met alle macht en kracht voor je duimen. Ik ga iedere dag een kaarsje voor jullie branden! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel van mij
Lieve Linda, wat verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Heel erg veel sterkte, ik denk aan jullie en ik ben vanaf nu keihard voor je aan het duimen.
linda, ook ik ga heel hard voor je duimen. heb net even op de site gelezen,als ik het goed begrijp heeft een kindje met noonan toch best wel goede levensverwachtingen. maar ik maak uit je berichtje op dat de dokters je dochtertje niet zo'n hoge kans geven. meis,ik hoop echt dat je gaat bevallen van een lieve,knappe en verder gezonde dochter.
Ik ga heel hard voor je duimen Linda, en ik bid tot God onze liever Heer dit kindje niet tot zich te nemen, maar aan jullie te schenken.
Heb de site daarnet ook gelezen en kwam bekende dingen tegen ( had hem dus een tijd geleden ook gelezen) maar idd wat ruby zegt lijkt het mee te vallen ( misschien verkeerde woordkeuze maar weet nu geen ander woord te vinden). Ik duim ontzettend hard met iedereen mee en hoop dat je toch van een mooie en verder gezonde dochter mag bevallen. Heel veel liefs Stasia
Onee Linda, de tranen lopen over mn wangen. Wat een afschuwelijk nieuws! Zo´n lief klein onschuldig meisje in je buik dat moet gaan vechten... Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie. Ik ga alleen nog maar duimen de komende dagen dat er toch een sprankje hoop moge zijn. Ontzettend veel sterkte en liefs aan jullie alle 3 xxx
Oh nee, meis toch! Heb er geen woorden voor, zit hier met 'n brok in mij keel ! Heel veel sterkte en we horen wel van je als je er zelf aan toe bent... Dikke knuf
@linda; lees nu je derde post pas... Ook hier staan de kaarsjes te branden, zijn mijn gedachten bij jullie en zal ik heeeeel hard voor jullie duimen!
Gelukkig heeft die kleine meid in je buik een geweldige beschermengel: haar grote broer Milan! Hij staat het vast niet toe dat dit ineens misgaat met zijn kleine zusje...
linda, (en alle andere meiden die net als ik zo aangeslagen zijn) heb even gegoogeld en ben op een site gekomen met toch best positieve verhalen.dus meis laat je nou niet al te gek maken ajb. hoop zo dat het voor jou ook mee gaat vallen. http://www.9maand.com/verhaal/zwanger/verhaal636.php
Lief van je Ruby, dat je bent gaan zoeken. Ik heb ook nog het liefst goede hoop dat het goed zal komen, ook al zal het kleine meisje sowieso een zware start hebben in haar leven. Ze doet het beter dan haar broertje nu en het is vast een vechtertje en een bijtertje en ze heeft een lieve papa en mama om goed haar best voor te doen! Lieve Linda: hou moed en weet dat we allemaal met jullie meeleven en meehopen!
Lieve Linda, Moest even een aantal keer slikken na jouw berichtje. Ik hoop voor jullie dat dit wondertje wel bij jullie mag komen. Meis, ik zal ook voor jullie een kaarsje branden en we duimen met jullie mee. Heel veel sterkte. Liefs en een dikke knuf, Melanie
Lieve Linda, wat ontzettend verschrikkelijk dat je dit weer moet meemaken. Het wordt jullie ook niet makkelijk gemaakt he? Wij denken en duimen voor julllie en jullie kleine meid! Liefs, Natasja
zit net met mijn hand op mijn buik en het kleintje is flink aan het bewegen. zat me eigenlijk wel te bedenken hoe vreemd het eigenlijk is dat er iemand in je groeit. zou het nou echt door de verveling komen of begin ik gewoon echt over het leven na te denken haha.