Truste Melanie! Ik ben ook zo weg, mannetje is even met onze boef naar buiten en dan duiken we er ook zo in... Truste allemaal!
@ Linda, heel heel veel sterkte. Ik heb er verder geen woorden voor. Ik denk aan je lieverd. @ Ruby, baby echo son, waar jij volgens mij ook bent geweest. @ Rest, net pas thuis van het eten, het was enorm druk en het duurde erg erg lang. We hebben er meer dan drie uur gezeten en zelfs de mensen die na ons binnen kwamen waren eerder klaar...
En op weg naar huis kwam ik nog een collega tegen, knetterzat hij zat in de kroeg waar we langs liepen te kaarten met zn pa en nog een stel anderen.
damens dank, dank, dank ik hoop dat ik wat kan gaan slapen. Maar echt ik ben blij met het medeleven wat jullie tonen
meiden ik duik ook eens vroeg mn bedje in ben echt gesloopt Tot morgen en hopelijk slapen we nog een beetje! Liefs en knuf
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 6 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 22 kleintjes op komst! AGENDA Gwendolyne ~ 31 juli 11:00 VK amaranta~ 1 augustus 14.50 VK MissyM~ 1 augustus Op Vakantie!!!! LindaPOOH~ 6 augustus controle gynaecoloog Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho amaranta 13 augustus 8.30 weer werken LindaPOOH~ 13 augustus controle gynaecoloog Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 20 augustus controle gynaecoloog ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk LindaPOOH~ 27 augustus controle gynaecoloog LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Murmel~ 3 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Ik maak hier denk ik een wiki van zodat we de lijst makkelijker terug kunnen vinden
Misschien nog even een goed nieuwtje, de toekomstige babykamer is volledig in de verf gezet en al behangen. Heeft mijn moeder gedaan. En als het meezit wordt volgende week de laminaatvloer gelegd door mijn vader en schoonvader. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond (sorry ik moet gewoon weer werken) Knufffff
bah mannen............. had hem net aan de telefoon,zit ie allemaal te zeuren.pijn hier,pijn daar. pfff hij zou eens een bevalling moeten doorstaan.