November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jen dank je voor je pb je krijgt er zo eentje terug!

Linda meid ik weet niet wat ik zeggen moet, ik had al eerder willen kijken maar had hier zelf ff een ander mbt de honden....
    Ben er stil van, ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst en ik hoop met heel mijn hart dat je toch een mooie gezonde dochter mag krijgen...
    Hele dikke knufffff wij denken aan je!

xxx Roelie

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Linda,

Pfff ben er echt even kapot van zeg! Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik weet heel goed hoeveel angst je van te voren al kan hebben dat het nog een keer gebeurd (ik worstel hier zelf ook nog dagelijks mee) en dan gebeurd het gewoon nog een x!

Ik gunde je het zooo erg meid, en ik hoop echt heeeeeeeeeeeel erg op een wonder. Je zal niet uit me gedachte verdwijnen!

Heel veel sterkte en please laat het snel vrijdag zijn en de echo blijken dat het meisje sterk genoeg is!

Ik ben echt even de draad kwijt, sorry! Heb ook totaal geen behoefte om andere dingen te posten.

Wow linda, ik kan me niet indenken wat er nu door je heen gaat en hoe zwaar het is, als je ooit iets nodig heb schreeuw het uit en ik (en ik weet zeker ook de andere) zullen er voor je zijn!

Ik weet het echt even niet meer... ik post vanmiddag nog wel ben echt even ontdaan.

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen

Hier nog iemand die ook nog steeds erg ontdaan is door het nieuws...

Ik ben er vandaag niet, we gaan naar de dierentuin in Emmen maar Linda hier word aan jullie gedacht, hopelijk kun je ondanks alles toch genieten van het kleine meisje in je buik en als er iets is wat ik voor je kan doen, of als ik op een of andere manier iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag (en dat geld denk ik voor de hele club mama's hier!)

Iedereen een fijne dag gewenst, ik probeer vanavond nog even langs te komen!

xxx Roelie

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    hier ook veel aan Linda gedacht, en nog steeds ontdaan van het nieuws.

Ik ga eerst maar eens wakker worden want ben nog steeds sprakenloos

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Moggûh,

Hier nog iemand.. heb er gewoon van gedroomd :rolleyes: Maar gelukkig was de kleine enorm druk vannacht, dat neemt stukje onzekerheid weg. Al ga ik (denk ik) wel met een hoge bloeddruk nu zo naar de controle.. toch beetje extra zenuwachtig :( Je wordt weer zo met je neus op de feiten gedrukt he.. gisteren echt lang met mijn man over gehad.. het idee hoe Linda en haar man zich nu moeten voelen.. vreselijk gewoon..
    Ik blijf duimen en hopen op een wonder!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeiemorgen allemaal,

Nog een berichtje van mij. Ben heel erg met Linda bezig ook omdat het voor mij nog geen jaar geleden is dat ik me kindjes verloren ben en het brengt toch veel naar boven.

Vanavond inpakken en morgenochtend vroeg weg, was er heeel erg op verheugd, maar voel me toch in een nare stemming nu.

Ik hoop echt zo op een wonder voor Linda!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gwen succes bij de vk!

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goedemorgen,

ook ik ben heel onrustig in slaap gevallen,en ook weer zo opgestaan.het eerste wat ik deed was aan mijn buik voelen of ie er nog zat.

het heeft echt veel impact op ons allemaal,we kunnen alleen maar hopen dat het vrijdag toch goed nieuws zal zijn.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    gwen sucses bij de vk,

roelie hoop dat je toch een leuke dag hebt bij de dierentuin.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal! Goh, wel ontzettend mooi om te zien hoe iedereen met Linda bezig is. Ik zelf net zo.
    Maar ik blijf goede moed houden merk ik, dat het goed gaat komen met die kleine. Ik ga vrijdag zo verschrikkelijk hard duimen dat het niet achteruit is gegaan!

Linda, ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen en dat jullie de komende dagen voldoende afleiding hebben zodat de dagen wel voorbij gaan, want vrijdag zal wel een eeuwigheid weg lijken op dit moment :(

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Lieve allemaal,

Dank jullie voor de geweldige warme steun. Het spijt me dat ik hierdoor wel julllie zwangerschap een extra dreun heb gegeven. Ookal kan ik er niets aan doen toch mijn excussen.
    Vannacht heb ik wel wat geslapen, maar ook veel wakker gelegen. We zijn al allemaal dingen aan het regelen voor als het mis gaat. We zijn over van alles en nog wat aan het nadenken. Maar jullie steun is onvergetelijk ook vind mijn man dat. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.

Liefs Linda

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Gwen: succes bij de VK!

@Roelie: veel plezier in de dierentuin (toch alsnog!)

@Melanie: goed voor je lijn om die kleine in een bedje te leggen waar hij uit kan, haha! Maar hopen dat hij dat niet iedere avond/nacht gaat doen... Maar het is vast een begin fase, waarna hij wel door gaat krijgen dat hij er niet veel mee opschiet...

@Melina: Kan me ontzettend goed voorstellen dat Linda's slechte nieuws er bij jou nog extra heeft ingehakt. Gelukkig ga je er lekker even helemaal uit, zodat je veel afleiding om je heen gaat hebben met je zusje enzo.
    Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt en dan ook nog maar zo kort geleden! Kop op, meissie, je hebt nu een gezond kleintje in je buik zitten met alle ruimte voor zichzelf, en hij doet t hartstikke goed! Knuffel x

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Nog even voor de duidelijkheid, omdat er mensen zeiden dat het nog mee kon vallen. Dit kindje en Milan hebben het Noonansyndroom. Milan is overleden aan hypotrofische cardiomyopathie. Dit kindje heeft daar weer de verschijnselen van. Vandaar dat wij en de artsen zo somber zijn.

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ben ook nog ontdaan van het nieuws van Linda, weet nog steeds niet wat ik erover moet zeggen. er is ook eigenlijk niets over te zeggen, behalve dat ik met jullie meeleef en dat ik uiteraard heel erg van harte hoop dat het toch allemaal goedkomt.

Probeer je niet al te druk te maken hoor Melina, alles lijkt helemaal goed te gaan met je kleine! Voor als ik er niet meer ben vandaag: héél fijne vakantie gewenst!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Je hoeft absoluut niet je excuus aan te bieden! Ik ben blij dat we je enigzins kunnen steunen, ook al heb ik het gevoel dat we helemaal niks voor je kunnen doen behalve met je mee hopen!

Begrijpelijk dat jullie nu veel willen voorbereiden, maar ga nog van het positieve uit! Het meisje in je buik deed het toch iets beter dan Milan*? Misschien dat dat je ook wat meer steun kan geven en hoop dat ze sterker zal zijn!

Ik durf de site niet te bekijken met wat je dochtertje heeft, sorry! Ik kan dat niet aan op het moment dus ik weet ook niet precies wat het inhoud maar volgens ruby's berichten zijn er genoeg verhalen met een goeie afloop!
    Laten we hopen dat jij ook zo'n afloop krijgt!

Als er iets is dat ik voor je kan betekenen of iemand anders, geef het aan! Als je afleiding nodig hebt of wat dan ook!

Sterkte natuurlijk ook voor je man, die zal het ook erg moeilijk hebben nu!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik begrijp dat het kindje dan sowieso hartproblemen zal hebben? Alleen is dan de vraag in welke ernstige mate zich dit ontwikkelt, of ze er mee zou kunnen leven (na operaties?) of niet?
    Want, sorry dat ik het vraag, jij en je man hebben het toch ook? Hebben jullie dan ook (een kleine) afwijking aan jullie hart bijvoorbeeld, of hoeft dat niet altijd? Dat werd mij niet echt duidelijk na het lezen op de info-sites.

En ik begrijp dat de volgende echo niet deze vrijdag, maar volgende week vrijdag pas is? Pfff dat is echt lang wachten!

17. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Linda wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil je toch sterkte wensen en we denken aan je.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Hier ook doodop na een nacht slapen. De kinderen waren er al om 6.00 uur uit (misschien nog wel eerder) ga er dus mooi op tijd in vanmiddag.
    Tevens krijg ik mijn chef om 13.00 uur op visite, hij had nog een presentje.

Zefanja is vanacht wel in bed gebleven en er niet uitgevallen. Zien hoe het vanavond gaat.

Linda hoe was jullie nacht meis? Denk dat je geen oog dicht heb gedaan. Ik hoop dat je even goed geniet van dat getrappel van de kleine meid.
    en als je het van je af wil schrijven kom je langs he?! Daar zijn we met z'n alle voor!

Melina, ook jij sterkte hoor, want ik denk dat er bij jouw ook een hoop naar boven komt.

Gwen; succes bij de VK. Lekker weer naar het hartje luisteren. Geniet er maar weer van.

Ga nog een poging wagen om de kinderen aan gekleed te krijgen, kijken of ze nu wel mee werken.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Klopt, ik heb een gezond kindje en daar word je nu wel heel erg van bewust dat je zo een geluk heb! Vind het gewoon heel erg voor Linda dat ze nu weer hetzelfde mee moet maken, je blijft hopen maar je neemt ook ergens afscheid. En die procedure ken ik maar al te goed en dat is gewoon heel pijnlijk! Ik hoop echt het allerbeste voor ze!

20. Pfoe Linda, wat een nieuws zeg, ik moest even bijlezen over wat er uiteindelijk aan de hand was, want ik kwam er zo na de vakantie weer invallen. Wat een ontzettend vervelend nieuws, vooral nu dit het tweede kindje is dat blijkt hetzelfde te hebben. Ik hoop en bid voor jullie dat jullie je kindje toch mogen ontvangen in gezondheid, na alles wat jullie hebben meegemaakt wenst niemand jullie dit toe! Sterkte meid!

Deel Deze Pagina