ja dat vind ik dus ook lang wachten pffff. maar linda ik zou niet teveel doemdenken,als je googeld kun je ook positieve verhalen terug vinden.probeer daar je kracht uit te halen.misschien loopt het bij jullie ook niet zo'n vaart. hoop echt dat ondanks dat ze een hartaandoening heeft toch een leuk leven zal hebben.
Ook ik heb een onrustige nacht achter te rug. Veel gedroomd over van alles en nog wat. Linda, ik heb er nog steeds geen woorden voor. Ik wil wel tegen je zeggen dat ik het enorm knap van je vind dat je ook bezig bent met als het eventueel misgaat. Natuurlijk hopen we allemaal dat het niet zo is. Ik vind het erg knap van je dat je dat doet. Het zal enorm veel van je vergen maar ik vind het erg moedig. Hopelijk zijn al die voorbereidingen niet nodig en kun je straks verder gaan met de voorbereidingen voor de geboorte van je lieve meid die het heel goed gaat doen.
Lieve Linda, Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, mijn gedachten zijn constant bij jullie! Ik hoop van harte dat deze kleine meid bij jullie mag blijven! Ik weet zeker dat als alles goed gaat ze een heel gelukkig leventje gaat krijgen met een papa en mama die vreselijk veel van haar houden! Liefs Jennie
Linda ook ik wil even zeggen hoe moedig ik het vind dat jullie ook voorbereidingen durven te treffen voorals het wel misgaat. Erg sterk van jullie en eigenlijk zou zoiets niet hoeven. Ook ik duim met jullie mee, dat jullie in nov, de kleine meid levend in jullie armen mogen houden en dat ze bij jullie mag blijven. Want papa en mama zullen zeker voor haar knokken.
Net de HA gebeld ivm mijn bloeduitslagen. blijkt me ijzer te laag te zijn. (volgens de assistent) Ze ging nu overleggen of ik er wat voor krijg of niet. Nou ben benieuwd. De volgende ronde bij d VK zou ik ook mijn ijzer worden getest, schijnt bij hun standaard te zijn.
ooh tari dat worden staaltablettjes,gatver. ik word hier helemaal door elkaar geschud,pffff baby is ff heel erg druk rek en strek oefeningen aan het doen.
ik voel hem de laatste tijd ook zichzelf helemaal omdraaien en ik kan zeggen dat dat niet fijn voelt Gister trouwens iets prachtigs mee gemaakt me vader en ik zaten op de bank en toen deed hij zijn hand op mijn buik en begon de kleine te trappen, hij was zoooooooo super trots
Wel raar trouwens, bedenk me net hoe anders ik wel niet ben! Vaak schaam ik me voor mijn leeftijd, 19, omdat ik me echt als een 30er voel! Ik ga bijna niet uit, ben toe aan een gezinnetje voor zover we dat niet hebben en als ik naar ons huisje kijk denk ik dat vele minder hebben. Alhoewel nadeel, ik moet een hele hoop schoonmaken
Ik heb al een paar keer geprobeerd een berichtje te schrijven, maar het lukt me niet. Zit erg vol gevoelens en angsten. In mijn omgeving zijn er al zoveel meiden waarbij de zwangerschap in deze termijn nog fout ging, dat ik weer heel erg bang aan t worden ben. Wie zegt dat mij dit bespaart blijft? Dit is tenslotte m'n eerste zwangerschap en er zijn zoveel vrouwen waarbij de 1e juist fout gaat, dat zal hier ook wel zijn. Ik weet het, het is doemdenken, maar het laat me niet los. Ik loop constant aan Linda te denken, en voel de wanhoop. Gwen, bloedprikken gaat vandaag ni lukken, ik probeer t morgen. Verder weinig te melden, slecht en onrustig geslapen, zoals velen hier. En verder zit ik gewoon ff in een dip. Liefs Ilse
Ja ik weet ook even niet wat ik moet typen en als ik iets "vrolijks" neer zet voel ik me best schuldig omdat iemand nu zoiets naars mee maakt. Maak je in ieder geval geen zorgen, volgens mij zijn we bijna allemaal over de grens heen dat er niets meer fout kan gaan wat ze niet al aan hadden kunnen zien komen.
He Ilse, wat naar dat het je zo aangrijpt en dat je bang wordt.. Je moet niet vergeten dat in veruit de meeste gevallen het gewoon wél goed gaat en zeker als je al zo ver bent. De 'gevallen' die jij hebt gekend, zijn echt heel erg in de minderheid, hoor! Onthou dat goed. Het is zo ontzettend zonde als je je perfecte zwangerschap laat overschaduwen door nare verhalen om je heen. En ik bedoel dit absoluut niet bagatelliserend, want ik herken jouw gevoel echt, maar ik vertik het om daardoor te gaan doemdenken en hou de hormonsters zoveel mogelijk buiten de deur in dit soort situaties.
Ilse er zijn ook een heleboel waarbij het wel goed gaat, ook bij al bij een eerste. Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met een zwangerschap of het zwanger worden. Probeer ook aan dat soort verhalen te denken. Het is zo zonde, geniet gewoon lekker van die kleine in je buik, je kan er niets aan doen dat het bij jouw wel goed gaat en bij een ander helaas niet.
He muriel bijna de zelfde peptalk. Maar ik heb dat dus ook. Is zo zonde, de tijd van een zwangerschap is zo kort en als het wel goed gaat moet je daar zeker van genieten, linda zal je dat echt niet kwalijk nemen hoor ilse.
Melina, je kan toch evengoed wat leuks typen, het klinkt ook wel weer hard, maar het leven draait ook door. Linda weet even goed wel dat we aan haar en haar man denken. Heel veel zelfs, maar we bereiken er niets mee als we allemaal somber gaan zitten doen. Enne Linda wil ook wel wat afleiding met leuke berichten. Helaas heb ik zelf ook weingig te vertellen vandaag, ja weer met de jongens naar de herten geweest, zefanja durfde ze nu samen met mama wel een klein beetje te voeren. ga zo even wat schoonmaken ivm de 'visite' die ik krijg.
Ik weet wel dat jullie gelijk hebben meiden, ik probeer het ook zoveel mogelijk naast me neer te leggen. Maar heb gewoon zo'n onbestemd gevoel. Alles gaat tot nu toe zo makkelijk, geen kwalen, voel me amper zwanger. En als ik dan dit verhaal van Linda lees, dan vliegt het me gewoon naar de keel. Ik voel me gewoon zelfs beetje schuldig, ik weet dat het niet hoeft, maar toch.. Ik ga in elk geval proberen nu mn gedachten te verzetten, want moet weer werken, 2e werkdag. Eens kijken wat ze vandaag voor me in petto hebben. Bedankt voor de peptalk meiden, lief van jullie. Knuf Ilse