November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ben net online gekomen en met helemaal het apezuur geschrokken van het nieuws dat Linda en haar man te verwerken hebben gekregen. Alles is wel al gezegd, maar ik kan niet nalaten om ook mijn steun uit te spreken. In gedachten ben ik bij jullie. Ook gaan mijn gedachten uit naar Melina, Ilse, Ruby en de andere meiden die hierdoor even extra moeite hebben met hun eigen zwangerschap. Ik kan me helemaal voorstellen dat "oud" verdriet weer hard aankomt en angsten tot leven komen. Sterkte meiden.

Het is wel heel bijzonder hoe we hier met elkaar omgaan...ik doe mee met de KNUFFEL. Laten we hopen op een wonder!

Gwen, veel plezier en suc6 bij de VK vandaag
    Maria, jij morgen!
    Melina, nog 1 dagje en dan ga je lekker op vakantie. Lekker even afstand nemen! Tof dat je vader contact heeft gemaakt met de kleine.

Roeli, hoe gaat het met je hondjes?In ieder geval een fijne dag in de dierentuin gewenst.

Carola, dank voor je complimentje over mn jurk. Het was er een van EddyK en ik vond dat zij hele mooie jurken in de collectie hadden. Veel in die stijl. Misschien een tip voor de post-natale bruiloft?! ;)

Nou, als het goed is, hebben we vanavond ook de laatste 8 deurtjes voor de kast. Effe duimen. Dan gaan ze er donderdag in en dan is de bovenverdieping zo goed als klaar.

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lenthe, hoe gaat het met je? Zijn de bloedingen al weer wat minder en hoe is het contact met je ouders?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ahaaaaaa..... waar hebben ze die deurtjes? Dan pak ik NU de auto ;)!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het met je gaat!

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden,ga zo met de kids naar een binnenspeeltuin.

probeer er toch gewoon een leuke dag van te maken.

wil iedereen met een dipje ff veel sterkte toe wensen.

kom vannavond weer ff langs.

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ook, hoop dat het gestopt is.

en doe lekker rustig aan meid.goed naar je lichaam luisteren !

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Muriel, je hebt pb!
    Lenthe, ook ik ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Melanie, ik vergat helemaal te reageren op Zefanja de grote knul die niet uit zn bedje is gevallen! Super zeg! Hopen dat het vannacht weer goed gaat!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, zit ik hier optimistisch in mn witte linnen broek met zomertuniekje erop... Kan ik mooi zometeen mn pijpen opstropen als we naar buiten gaan voor de lunch, want het is gewoon POKKEweer!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lastig trouwens, krijg net een uitnodiging voor een vrijgezellenfeestje van een vriendin.
    Hartstikke leuk natuurlijk, ware het niet dat degene die het organiseert op mijn 'die-hoef-ik-eigenlijk-nooit-meer-te-zien'-lijstje staat :(

Ze voelt het wrschnlk hetzelfde, want ze zet in de aanhef van die mail aan mij 'Beste Margo'... (ehm...?).

Wat zijn vrouwen toch soms fijn onder elkaar he?! ;)
    Maarja, ik wil er wel naartoe natuurlijk!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier, almere, is het mooi weer hoor :confused:

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heeeeeeeeej Margo ;) ,

gewoon gaan hoor! Kan jouw het schelen, om er nog een schepje boven op te doen zou ik vragen of je nog wat kan mee organiseren hihi :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, ja beetje olie op te vuur, haha. Nou, dat doe ik maar niet om de goede sfeer te behouden op het feestje voor het feestvarken, want om háár draait het immers!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    In de lounge is ook weer zo'n apart verhaal over een man met meerdere vrouwen... :(

hihi ben best nieuwsgierig!

Soms denk ik ook had hij er nog maar meer, dan kon ik een paar dagen in de week bijkomen en de was doen en het huishouden zonder dat iemand film wil kijken of aandacht wil hahahaha :)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    natuurlijk naar aanleiding van de serie big love, normaliter zou ik er niet eens op komen! :confused:

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, dat kan veel minder ingewikkeld hoor, je kunt dan beter een man hebben die paar dagen per week ver weg werkt en daar overnacht (en nee, die dan géén vrouwtjes erbij heeft). Dan heb je wél lekker de tijd en de ruimte en niét het drama rondom bijvrouwen en aandacht verdelen en jaloezie enzo.
    Ik zat het ook te lezen, ik geloof het haast niet. Dat je jezelf zo kunt verlagen dat je daar genoegen mee neemt, verschrikkelijk.

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Was ik weer ff... ff snel tussendoor op het werk. Net bij de VK geweest. Zoals verwacht was de bloeddruk te hoog (130/90) dus moet volgende week terug. Maar ze had begrip voor de situatie en ging meteen mijn buik voelen en het hartje luisteren. Ze vond dat ik een érg grote buik (lees baarmoeder) had.. ik dacht.. waar zittie dan? haha.. ze zei ook, hij zit al praktisch op het hoogste punt, dus eerdaags moet ie wel naar buiten.. hihi.. nou, laat maar komen! Verklaart wel mijn kortademigheid en soms mijn misselijkheid (als ie me weer eens een trap geeft bovenin) Dus ja, so far so good.. :D Alleen die bloeddruk moet dus naar beneden! :rolleyes:

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Brrrr ik moet er niet aan denken om mijn ventje te delen met ander(en)! Gewoon met zn tweetjes is het soms al ingewikkeld genoeg :D

Ik vind de serie trouwens echt bagger (mijn mening dus) ;)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjonge jonge, Esther, kan die mening niet iets verfijnder? Wie weet wie je er allemaal mee kwetst bij de novembermama's!

Hahahahahahaha :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Gwen: balen van je bloeddruk! Bij mij was ie de vorige keer ook zo hoog en toen ik de laatste keer kwam was ie ineens gedaald naar 120/70. Dus het kan echt alle kanten op, blijkbaar!
    Goed dat je baarmoeder gewoon mooi op formaat is, ook al laat ie zich nog niet zo zien. Dat gaat nu zeker komen!

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    en ow ja.. krijg ook ngo een extra echo met 32 weken! :D Ons kindje heeft een ietwat klein hoofdje, dus extra controle.. en dan kunnen ze meteen het aangezicht nogmaals proberen te bekijken. Dus nu over 3 weekjes de pretecho en dan over 4 weekjes weer een echo :)

En ja, ga er ook wel vanuit dat de bloeddruk volgende week is gedaald.. ;)

Deel Deze Pagina