November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goede reden ;) hoe laat moeten ze normaal gaan slapen?
    En is het elke avond een probleem om ze naar bed te doen?
    Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment boos gaat worden.

2. Niet meer actief

Het is niet zo dat dan hummeltje aan het trappen is en dan frummeltje, maar het lijkt er gewoon op dat ze samenspannen in mijn buik. Grrrr
    Ik begin het nu een beetje zat te worden dat gevecht :evil:

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou dat wordt wat straks hihihihihi :) :) :)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ze moeten tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Ze kletsen samen dan nog een tijdje of scheuren het behang eraf. Zefanja ligt sinds gisteren in een groter bed, dus ja dat is uitproberen nu. Tevens hebben ze vanmiddag iets te goed geslapen (zefanja van 12.15 tot 1.600 uur, in het grote bed.
    Denk dat ze niet moe genoeg zijn. Maar ja de aanhouder wint.

5. Niet meer actief

Dat hoop ik niet. Ze komen straks samen op een kamer te liggen, maar ik vraag me zo af of we daar wel goed aan doen.

6. Niet meer actief

Hebben ze alletwee een eigen kamer? Of delen ze een kamer, want dan lijkt het me nog eens extra lastig.
    Pff, waar zijn wij aan begonnen om ze op 1 kamertje te willen leggen.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik denk het wel hoor. Anders voelen ze zich zo alleen. Ze hebben tenslotte 9 maanden bij elkaar gezeten.

8. Niet meer actief

Als ze dan ook maar niet gaan samenspannen, want dan denk ik dat ik gek wordt ;)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nee dat hoop ik ook niet voor je. Ik denk dat het al druk genoeg is met 2 kleintjes straks.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww men
    ik zit nog steeds vol van mn avond eten,
    het gvoel dat ik plof, zelfs drinken is teveel hihihi
    ohwww erg dit :oops:

11. Niet meer actief

Ben blij dat je het binnen kan houden. Met mijn 'feestmaal' is dat niet gelukt :oops:

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou als ik het eruit kn gooien graag
    dit is oko geen prettig gevoel hoor hihih
    Maar balen dat het bij jou niet binnen is gebleven

13. Niet meer actief

Ik kan me goed voorstellen dat het geen prettig gevoel is, maar je had toch te veel gegeten? ;)
    Bij mij is het denk ik een combinatie van hele drukke ukkies, lekker eten en een beetje cola :oops:

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja als die ukkies de hele tijd tegen je maag aan het schoppen zijn lijkt het me moeilijk om het binnen te houden.

15. Niet meer actief

Ik heb het idee dat zowat alles beurs is, mijn maag, mijn ribben en dan ook nog tegen mijn lever oef....

16. Niet meer actief

Ik ga zo nog een keer onder de douche staan/zitten. Misschien worden ze dan wel wat rustiger. Anders vrees ik dat het een zware nacht gaat worden. Want ik heb toch echt wel rust nodig. Ik begin ook steeds meer last van mijn bekken te krijgen zo gedurende de dag.
    Mijn ukkies moeten toch een keer gaan slapen ofzo?

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey allemaal,

ben vanmiddag naar een speeltuin geweest met de kinderen,en daarna lekker gegeten bij mijn schoonmoeder.

meteen de kinderen van mijn schoonzus meegenomen,die zijn al wat ouder (18 en 13)en ze blijven hier slapen.

beebje is best wel druk vandaag,word er een beetje beurs van.

:idea: tari: hoe gaat het nu met de kids?en je behang?
    hier was het echt een drama toen fabian in een groot bed moest.hij viel huilend in slaap tegen de deur. na een weekje was dat gelukkig voorbij.
    maar zoo zielig.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo ben ik weer even, heb 20 min. stilzwijgend bij ze gezeten, op een krukje. Maar het resultaat is er, om 21.15 uur sliepen ze eindelijk.
    Tja en bijna 3 banen behang verwijderd. En we wilde pas volgend jaar hun kamer veranderen. Dus ze hebben pech.
    Carola ze slapen dus samen op een kamer. Zefanja is toen met 18 mnd pas door gaan slapen. Normaal gaat het ook goed, maar ja in een grote bed moet je je ook als een stoere jongen gedragen, toch?
    Moest er wel om lachen, maar het is wel vermoeiend, wij hopen er ook op dat het na een week goed gaat. Het is ff uitproberen. Erg leuk en gezellig natuurlijk. Ik ben (bijna)2 en zeg lekker nee-fase.

Is weer een gezellige boel bij je Ruby. Leuk hoor dat ze zo graag bij je komen.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga lekker douchen en dan mijn bedje in. Ik ben kapot. Maar de babykamer is wel geschilderd ;)

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    we krijgen toch wel foto's te zien als het kamertje klaar is?
    Slaap lekker stasia.

Deel Deze Pagina