Ik denk dat het slimmer is dat iemand zich opneemt die lijstjes te beheren. Zo wordt het chaos en worden er alleen maar lijstjes gequoted en is het overzicht weg. De lijstjes kunnen dan naar die persoon gepmd worden.
Goede middag dames, Ik ben er ff een dagje niet en ben gelijk een half uur aan het bijlezen. Jeetje wat wordt er veel gekletst. Even over het lijstje..... Is wel een goed idee van amaranta. Is er al iemand die dat op zich wilt nemen? Anders wil ik het wel doen. Laat maar even weten of jullie het er mee eens zijn. Liefs Stasia
@Stasia: lijkt me geweldig als je dat op je wilt nemen! Idee van Amaranta lijkt me heel goed, want zo werkt het echt niet. Kunnen we niet ergens een apart topicje openen, waar we die lijst dan steeds door jou laten updaten? Want anders moet ie alsnog steeds worden geknipt en geplakt en het is wel een errug lange lijst!
Naam: Buddy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 1 november 2007 Naam: Roos1983 Leeftijd: 23 jaar Getrouwd/samenwonend met: mijn mannetje Woont in: Limburg Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: Wuppie26 Leeftijd: 26 jaar Getrouwd/samenwonend met: Woont in: Dit wordt: 2e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 2 november 2007 Naam: LindavS Leeftijd: 24 jaar Getrouwd met: Michiel Woont in: Soest Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: fibromyalgiepatient Uitgeteld: 3/4 november 2007 Naam: Jenny Leeftijd: 25 jaar Getrouwd met: Erwin Woont in: Zevenbergen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Joma Leeftijd: 25 jaar Woont samen met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 4 november 2007 Naam: Elmo Leeftijd: 23 jaar Getrouwd met: Elmoman Woont in: Noord Groningen Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e (reguliere) IVF Uitgeteld: 5/6 november 2007 Naam: Aldonza (Eva) Leeftijd: 33 jaar Woont samen met: nog even geheim, maar gaan dit jaar trouwen Woont in: Betuwe Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e IVF Uitgeteld: 5 november 2007 Naam: Tari (Melanie) Leeftijd: 28 jaar Woont samen met: Woont in: Noord Holland Dit wordt: 3e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Jose1979 Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 6 november 2007 Naam: Masha Leeftijd: 28 jaar Samenwondend met: Frank, gaan 20 juli trouwen Woont in: Capelle a/d IJsel Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 6/7 november 2007 Naam: Cindy Leeftijd: 28 jaar Samenwonend met: Dimitri Woont in: Landgraaf (Limburg) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: zwanger na 1e ronde Clomid Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: WendyB Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: 7 november 2007 Naam: Relin Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: Wilbert Woont in: In het midden van het land Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 8 november 2007 Naam: Ikke21 Leeftijd: 21 jaar Getrouwd met: mijn mannetje Woont in: Kranenburg, Duitsland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 9 november 2007 Naam: Bibu Leeftijd: 27 jaar Samenwonend/getrouwd met: Woont in: Zuid Holland Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: UsMommy Leeftijd: 29 jaar Getrouwd met: UsDaddy Woont in: Herndon, VA USA (net onder Washington DC) Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 10 november 2007 Naam: Amarante (Maria) Leeftijd: 27 jaar Samenwondend met: Rob, gaan 28 april trouwen. Woont in: Eindhoven Dit wordt: Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Kaatje Leeftijd: Getrouwd met: Woont in: Leiden Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: Naam: Samantha24 Leeftijd: 24 jaar Samenwonend met: en verloofd Woont in: Eindhoven Dit wordt: 2 kindje Bijzonderheden: Uitgeteld: 12 november Naam: Zoë Leeftijd: 21 jaar Samenwondend met: Woont in: Dit wordt: 1e kindje Bijzonderheden: MK sept. '06 Uitgeteld: 16 november Naam: Gaby Leeftijd: 33 jaar Gehuwd met: mijn lekker ding Woont in: Amsterdam Dit wordt: 1ste kindje Bijzonderheden: MK juni '06 (10 weken) Uitgeteld: 21 november Naam: ilona Leeftijd: 23 samenwoonend met: Arno woont in: hoogland dit wordt: 1e kindje bijzonderheden Uitgeteld op 14 noveber Naam: LindaPOOH(linda Leeftijd:23 Getrouwd met: Patricl Woont in: Amersfoort Dit wordt: 2de kindje Bijzonderheden: 1ste kindje is overleden met 28,1 weken zwangerschap Uitgeteld: 1 november Naam: Ella Leeftijd: 34 Samenwonend met: Etienne Woont in: Schoonhoven Dit wordt: 1de kindje Bijzonderheden: 2e zwangerschap: miskraam in dec'06 bij 10 weken Uitgeteld: 13 november Naam: Julie123 Leeftijd: 27 jaar Samenwonend met: Geert Woont in: Belgie Dit wordt: 1e kindje Uitgeteld: 10 november
Zullen we vanaf nu aanpassingen in deze lijst in een PBtje naar Stasia (stelde zij voor op vorige pagina, n.a.v. goed voorstel van Amaranta) sturen, zodat zij de lijst kan bijhouden en af en toe kan posten? Want dit werkt zo echt niet, het forum bestaat dan alleen nog maar uit lange lijsten die je steeds moet doorscrollen! Dankjewel alvast Stasia!
@Gaby: zie dat we zelfs ook nog even oud zijn en allebei in Amsterdam wonen, wel erg veel overeenkomsten, haha!
Ik zal vanavond of morgen avond de lijst samenstellen. Ik post hem dan. Mochten jullie op of aanmerkingen hebben laat het me dan weten via pm. Ik zal als er wijzigingen in de lijst zijn hem telkens posten voor jullie goedkeuring. Als we straks alle november mama's hebben post ik hem nogmaals als totaal plaatje.
ik krijg toch, net als Samantha en Elmo het idee dat er niet echt gereageerd wordt op bepaalde posts...en tevens is het bijlezen (behalve de laatste dagen) een hele klus... Ik beleef er eigenlijk niet zo veel plezier meer aan om hier te komen.. Sorry, maar ook ik ga jullie verlaten...
@Jen25: jammer dat je weggaat, maar kan me er wel iets bij voorstellen, ik vind het ook behoorlijk stil hier! Ga je nog een ander forum uitproberen?
sorry dat ik die lijst nog eens heb gecopieerd, blijkbaae heb ik erover gelezen dat we pm moeten sturen mijn excuses dames!
Ondanks dat ik al snel afhaakte hier...niet om jullie maar ik kan het gewoonweg niet bijhouden, wil ik jullie toch even vertellen dat ik vandaag een kloppend hartje heb gezien bij onze frummel! Het was wat onzeker en griezelig door bloedverlies vooraf maar alles lijkt goed! Bevallingsdatum (vermoedelijk): 04 november 2007! Hele fijne zwangerschap en gefeliciteerd voor iedereen die erbij is gekomen! Dikke knuffel, Elmo
@Elmo: ik zat jouw laatste verhaal net even ergens anders ook te lezen: oeffffff gelukkig ontzettend vals alarm voor jou! Dat frummeltje houdt zich stevig vast en die wil lekker bij je blijven, dat is duidelijk! Gaaf hoor, je eerste echte echo met dat kleintje! @Julie: haha, geen probleem, vanaf nu worden we zoooooooo georganiseerd hier, hihi!
@Cindy: tuuuuurlijk kom jij ook met zulk goed nieuws: dat moet gewoon goedkomen. Maar kan me voorstellen dat het wel heeeel spannend is!
Hallo allemaal! Ik geloof dat ik me hier ook mag melden ! Vind 't allemaal nog erg spannend, nieuw en ook wel eng, maar als de testen van afgelopen zondag en maandag niet liegen word ik ook eindelijk mama ! Ik had een enorm rommelige cyclus en moest eigenlijk afgelopen maandag aan de primolut om m'n menstuatie op te wekken (was al ruim 100 dagen niet meer ongi geweest), maar daarvoor moest ik eerst nog een test doen en JAWEL! 2 prachtige streepjes! Geloof 't alleen nog niet zo, en vooral omdat ik sinds gisterenmiddag inene heel af en toe een drupje bruin verlies. Maar hier lezende ben ik er achter dat dit toch wel een veel voorkomend iets is toch?! Mocht gisteren wel voor de zekerheid naar de vk, ze heeft meteen een echo gemaakt, maar helaas.... daar was nog niks op te zien ... Daaruit kon ze dus wel opmaken dat onze zwangerschap nog maar pril is, dus vandaar dat de banner maar gegokt is. (ja hallo! Wil wel een mooie banner toch ) Ze kon gelukkig wel aan m'n baarmoeder zien dat er een zwangerschap gaande was dus dat was al een hele opluchting! Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen en hopelijk ga ik het dan eindelijk ook eens voor mezelf toegeven dat het toch ECHT zo is! Ik ben nog zoooo onzeker, en zou 't liefste nog een 3e test er tegenaan gooien ... maar ja....dat is volgens manlief absoluut niet nodig, dus hou ik me maar gewoon in, hoe moeilijk ook
Gefeliciteerd linda26! Nog even een vraagje over het lijstje waar ik mee bezig ben. Is het belangrijk dat samenwonen met... of getrouwd met... er bij staat. Sommige vullen nl. geen naam in maar bv. mijn ventje of zoiets. Gaan jullie ermee accoord als ik alleen op schrijf getrouwd of samenwonend?
Zo dames, ik heb ff een avondje gecomputerd en dit is het resultaat. Laat me d.m.v. een pm even weten of er wat aan toegevoegd moet worden. En voor alle nieuwelingen hier die ook op de lijst willen pm me maar met je gegevens. Groetjes Stasia 01 nov: - Buddy (29) - LindaPOOH(linda) (23), getrouwd, Amersfoort, 2e kindje, 1e kindje overleden na 28,1 weken zwangerschap 02 nov: - Roos1983 (23), getrouwd, Limburg, 2e kindje - Wuppie26 (26), 2e kindje 03 nov: - LindavS (24), getrouwd, Soest, 1e kindje, fibromyalgiepatient. 04 nov: - Joma (25) 05 nov: - Elmo (23), getrouwd, Noord Groningen, 1e kindje, zwanger na 1e IVF - Aldonza(Eva) (33), woont samen, Betuwe, 1e kindje, zwanger na 1e IVF 06 nov: - Tari(Melanie) ( 28 ) , Noord Holland, 3e kindje - Jose1979 (27), Eindhoven - Masha ( 28 ) , woont samen, Capelle a/d Ijssel, 1e kindje 07 nov: - Cindy ( 28 ) , woont samen, Landgraaf, 1e kindje, zwanger na 1e ronde clomid - WendyB (27) 08 nov: - Relin (24), woont samen, in het midden van het land, 1e kindje 09 nov: - Ikke21 (21), getrouwd, Kranenburg Duitsland, 1e kindje 10 nov: - Bibu (27), Zuid Holland, 1e kindje - UsMommy (29), getrouwd, Hemdon VA USA, 1e kindje - Julie123 (27), woont samen, Belgie, 1e kindje 12 nov: - Samantha24 (24), verloofd, Eindhoven, 2e kindje 13 nov: - Ella (34), woont samen, Schoonhoven, 1e kindje, 2e zwangerschap (miskraam in dec 06 bij 10 weken 14 nov: - Stasia ( 28 ) , getrouwd, Delft, 1e kindje, diabeet - ilona (23), woont samen, Hoogland, 1e kindje 16 nov: - Zoë (21) woont samen, Utrecht, 1e kindje, MK sept. 06 20 nov: - Murmel (33), Amsterdam, 1e kindje, half jaar geleden MK (MA) na 9 weken 21 nov: - Gaby (33), getrouwd, Amsterdam, 1e kindje, MK juni ; 06 (10 weken) onbekend - Amaranta(Maria) (27), woont samen, Eindhoven - Kaatje (?), Leiden, 1e kindje
Ik zie alleen dat het soms iets wat versprongen is. Moet er nog even een beetje aan sleutelen maar het 1e resultaat is er. OKE het is bij deze verholpen.