November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    boehoeeee heb mn eerste zebraprint mn mn buik :(

@Linda vind het fijn dat je ons op de hoogte houd hoe het met je gaat!
    Vind het nog steeds wel moeilijk om voor jullie de juiste woorden te vinden maar doe mn best.
    Ik vind het knap hoe jullie er mee bezig zijn, maar hopelijk en duim nog steeds dat jullie een hele mooie meid op de wereld zetten en dat Milan* over jullie kleine meid waakt en dat ze bij jullie mag blijven.

Over Lenthe: als ik het even goed heb onthouden heeft zij een bloeding gehad en moet ze rust houden.

@Hope geef je gegevens maar dan zet ik je wel in de lijst.

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Linda, wij weten het ook nog niet. Blijf vast houden aan dat kleine stukje hoop. Je bent een erge sterke vrouw hoor. Petje voor je af.
    Sterkte met het wachten.

Ruby, oh meid toch even wat rustiger aan doen hoor. Kan me voorstellen dat je in de stress zit.

Lenthe, laat je even wat van je horen meis, we maken ons zorgen.

Carola, ze houden elkaar wel eens wakker, maar zolang ze niet naar beneden komen of van hun kamer af, maak ik me daar ook niet druk over. Kinderen worden niet van elkaar wakker hoor 's nachts. Zefanja huilde vanacht en Angelus slaapt gewoon lekker verder, Is een vertrouwd geluid voor hem.

Jen, minder snoepen hoor. :)

Maria, succes vandaag weer bij de VK. En je hoeft je kindje nog niet elke dag te voelen is pas vanaf 28 wkn. Soms hebben de kleintjes een groeispurt en dan zijn ze ook wel eens een dagje wat rustiger of jij bent heel druk geweest. hier is de kleine meid ook wel eens 1 of 2 daagjes wat rustig. Maar als jouw gevoel wat anders zegt, altijd je VK bellen, daar zijn ze voor.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Luun welkom, was het helemaal vergeten om in het in mijn berichtje te zetten.

4. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    @Luun : Welkom :D Gezellig.

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, vergeet allemaal kleine dingetjes :( Maar dat hoort er natuurlijk ook een beetje bij. ;)

5. Niet meer actief

@Luun; welkom hier! gezellig dat je mee komt kletsen!

@Linda; Jeetje meid wat sta jij stevig in je schoenen! RESPECT !
    Vind het heel knap dat jullie hier zo goed mee omgaan....nogmaals veel sterkte. Ik geniet zeker nog van mijn zwangerschap, maar leef gewoon enorm met je mee!

@Maria; veel plezier vandaag bij de VK. Laat je ons even weten hoe het was? Ennuh heb je de kleine alweer gevoeld ondertussen?

@tari; nou dat minder snoepen zal niet makkelijk worden, snoep al niet zo heel veel....Alleen die zwart/witjes dan ;)

@Ikke; Oh jee, flink smeren meid om nog meer zebraprint te voorkomen..
    Balen zeg! :(

@didi; Veel plezier met het inrichten van de babykamer! Bij mij is het schoppen en voelen hiervan ook van de een op de andere dag een stuk duidelijker. Wat je allemaal klaar moet hebben enz voor de kraamzorg zou ik eigenlijk niet weten...

@Lenthe; Meis ben erg nieuwsgierig naar hoe het met je gaat? Laat je even iets weten?

@ruby; Gaat het weer wat beter met je nu?

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goedemorgen,

ben net wakker geworden van flinke steken in mijn vagina,pffff klote blaasontsteking.
    maar mijn buik is wel rustig nu gelukkig.
    ik heb geen andere medicijnen gekregen omdat ik allergisch ben voor amoxicilline en die andere niet aanslaan.dus moet ff een paar dagen de kweek afwachten.

linda fijn dat je ff wat laat horen hoe het met je gaat.

ben ook wel benieuwd hoe het met lenthe gaat,schrok gister zelf al van een beetje bloed dus kan me voorstellen dat je bij veel bloed overstuur raakt.

amaranta:heb je de beb al gevoeld?gewoon de vlos bellen,ik weet dat die waar jij zit daar helemaal niet moeilijk over doen.dat zijn echt schatten daar.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh ikke je moet echt die olie van weleda halen dat is echt superspul voor striae.
    maar ze zeggen trouwens ook dat het van binnenuit komt,dus weet niet hoe het dan zit eigenlijk.

ik heb ze zelf niet op mijn buik,wel op mijn borsten,billen en bovenbenen.

8. Ik heb ook strepen, rond mijn navel, das gelukkig het enige...

Over steken gesproken, ik had een paar nachten ontzettende steken in mijn kont, wist niet hoe ik moest gaan liggen, alleen op mijn rug was nog te doen, gelukkig dat ik dat nog kan zonder dat ik misselijk wordt ofzo.

We gaan binnenkort een andere auto kopen. Waarschijnlijk een Renault Laguna. We hebben nu een MINI Cooper, zo'n oude, zo'n kleine... Daar kunnen we niet eens de kinderwagen en het kind in de maxicosi tegelijkertijd in kwijt :) Dus we moeten echt iets groters hebben, we willen ook gewoon lekker op vakantie kunnen volgend jaar met de kleine, kamperen enzo, dus de ruimte hebben we dan hard nodig. Nu pastte alles net in de Mini, maar met een ukkie erbij en alle spullen die er dan nog extra bijkomen... Waarschijnlijk gaan we morgen kijken naar een Laguna.. Ben benieuwd!

9. Oh, denk ik er nog zo aan! Vergeet ik het alsnog!

Luun, welkom! Altijd leuk, lekker kletsen over je zwangerschap!

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh dafje dat is wel een heel verschil een mini of een laguna.

vind die mini's zo gaaf hé,maar ja met 2 grote jongens en dadelijk weer een baby zal ik de eerste 20 jaar geen mini krijgen :)

11. Niet meer actief

@dafje; da's inderdaad een heel verschil; een mini of een laguna...

Van welk bouwjaar zoek je een Laguna. Wij hebben er sinds maart een van 2001, maar kan je vertellen dat de kofferbak met kinderwagen erin al aardig vol ligt...(wij hebben de quinny speedi) Ook handig om op te letten of dat een beetje gaat passen natuurlijk.. ;)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet het niet. Ik voel niks en als mijn man zijn hand op mijn buik legt voelt ie vanalles. Ik denk mn darmen ofzo..
    Ik dacht wel een paar keer iets gevoeld te hebben maar ik weet hetniet.
    Ik heb sowieso vanmiddag een afspraak bij de vk dus die wacht ik af.
    Het zal wel 'niks' zijn zoals tari al zei.

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden
    Ik ben er vanavond weer we gaan zo nog ff weg naar vrienden maar heb wel alles gelezen!

Luun welkom en gefeliciteerd!

Linda ik was echt blij dat je ff wat gepost hebt, ik was zo benieuwd hoe het nu met je is! Ook vanaf hier diep respect ik vind het heel bijzonder hoe jullie er mee om gaan...
    Hopelijk laat je af en toe wat van je horen, natuurlijk geniet ik nog wel van mijn zwangerschap maar dat neemt niet weg dat ik me zorgen maak om jou/jullie en met je mee hoop op een wonder...
    Er zijn hier in ieder geval heel veel mensen die met jou/jullie meeleven hopelijk vind je daar kracht in!

Amaranta succes vanmiddag bij de vk, kan me je angst goed voorstellen heb het nu zelf ook al een paar keer gehad maar gelukkig werd ik altijd weer gerustgesteld met een flinke karatetrap ;)
    Hopelijk word je vanmiddag bij de vk gerustgesteld!

Ruby doe kalm aan vandaag! Vervelend die blaasontsteking, heb je al eens cranberrysap geprobeerd?

Meiden ik ben er vanavond weer, mocht er iets bijzonders zijn wil iemand me dan ff pb'en?

Lenthe hoe is het nou?
    En waar is Natasja gebleven?

xxx Roelie

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    @Carola, ik denk dat ik een tweeling ook samen op één kamertje zou leggen hoor.. net wat je zegt.. ze zijn 9 maanden samen geweest

@Tari.. behang van de muur? Heb ik wat gemist?

@Amaranta.. succes bij de VK en net wat je zegt.. het zal allemaal wel loslopen.. de beeb ligt vast lekker te dromen.. Wel fijn idee dat je dan vandaag ff langs kan he? Had ik gisteren ook..

@Luun.. welkom! Wat super.. Amerika! Hoe ben je daar beland?

@Ruby.. zo, dat is even schrikken zeg.. vind het wel knap dat je dat zo allemaal alleen doet hoor.. Beterschap en sterkte ermee!

@Linda.. niets dan lof voor jou! Er zijn veel vrouwen die niet zo sterk kunnen zijn! Ik blijf duimen voor je en aan je denken!

@Hope.. laatst is de lijst "opgefrist" Er stonden veel namen in die hier weinig tot niet kwamen..

@Dafje.. een cooper of Laguna.. wat een verschil hihi.. zal wel wennen zijn met parkeren en zo. Maar kan me voorstellen dat een cooper niet ideaal is met een baby..

Kreeg vandaag ook de uitnodiging voor de blije doos! leuk leuk leuk!
    Vannacht slecht geslapen.. ondanks dat mijn bloeddruk gisteravond alweer 130/75 was ben ik toch best bang voor een hoge bloeddruk.. mijn moeder heeft het ook bij beide zwangerschappen gehad met als gevolg dat wij allebei met spoed per keizersnede zijn gehaald.. hoop maar dat die van mij schappelijk blijft!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Amaranta: Ik herken je gevoel toevallig vandaag ook, heb ook even een 'offday' qua drukte in mn buik. Heb net even flink lopen porren om haar wakker te maken en dacht in de verte wel wat draaiingen te voelen.
    Maar geef mij dan maar zo'n vreselijk drukke dag als eergisteren, toen ik haast helemaal gek van haar werd (ja, Carola, je ziet: we hebben allemaal wel eens drukke schop-dagen! (maar dan wel gelukkig maar van eentje)).
    Gelukkig ga je naar de VK vandaag, kan ze even met je meevoelen en luisteren enzo.
    Laat je weten hoe het is gegaan?!

@Ruby: jemig, dat is schrikken zeg, dat je ineens naar het ZH moest. Bah, echt niet leuk. Maar gelukkig is het weer tot rust gekomen. ALleen die rottige blaasontsteking is natuurlijk sowieso waardeloos. Sterkte ermee, en ECHT rustig aan doen, he?!
    Je zult je mannetje gisteren nog wel extra hebben gemist? :(

@Linda: wat fijn om van je te horen! Je klinkt echt hartstikke sterk, zo knap van je! Maarja, meer kun je ook nu niet echt doen voor je kleintje. Je wilt natuurlijk helemaal niet bezig zijn met je ZHtas pakken en dergelijke. Maar wel heel goed dat je dat wel doet. Dan heb je weer wat stresspunten minder, mocht er in de tussentijd tussen nu en volgende week vrijdag iets gebeuren.
    Onzettend veel liefs en sterkte meid!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Lenthe: hoop dat alles goed met je gaat en dat we snel weer iets van je horen!

@Luun: welkom hier!

@Hope: je naam staat niet meer in de lijst, omdat we deze hadden 'opgeschoond' nav het feit of meiden wel of niet meer postten op dit forum. Want anders stonden er veel te veel namen tussen, vandaar!
    Dus als je van plan bent om lekker mee te gaan kletsen, kunnen we je er zo weer tussen zetten natuurlijk!

17. @jen: wij willen we de nieuwe versie zeg maar, de grand tour. En we hebben ook een quinny speedi, weet ik dat die erin pas iig hihi. Maar wat ik al wel heb gemerkt aan de speedi toen we hem op gingen halen in (jawel) de mini, dat hij niet heel erg compact is als je hem opvouwt. Ook al kunnen de wielen eraf, maar hij rijdt wel goddelijk vind ik. :)

Maar goed als we met een Mini op vakantie kunnen, dan kan het ook met een Laguna met kind erbij.

@ Gwendolyne: Ja, ik denk dat het wel even wennen is, maar dat het wel snel went, ik rijdt in heel veel verschillende auto's, heb gelest in een spacewagon en de eerste auto waar ik daarna in reed was een Volkswagen Transporter. Dus geloof dat dat wel goed komt :)

Mijn man wil graag de Mini houden, maar daar zijn we nog niet helemaal uit, omdat ik er het nut niet van in zie, we hebben ook geen garage waar hij in kan staan, zodat hij verder niet wegroest :) Maar gisteren had hij het ineens over inruilen voor een aardig bod, dus wie weet :)

18. Niet meer actief

Oh, de kofferbak van de grand tour is nog net iets groter! Die van ons is ook nieuw type hoor, (athans laguna II) maar die speedi is inderdaad niet heel erg compact, dat viel me eigenlijk een beetje tegen. In de winkel toen we hem gingen bekijken leek het alsof hij veel compacter was in opgeklapte versie...Maar ja, ben er wel heel erg blij me, want hij rijdt inderdaad goddelijk!

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Maria, Toen de kleine bij mij ook weer eens rustig was moest ik ook net naar de VK. Ik daar dus opgenoemd.
    Gaat ze het hartje luisteren, en ja hoor, ik voelde het, maar je kon het ook horen. Ze gaf toch een trap tegen de dopler. Op de echo zag ik haar ook bewegen maar voelde niet alle bewegingen.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Misschien een tip voor de gene die nog een kinderwagen willen/moeten aanschaffen. Neem de auto mee waar de kinderwagen de meeste tijd in mee moet, en pas dit gewoon even. Doen ze echt niet moeilijk over. Wij hebben dit ook moeten doen, omdat ik toen nog LPG reed en dus een gastank in de kofferbak had liggen, reed een mazda 626, hierdoor had ik een erge ondiepe kofferbak welke niet geschikt was voor iedere kinderwagen. Wij hebben daardoor voor de mutsy urban rider gekozen. Een degelijk compacte kinderwagen waarbij de wielen er ook nog eens makkelijk van af konden.

Deel Deze Pagina