Eigenlijk willen we het liefste een megane, maar die is wel aardig boven budget. Jammergenoeg, die is nog ruimer... Soms moet je niet teveel willen he?
hoi hoi, wij hebben een renault megane cabrio uit 1998. Is ook niet echt ruim, zeker omdat het dak ook in de kofferbak klapt. maar gelukkig past onze kinderwagen er wel in ook puur geluk. renault is wel fijn, ook omdat ie niet zo veel schokt, tenminste die van ons niet. maar ik weet niet hoe dat met andere type zijn.. Mijn ouders hebben een renault laguna, die rijd ook niet slecht. goede auto..?
Mijn man gaat een andere leaseauto bestellen. De kinderwagen past wel in de kofferbak maar daar is alles dan mee gezegd. Meer past er niet in. Hij rijdt nu Seat Leon en heeft ingebouwde gastank. Minder ruimte dus. Hij mag van zijn leasemaatschappij een station leasen. De reden van de kinderwagen was voor hen een geldige reden, anders hij hij nog geen andere auto gemogen. Ikzelf rij Nissanmicra, ik red me wel met alleen de maxicosi. Het past overigens wel.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 6 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 24 kleintjes op komst! AGENDA amaranta~ 1 augustus 14.50 VK MissyM~ 1 augustus Op Vakantie!!!! Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof!
He wat onrustig Maria, ik kan me er helemaal in inleven. Gelukkig nog maar tweeenhalf uur en dan kun je lekker naar de VK!
Misschien dat ik zelf straks ook de VK even bel of ik even langs mag komen om het hartje te luisteren. Het vliegt me nu echt ineens naar de keel. Zo irritant, dat ik me meteen zo druk maak, maar tegen deze redelijk onredelijke angsten doe je helaas weinig. Eén ferme trap van die dame zou al genoeg zijn, nietwaar?!
ooow zo herkenbaar... volgens een vriend van mij kun je het ook horen als je bij de navel je oor legt.... niet je eigen oor, tenzij je heel lenig bent.. Ik zeg ook de hele tijd, meissie ga me eens heel hard schoppen. En zelf ben ik ook als een gek op mn buik aan het drukken...
Lieve, lieve lieve meiden, Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen om zoiets geweldigst te doen. ik zit met tranen in mijn ogen de post te lezen, wat geweldig dat jullie allemaal ook nog op de manier van een ontzettend mooie kaart aan mij en mijn man denken. Ook van mijn van heel erg bedankt. Ik hoor van jullie dezelfde woorden die ik toen ook hoorde lof, en prijzing dat ik me sterk weet te houden, maar zoals muriel het al zei wat kan ik anders. Als ik me nu al laat zakken ben ik straks een emotioneel wrak. de tranen vloeien overmatig, maar ik weet wel dat ik straks hoe dan ook wel een bevalling moet doen. Zover ik er nu over denk wil ik dat net als toen doen zonder pijnbestrijding. Maar daar ga ik niet over na denken. Ik hoop en bid 100x op een dag dat God mijn kindje niet tot zich neemt. Dat hij onze lieve kleine meid beter maakt. En door jullie kaart en de kracht uit berichtjes en pb'tjes weet ik door te gaan. De sleutel voor zoiets is voor je relaties hou de eer aan jezelf en laat elkaar vrij. Mijn relatie is ontzettend sterk en ik weet dat we hier hoe dan ook uit komen. Maar nogmaals heel erg bedankt voor de ontzettend mooie en lieve kaart ik hou van jullie. Liefs en knuffels Linda
Lieve Linda, laat de tranen maar lekker vloeien. En wat er ook gebeurd, jullie kleine meid krijgt zoveel liefde al mee van jullie. En zo te lezen geeft ze die ook al aan jullie. Laat elkaar zeker vrij, ieder verwerkt het op zijn eigen manier. Ook ik geloof dat jullie er samen zeker uit gaan komen en nog krachtiger dan jullie al zijn. Maar geef de moed nog niet op. Wij bidden met jullie mee. [-o< [-o< [-o< Dikke knuffel en veel liefs Melanie
Volgens mij zijn die kleintjes van ons gewoon aan het chillen omdat het eindelijk wat mooier weer is, denk je ook niet?
zo ben ik ook weer schoonmoeders is gelukkig weer de deur uit, poehh die had me een humeur, dan mag ze van mij lekker thuis blijven zeg! Schoonzus is ook nog even geweest, ff wat dingetjes voor haar geregeld, ben ik ook weer ff bezig geweest. @Amaranta gelukkig had je al een afspraak staan bij de vk Denk dat je ukkie een rust dag heeft vandaag Hier is ukkie vandaag enorm actief, maar daar tegen was die gister heel rustig, zelfs toen ik bed lag, dus denk dat tie zn schade aan het in halen is.