November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou, graag zelfs!

Ik moet met ca. 29 weken een glucose dagcurve laten prikken.
    Dat betekend dus 's morgens eerst nuchter prikken, dan een uur na het ontbijt, een uur na de lunch en een uur na het avondeten...pffff
    Zie er nu al tegenop...en ik ben niet eens bang voor naalden :)

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik dus wel.. het idee alleen al.. :pale:

3. Niet meer actief

Ik wil gewoon helemaal niet geprikt worden.

Ik weet best dat t stom is hoor, maar ik durf gewoon niet. Ik ben op zich best een hoge pijngrens, maar omdat ze mn adres nooit kunnen vinden, wordt de angst alleen maar groter. M'n mama vindt t maar maf, ik heb namelijk wel een tattoo, dat zijn ook naalden...haha, ja is toch anders :)

Maarja, ik moet echt, vorige keer was mn waarde gestegen (en das dus ni goed) en ben eigenlijk een beetje bang dat ie weer gestegen is en ik dus weeeeer een dosisverhoging moet. Bah! Maarja, des te meer reden om snel te gaan prikken natuurlijk. Misschien vrijdag? :-k

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ik ben helemaal niet bang voor prikken, ze mogen me altijd lek prikken hihihi
    Op mn werk ben ik ook altijd de proefkonijn als er geoefend moet worden voor bloedsuiker enzo prikken. hihi

5. Niet meer actief

Ik had er vroeger ook ni zo'n problemen mee. Maar ze prikken dus vaak mis en daardoor ben ik er wel bang door geworden. Ze moeten vaak wel 4 keer prikken voor ie 'loopt' zeg maar. En dan heb ik achteraf ook nog 2 blauwe armen..brr nee niet leuk... :(

6. Niet meer actief

even een heel snel berichtje van mij.

Ik moet NU naar het ziekenhuis, mijn vriendin/vk zegt dat het weeen zijn.
    Maar dan kan helemaal niet, en dat mag helemaal niet :cry: :cry: :cry:

Ik ben nog maar 26 weken, de babykamer is nog niet klaar en we hebben zoiezo nog lang niet alles.

H :cry: e :cry: l :cry: p :cry:

7. Niet meer actief

Jee Carola dat is schrikken! Ik hoop dat het vals alarm is en dat je kleintjes nog gewoon ff lekker bij je blijven. Hou je ons op de hoogte?

((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw mijn god nee he!
    Meis snel naar het ziekenhuis jij HUP!
    Ga heel hard voor je duimen dat er niks aan de hand is!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heeft ze een sms buddy?

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    het eerste wat ik dacht was, heeft ze een buddy...
    Joldeg, pic aub van je tattoo :)
    waarom ik geen vis mag eten? Ik mag wel vis eten, het mag alleen geen paling, zalm of haring zijn. Geldt overigens voor alle zwangere vrouwen. Jullie dus ook.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    carola als je dit nog leest, pm een van ons je nr zodat we kunnen checken hoe het gaat

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig Carola: heel veel sterkte, wat een schrik! :(

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jeetje laat maar snel iets horen.

hoop dat je ook gewoon een blaasontsteking ofzo hebt,of dat je je te druk hebt gemaaakt.

daar wil je baarmoeder nog wel eens van gaan werken.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Maria: blijft toch wel gek dat alle VK´s en gyns weer andere dingen zeggen....

Maar bijvoorbeeld haring is (indien vers en niet voorverpakt!) juist als vette vis hartstikke goed volgens de meeste verhalen!
    Wel vermoeiend hoor dat er steeds weer nieuwe meningen hierover naar voren komen van de mensen die toch de experts zouden moeten zijn en op één lijn zouden moeten zitten. Mijn VK raadt he me juist aan minstens 1x pw een harinkje mee te pikken.

Van voorverpakte vis weet ik t inderdaad wel, maar vers is volgens mij niks aan t handje, gewoon wel met mate natuurlijk.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaa! :p

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meid heel veel sterkte, ik hoop dat het vals alarm is. Hou ons op de hoogte. Ik denk aan je. En zal voor je duimen dat het ophoudt.

[-o< [-o< [-o<

Liefs Linda

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Roelie > misschien is t wel handig als we jouw lijst eens gaan rondsturen met de gegevens? Of gaan we een sms-buddy-lijst maken?

18. Niet meer actief

Tis maar een piepkleintje hoor, een geloof-hoop-liefde teken op mn rechterenkel

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik denk het net, jij zegt het!

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina