Nou, kan me voorstellen dat mensen denken... tssss heeft ze alsnog een kaartje van haarzelf gestuurd.. (onzekere ik) Vandaar mijn uitleg..
ja erg gaaf, kan je ook niet omschrijven alleen die tanden die ik van dicht bij zag, toen dacht ik even wow Ben ook door 2 dolfijne het water uitgeduwd bizar gewoon
Dat lijkt mij nou ook ZOOOO gaaf om te doen! Met dolfijnen zwemmen! Zal er de komende jaren wel niet van komen, maar ooit gaat het gebeuren... Is er toevallig iemand die van honkbal/softbal houdt? Zit nu op een amerikaanse zender een wedstrijd te kijken...
Nou, kan me voorstellen dat mensen denken... tssss heeft ze alsnog een kaartje van haarzelf gestuurd.. (onzekere ik) Vandaar mijn uitleg.. [/quote] nou nee hoor muts maakt niks uit
nee ben eigelijk helemaal geen sport lief hebber Dit weekend is er weer f1 blehhh is mn mannetje dus echt verzot op Hij blijft er zelfs voor thuis
O, dat vind ik ook geweldig! Wij kijken er ook (bijna) altijd naar, alleen niet als we zelf een honkbalwedstrijd hebben...Althans mijn mannetje dan, want ik speel nu natuurlijk niet..
nou gaat de andere helft van de meloen ook maar op eten, hoor hem maar roepen vanuit de keuken Hmzz waar komt die zebra print toch vandaan?
ooooooo, kwartje valt... Of eerder een briefje dat wappert naar beneden en is dus minder snel (maar meteen de uitleg erbij gezet )
Overigens: wie is Mirjam Gorissen? Is dat een van ´onze´ mama´s? Krijg nl. invitation via Hyves van haar, maar weet niet wie t is
Dat is degene die het algemene hyves account beheert volgens mij, maar dat is dus een account met iedereen uit heel Nederland die in november is uitgerekend en niet alleen van ons cluppie...