Ik wil me vast met 1 been aanmelden... Vanmiddag een heel licht 2e streepje op mijn kruidvattest. Dacht ff dat ik t me verbeelde maar hubbie zag t ook... Daarna nog een CB digitaal gedaan maar die ging fout. Ik zag daarna wel 2 duidelijke strepen erop. Ik heb 2 februari een mk gehad dus t zou wel heel snel zijn... Misschien eerst nog een paar dagen afwachten en nog eens testen?
Goedemorgen, Hier nog een november mama in spe. Als alles goed is mogen wij op 10 november ons hummeltje in onze armen houden. We zijn zo blij ! Liefs, Bibu !
Ik snap niks van mijn berekening.... Ik dacht 6 november...maar als ik mijn banner met die van jullie vergelijk..heb ik het niet goed gedaan denk ik. Het is dus een IVF-baby....en 30 jan had ik mijn laatste ongi. Testdatum (28 feb) was CD 30.... Wat doe ik verkeerd? Elmo'tje
Jaaaaa, ik mag me eindelijk ook aanmelden....vanmorgen een positieve test. Wil iedereen ook van harte feliciteren...zie ook al aantal bekende namen voorbij komen (uh...wie is Elmo ?). Ik weet ook niet precies hoe de telling is en hoever ik dus precies ben... Middels onze 1e IVF zijn we nu zwanger van onze eerste....lange tijd op moeten wachten...en voelt nog steeds zo onwerkelijk (maar zie dat ik daarin niet de enige ben). Zoals ik nu tel zou ik uitgeteld zijn op 5 november. Op 21 maart hebben we onze echo en hopelijk knippert er dan een prachtig lichtje. Pfff, ben nog helemaal hyper hoor...zie dat er ook al veel nov '07 mama's zijn....hoop dat ik straks beetje weet wie wie is... Groetjes, Eva.
Als ik dezelfde banner als jou maak elmo kom ik ook op 3 weken en nog pas uit, vandaar dat ik deze gekozen heb weet ook niet hoe dat kan.
Ik moest op deze banner mijn uitgerekende datum invullen. Even op 6 november gehouden en dan krijg je dit als resultaat. Weet ook nog niet of ik deze banner hou hoor...misschien kom ik nog wel een leukere tegen 14 maart dus eerste echo...dan hoor ik de exacte datum wel! Elmo
Heb nu een andere...deze zegt dus 4 wk en 4 dagen...nouja...we horen het wel. Maakt ook niet uit toch...? WE ZIJN ALLEMAAL ZWANGER! Kindje komt toch wanneer hij/zij wilt! Elmo
Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders, zijn er nog meer meiden die dit doen of willen gaan doen ?
Ik zit er wel over na te denken. Maar ik heb gehoord dat dit in noord-holland niet mogelijk is. Maar ik wil toch nog voor de zekerheid bij moeder voor moeders informeren.
Ik dacht al wel dat het bij ons niet kon. Net op de site gekeken en het kan inderdaad niet. Toch heb ik me aangemeld. Als iedereen dat nou zou doen dan zou het misschien op meer plekken alsnog kunnen. Mede dankzij Moeders voor Moeders ben ik nu in blijde verwachting...ik zou zo vreselijk graag mee willen doen! Meiden, als het kan...doe alsjeblieft mee! Elmo
Dankzij het feit dat andere moeders voor mij ook in het potje hebben gepiest ga ik dit zeker ook doen. Heb me inmiddels dus al aangemeld. Is het misschien een idee om een lijstje bij te houden met onze gegevens (wat je kwijt wilt uiteraard)Naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer uitgeteld..etc.? Ik ben sowieso al een zeef maar als ik het moet geloven kan dat in de zwangerschap nog wel erger worden. Dus lijkt mij zo'n lijstje een goede leidraad. Ik hoor het wel...vind het evt ook wel leuk om bij te houden...zal dan van de week ff alles op rijtje zetten als jullie willen. Groetjes, Eva.
leuk idee aldonza. Ga me inderdaad even goed aanmelden, (m.v.m.) misschien dat het inderdaad hier dan ook mogelijk gaat worden (als meer aanstaande mama dit doen). Goeie tip, had ik zelf nog niets eens aan gedacht.
Ikke ook november moeder 2007 hihih ik geloofde het ook niet toen er op de digitale cb tester zwanger stond.. mijn manneke geloofde het ook niet. We keken elkaar verbaasd aan voor een minuut. Wij hadden net van het ziekenhuis te horen gekregen dat we per 1 februari 2007 weer zwanger mochten worden en ook echt gelijk raak niet te geloven gewoon Echt voor trouwens alle zwanger meiden GEFELICIFLAPSTAART en dat het allemaal goed gaat komen Xxkaatje
Bij deze: Mijn naam is Bibu, mijn leeftijd is 27 als ik ga bevallen ben ik 28, dit is ons eerste kindje en we verwachten hem/haar op 10 november ! Het was raak in ronde 8 op een natuurlijke manier, wij wonen in zuid-holland en ik werk in de gezondheidszorg. Zoiets ?
Meiden, gefeliciteerd allemaal Het wordt hier gezellig druk hahaha Heeft iemand van jullie al een kindje? zelf heb ik een kleintje van 6 maanden.
Nee voor mij is het de eerste heel spannend allemaal.. Ik ben wel getrouwd met een groot kind teld dat ook hihihihi xxkaatje
Hey meiden, Ik heb gisteren ochtend getest! ik ben 29 getrouwd en dit wordt ons eerste kindje. Als ik het goed heb ben ik uitgerekend op 10 november 2007 dus een november mama! Voor alle andere mama's gefeliciteerd en we gaan met z'n alle genieten. Groetjes