November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat het regeren op IEDEREEN me zwaar valt , zeker als er veel wordt geschreven, en veel lappen tekst. Ik ben het ook niet gewnd van andere fora.
    maar ik ga niet weg hoor.
    ik denk sowieso dat er uiteindelijk een hecht clubje ontstaat, en we moeten sowieso de eerste weken allemaal ons eitje kwijt over vanalles en nogwat.

stasia, strak lijstje!

2. Zoe21

Zoe21 Actief lid

Feb 25, 2007
    102
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens, heb af en toe het gevoel dat ik tegen mn zelf zit te praten...als er niet gereageerd word dan post ik ook niks meer...wel jammer...ik ga ook maar eens ergens anders kijken...ik kom hier nog wel hoor, want ik wil jullie verhaaltjes nog wel lezen, maar ik zal waarschijnlijk niet zoveel posten...

3. Zoe21

Zoe21 Actief lid

Feb 25, 2007
    102
    0
    0
    Ja dat is wel zo, maar als je al een aantal berichten hebt gepost en er worden totaal helemaal niet op gereageerd, dan is dat niet echt leuk...

4. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Gisteren mvm geweest en het is toch wel geweldig als zij ook een positieve test in handen heeft.
    Heel leuk allemaal.
    Maandag naar de vk dus ben benieuwd....

5. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: hartstikke goed die lijst! Zo wordt het een stuk overzichtelijker! Thanx.

@Amaranta: ik herken het wel, je moet elkaar ook eerst ff 'leren kennen' he? Op gegeven moment krijg je dan inderdaad wrschnlk een harde kern.

@Zoe: is zeker niet leuk als er niet gereageerd wordt op een post, want daar zet je 'm juist voor! Maar denk dat het vanzelf goedkomt als we allemaal wat vaker ff langswippen en wat schrijven.

@Buddy: heel mooi, nog een posi test. En dan ook al naar de VK, je bent goed bezig! Veel plezier!

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    You are not me? :) haha

Ahh vanochtend in de bus kwam een mama binnen met een schattig beebje. En ik kreeg het helemaal warm van binnen dat ik ook 'zoiets' zal krijgen in 8 maandjes. En het lieve beebje bleef mij maar aankijken. Ben nu helemaal vrolijk. En het zonnetje helpt ook mee moet ik zeggen.

Wat kan het leven opeens mooi zijn, Ja ik ben een muts.

Fijne dag allemaal.
    Liefs,
    Gaby

7. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi Jen25, jammer dat je weggaat. Tot op heden heb ik altijd veel steun en plezier gehad aan andere topics op de forum.
    Op deze topic is het nog een beetje rustig en wordt er inderdaad een beetje langs elkaar heen geklets. Maar ik denk als eenmaal de maand november vol is met mama's en je elkaar een beetje leert kennen dat het heel leuk gaat worden.
    Maar de keuze is natuurlijk aan jou. Maar het zou jammer zijn.
    Liefs,
    Gaby

8. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Super gefeliciteerd Elmo, wat een mooi moment moet dat zijn geweest om het jaartje te zien en te horen. Bij de gedachte krijg ik kippevel.
    Ben erg blij voor je dat na je bloedverlies het er superpositief uit ziet.
    Fijn zwangerschap en nu echt gaan genieten.
    Liefs,
    Gaby

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Lieve Linda26 (wow de linda's zijn populair), van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ook voor je mannetje natuurlijk.
    Ga er maar lekker van genieten. Met positieve testen is het toch echt zover!
    Liefs,
    Gaby

10. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ziet er goed uit hoor. Ik zat gisteren ookal te denken of we het niet gewoon in een exelletje kunnen zetten. Een klein overzicht maar dit ziet er ook prima uit. Kan je even terug zoeken als je wilt weten wie wie is. top!

11. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda: Heee, ik had je berichtje even niet gezien, maar van harte welkom!

@ Gaby: lachen he, dat blije gedrag, toch een extra positief hormoontje dat blije mutsen van ons maakt, haha!

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hallo allemaa

ik voel me echt geweldig.
    heb echt nergens ernstig last van
    beetje last van borsten en rommel in mijn buik maar daar blijft het bij.
    dit zal vast snel weer overgaan.
    tot nu toe geniet ik er nog maar van

13. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilona: Jaaaaaaaaaaaa! Ik ook! En het is al bijna november ;)

Heb net mn eerste echo gepland: maandag 2 april mag ik al langskomen (ivm vorige MK mag ik eerder op controle). Spanneeeeeend!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik mag 13 april voor het eerst lang vk
    vind het erg spannend allemaal

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    dat is ook wel best wel snel! (alhoewel het wrschnlk een eeuwigheid lijkt te duren, haha)

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dat vind ik nou ook.
    ik ga sochtens naar vk en smiddags ga ik een weekendje weg met schoonfamilie.
    dat is wel een leuke gelegeheid om te vertellen dat ik zwanger ben.
    als alles goed is gegaan natuurlijk

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ja de 'blije zwangere mutsenclub'! Het is weer wat anders dan de Pink Ladies haha.

He ik zie dat je 2 april voor je eerste echo gaat. Wij gaan eerst nog op vakantie maar ik ga ook alvast een afspraak maken voor wanneer we terug komen. En dan is er ook daadwerkelijk wat te zien op de echo. Spannend toch maar.

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    goed te horen dat je je geweldig voelt. ja we zitten op het wolkje. en wees blij dat je nog niet teveel kwaaltjes hebt hoor, we hebben nog 8 maanden te gaan dus we krijgen ze vast nog wel haha.
    Dat rommelen in mijn buik heb ik ook, rare geluiden de heletijd en er staat geen muziek aan op mijn werk. ik zie soms mijn collegas mij aankijken :)
    blijf genieten!!!!!!!! doen wij het ook

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    genieten doe ik zeker.
    en ik denkt dat de kwaaltjes ook nog wel komen

20. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Precies zolang we maar een mooie gezonde beeb krijgen over 8 maandjes. Dan nemen we alle kwaaltjes wel op de koop toe ;)

Share This Page