November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja dat vind ik nou ook.
    lekker genieten

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Stasia het lijstje vind ik erg mooi en overzichtelijk

Liefs Linda

p.s. knap werk

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    @ Murmel en Gaby: Thanks meiden, maar moet jullie helaas alweer gaan verlaten :cry: Ben zo ontzettend intens verdrietig :cry: Vannacht ontzettende krampen in m'n buik en vanochtend ook daadwerkelijk roodverlies. Vanmiddag ben ik een prop bloed verloren dus helaas.... het mocht niet zo zijn voor ons..... Meiden, ik wens jullie een fijne en vooral gezonde zwangerschap toe! Ik moet nu dus alsnog de MMM in :cry: :cry: :cry:

4. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik zit nu op mijn werk en heb even 5 min tijd. Fijn dat iedereen het lijstje mooi vindt. Vanavond nog even bijwerken want ik heb een aantal pmmetjes gehad maar dat komt goed.

Liefs Stasia

5. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ohhh meisje wat erg. Ik zit hier met kippevel op mijn armen. Gatverdarrie, heel veel sterkte voor jou en je mannetje.
    Liefs,
    Gaby

6. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hoi Linda26,

Ik schrok wel even van je verhaal hoor. Zoiets komt toch altijd koud op je dak vallen. Nou, ik wens je ontzettend veel sterkte toe.

Veel liefs Stasia

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry ik breek even in.

@linda26 Lieve vriendin van me, ik had zo gehoopt dat het geluk je zou toelachen nu. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Meisje je weet dat ik er altijd voor je ben. Dikke kus Nynke

8. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda: Oh nee, wat afschuwelijk, ik trek er helemaal wit van weg, wat een rottigheid zeg! Dat is echt oneerlijk: van zo'n grote blijdschap naar zo'n dieptepunt. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop dat de MMM jou zo snel mogelijk kan helpen om dit achter je te laten. Bah, ik ben echt verdrietig voor je!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linda26 ik heb je nog niet eens welkom kunnen heten geloof ik, maar dit is vreselijk naar. Heel veel sterkte en ik hoop ook dat je maar kort in de MMM hoeft te verblijven en je snel weer naar een maandforum mag verhuizen en dan voor zeker nog een maand of 8. Maar voor nu eerst heel veel kracht en sterkte....Eva.

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    @ Linda heel veel sterkte. Wat is mmm?

Over dat langs elkaar heenpraten. Dat zal over een paar weken wel minder zijn. NU komen er steeds meiden bij. En het is zo moeilijk om alles bij te houden, dat geldt voor meer van ons.
    Dat wil, ik spreek voor mezelf, niet zeggen dat ik niet alles lees. Ik lees alles. Probeer veel te reageren maar het lukt niet altijd.
    We zijn allemaal net zwanger en willen allemaal ons verhaal kwijt. Onze kwaaltjes of juist wat we niet voelen (in bijvoorbeeld mijn geval).

@ iedereen, het komt goed dames!

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Wat een ontzettend groot verdriet na zo'n enorme blijdschap. Waarom is het zo oneerlijk in deze wereld. Ik leef heel erg met je mee en weet dat ik ervoor je ben. Ik weet wat je doormaakt.

Heel veel knuffels en liefde

Linda

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Amaranta: de Medische Malle Molen is de MMM. Inderdaad, we moeten gewoon nog even aan elkaar wennen, haha. Op gegeven moment leer je elkaar ook wel een beetje kennen denk ik. Dan wordt het vast ook een stuk leuker. Maar het werkt alleen als er inderdaad interactie is tussen de meiden en niet alleen iedereen meeleest, maar niks zegt. Ben benieuwd!

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik ben het met je eens murmel, als alle november mama's er zijn, en we elkaar goede interactie geven dan worden we vast een leuke club, waar we lief en leed mee kunnen delen.

Liefs Linda

14. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    @linda: jeetje, meid toch, wat schrikken.. Ik had zo gehoopt van niemand hier afscheid te hoeven nemen, dat we met zijn allen de eindstreep zouden halen. Helaas, de natuur is hard en bevestigd maar weer dat het niet altijd goed gaat.. dat zet mij ook weer even in de realiteit. Sterkte meid..

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @LindaPOOH: gezellig, we maken er wat van! Hoe gaat het met jou? Jij hebt ook al heel wat achter de rug zeg, tjonge. Ben je wel blij nu en voel je je goed? Wanneer ga je voor controle, of ben je al geweest?

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties! Toch doet me dat goed..... Ik hoop echt met heel m'n hart dat ik de eerste en de enige ben in deze lijst die dit mee hoeft te maken, want dit verdriet wat ik nu voel, dat wens ik echt niemand toe! Dikke knuffel en idd, over een tijdje wordt dit volgens mij echt een hele hechte club! (kijk nu al maar naar alle lieve reacties die ik van jullie heb gekregen)

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey Linda, Ik zag bij oktobermama's je berichtje voor Nynke en wil je heel veel sterkte wensen in de komende dagen. Neem de tijd om het een plekje te geven en denk goed om jezelf!
    Wat lief dat je ondanks jou ellende toch nog een berichtje achterlaat voor je vriendin. Respect!
    Grts, Maartje

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Wow zeg, wat is iedereen toch lief! Ik jank me rot! Ook jij bedankt Maartje....

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GABY... wowwowowowowow... ZWANGER
    Gefeliciteerd en ga er voorzichtig al lekker van genieten he

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi murmel,

ik heb zeker het nodige mee gemaakt. Mijn vorige zwangerschap was de eerste en met 12 weken het ik een halve miskraam gehad. Ik ben er toen een van een tweeling verloren. Met 26 weken zwangerschap ben ik met weeen opgenomen in het ziekenhuis. Toen ben ik aan de weeenremmers gelegd en ging het goed met mij en met de baby. Anderhalve week later is mijn wereld helemaal ingestort. Toen bleek mijn zoontje een hele ernstige hartafwijking te hebben wat in Nederland nog nooit is gezien. Een halve week later is hij met een spontane bevalling geboren. En gelukkig leefde hij nog. Iets wat de artsen niet hadden gedacht. Hij is 2 uur en 24 minuten bij ons geweest. Dit is de mooiste tijd van mijn leven geweest.

Nu ik na iets meer dan 3 maanden weer zwanger ben en ik nog vollop aan het rouwen ben. Is mijn zwangerschap een wonder. Zie begin dit forum. Ik ben blij maar heel voorzichtig. Ik ben heel bang maar heb nu wel het gevoel dat het heel goed zit en dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Je gevoel zegt toch het meeste he. Verder gaat het dus naar de omstandigheden goed. Ik ben heel blij dat ik op dit forum mijn ei kwijt kan. Ik wil met jullie een band opbouwen, maar bij mij hoort ook dit verhaal.

Ik wil mensen niet bang maken of afschrikken, maar dit gebeurt ook in een zwangerschap. Het is niet zo normaal dat als je eenmaal zwanger bent, je kindje ook na 40 weken gezond en levend wordt geboren.

Ik hoop op een hele fijne en hechte band!

Liefs Linda

Share This Page