November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehw ja daar kunne flinke rellen op komen denk ik zo

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga er geen topic over openen hoor.
    Overigens is mijn mening dat die meisjes dat zelf moeten weten.
    En om maar in stijl van de moslimas op dit forum te spreken. Ze hebben alleen zichzelf ermee. Als het inderdaad zo is dat er een 'dag des oordeels' is. Dan zal Allah ook wel weten dat ze niet als maagd getrouwd zijn.

Naar het schijnt wil meneer Wilders deze operaties dus ook gaan verbieden.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    maagdenvlies? werkelijk nog nooit last van gehad.. :rolleyes:

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat niet? Dat het ging bloeden?

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nooit gebloed nee.. of pijn gehad.. of iets wat maar lijkt op maagdenvlies of wat er mee te maken kan hebben..

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Bij de eerste keer had ik ook geen bloed, maar daarna soms wel, dan zijn we iets te uhhwww ruw :oops: :)

8. Niet meer actief

Me too, doe je zoveel moeite om zwanger te worden (ik heb een keer op een IVF lab gewerkt), denk je er uberhaubt over om het weg te laten halen. Dan moet je toch wel echt gek zijn. Kwablijkelijk betekend het kindje voor haar ook niet zo veel.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wel. Het is wel ranzig.
    Ik was aan het sexen en er scheurde iets. Wij dachten dat het de voorhuid van mijn man was, maar daar was niks te zien. Ikzelf was aan het bloeden als een rund. Er was echter niks te zien.
    Ik kon niet meer slapen of niks dus we zijn naar de huisartsenpost gegaan. Daar die dokter even laten kijken en wat bleek, mijn maagdenvlies was kapot. Je maagdenvlies is een ribbelrandje dat zegt maar rond loopt langs de binnenkant van je vagina, en het was helemaal losgescheurd en zat nog op 1 plaats vast. Toen voelde ik inderdaad een flebbertje. Ik moest de dag daarna naar de huisarts. Die durfde het niet los te maken en ben toen doorverwezen naar een gyn. Die heeft flebbertje operatief verwijderd.
    Het was overigens bij lange na niet de 1e keer dat wij sex hadden.
    Ik vond het overigens een uitermate genante ervaring maar de gyn zei dat het weleens vaker voor kwam.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehwww lijkt me inderdaad niet lekker zeg
    brrrrrr

Sorry maar moest wel lachen om het woord flebbertje :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo hebben wij het toen gedoopt. Ik heb nog ruim 3 weken moeten rondlopen met flebbertje.
    Achja, ik schaamde me toen kapot, nu achteraf, het had iedereen kunnen overkomen.
    En niks ruwe sex,gewoon standje normaal.

12. Niet meer actief

Oh meiden, wat is het toch heerlijk om lekker over van alles en nog wat te kunnen kletsen.
    Ben alleen benieuwd wanneer Jeroen mijn laptop komt afpakken. Ik hoop dat dat nog heel lang duurt.
    Waren er trouwens nog bijzonderheden gisteren?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het ergste van alles was dat ik het tegen mn ouders moest zeggen.
    Kijk zij waren ook niet gek en wisten dat ik sexueel actief was. Maar om dan te zeggen dat ik een sexongeluk had gehad vond ik wel erg pijnlijk.
    Net zoals ik van hun ook niet hoef te horen dat zij het nog doen.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ieuw.. #-o

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Alleen slap geouwehoer.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee geloof niet dat er veel bijzonders is gebeurd
    kwam weinig zinnigs uit onze vingers :)

17. Hehe, ik ben eindelijk weer bijgelezen. Wat is er weer veel gekletst!

Carola, wat een verhaal zeg. Ik vind het erg knap dat je het zo kunt vertellen, zo duidelijk, dapper hoor! Ik kan begrijpen dat je nu opziet tegen de bevalling. Iets wat ik zowieso om de zoveel tijd ook doe, maar nu je een voorproefje hebt gehad... Hoop dat het hierbij blijft meid! En dat je verder een voorspoedige zwangerschap hebt!

Linda, ik heb ook steeds 'last' van mijn buik. Het in de weg zitten valt wel mee, maar het zware gevoel heb ik wel, vooral 's avonds. Dan pas ik sommige positiekleren ook al niet eens meer. (en idd dan moet ik nog zoveel weken) Dan zit het aan de onderkant van mijn buik gewoon te strak en moet ik iets wijders aantrekken. Bij de autogordel heb ik dat idd ook, dan moet ik hem steeds een beetje los trekken om weer gemakkelijk te kunnen zitten.

Vandaag had ik voor het eerst een zeurende pijn in mijn rug/bekken aan de rechterkant. Zowel staan als zitten was niet echt prettig.

Oja, over de auto's die we zijn wezen bekijken. We hebben uiteindelijk een Renault Megane en een Renault Laguna gereden voor een proefrit. De Laguna reed erg lekker. Alleen de prijs.... zucht...
    Verder zijn we nog gaan kijken naar zo'n gigantische Volvo 940 bak. Die roestte nog erger dan onze Mini haha, maar was wel grappig opzich, wat wil je ook voor een kleine 2000 euro? :) Daarna zijn we nog even naar de kringloopwinkel gegaan en daar hebben we een aankleedkussen gekocht voor 1 (!) euro haha. Mijn voorwaarde was dat hij er schoon uitzag en wit of creme was, dus dat was wel gelukt. We wilden eigenlijk kijken of we een ledikantje of een box konden vinden die mooi genoeg was, maar helaas...

Oei lang verhaal... Ach ja hebben jullie weer wat te lezen :)

18. Oei er ging wat fout bij het posten...

19. En nog een keer... zucht...

20. Niet meer actief

Is er nog iemand on-line?
    Want ik verveel me en nu heb ik de kans om lekker te kunnen kletsen.
    Straks wordt de laptop van me afgenomen, omdat ik dan weer moet rusten. :( Ik wil wat doen.

Deel Deze Pagina