November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Wat ONTZETTEND fijn voor je!

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    En daarmee sla je de spijker precies op zijn kop, Tari! :) Mijn man en ik zitten bij de naamkeuzen (nog) niet op één lijn, vandaar dat er op het lijstje verschillende soorten namen staan. Ik vind Marnix en Valerie bijvoorbeeld geen leuke namen, maar daar kwam mijn man na wekenlang 'broeden' (en aandringen van mijn kant om ook een bijdrage aan het lijstje te leveren) EIN-DE-LIJK mee aanzetten... ;) En zo staan er op het lijstje ook een aantal namen waar hij niets mee heeft. Maar ach, we hebben gelukkig nog 3 maanden en we zullen er uiteindelijk heus wel samen uitkomen. Dank je wel voor het meedenken!

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Wat een goed nieuws, buddy! :whistle: :whistle::whistle: Van harte gefeliciteerd!

4. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    BUDDY: Gefeliciteerd meid, word 2008 toch jullie jaar. Echt super.

Serafijntje, gelukkig zitten mijn man en ik daarmee wel op een lijn. We waren er bij alledrie dan ook heel snel uit. Geboortjekaartjes idem, alhoewel we het nu erg moeilijk vinden, moet nog steeds langs een drukker.

Wij hadden bij alledrie de namen ook meteen zoiets van dat is het, dat word de naam van ons kindje. Liefde op het eerste gezicht zeg maar.

5. Niet meer actief

Willem en ik zaten ook meteen op 1 lijn. Omdat het bij ons nogal lang duurde voor we zwanger waren, hebben we er ook veel over gepraat enzo in die tijd. En ook al over namen gepraat. Op een gegeven moment hebben we allebei een lijstje met 5 namen gemaakt en toen bleek dat er dus enkele namen op allebei de lijstjes stonden. Tja, dat maakte het wel makkelijk natuurlijk.

De jongensnaam voelde meteen goed, de meisjesnaam vond ik wel meteen leuk, maar twijfelde ik wat meer over. Toen ben ik gewoon die naam wat vaker gaan uitspreken, ook in combi met onze achternaam en dat voelde toch wel goed.

We twijfelen alleen nog of we 1 of 2 namen gaan doen. Bij een jongen hebben we gewoon 1 naam, voor een meisje hebben we er 2, die ook samen wel goed klinken. Maar wellicht doen we toch gewoon 1 naam en houden we die andere voor een evt 2e. We'll see.

6. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    @ buddy ; gefeliciteerd meid, wat fijn voor jullie :) ;)

7. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owww Buddy, wat een onzettend GOED nieuws, van harte GEFELICITEERD!
    En wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen, dat maakt het helemaal echt!

8. Niet meer actief

Super! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    super buddy,gefeliciteerd.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    buddy gefeliciteerd!

hier is schoonmoeders al weer weg, dus heb iknog een paar uur voor mezelf voordat mn collega's komen. Heerlijk

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    meiden nog 2 pag voordat we de okt mama's hebben ingehaald :p

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik vind het wel echt supergrappig dat we eerst zo achterliepen en zelfs werden ingehaald, maar dat we nu opstormen om het grootste forum te worden qua pagina's, hihi. Want dat wordt nog wat als we eenmaal beginnen met bevallen haha!

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Hallo, hier ben ik weer!
    Wat is er een hoop geschreven!!! Ik was voor mijn vakantie tot pag 385 gekomen en moet nu bijna 20 pagina's lezen! Het spijt me dit te moeten zeggen, maar DAT GAAT ME NIET LUKKEN! :)
    Is er niet toevallig iemand die even de tijd heeft om me kort bij te kletsen? Hoe was bijvoorbeeld de meeting? Ik heb aan jullie gedacht! En zijn er verder nog schokkende dingen gebeurd?

Hier een supervakantie gehad, heerlijk niets gedaan, gegeten, geslapen, gelezen enz.enz. De buik de tijd gegeven om te groeien, zeg maar. En dat doet 'ie! En ik voel hem nu bijna iedere dag, dus dat lijkt me een goed teken!
    Qua naam zijn we nog geen steek verder, en ook aan het kaartje zijn we nog niet toegekomen (ja, we hebben 2,5 dag vakantie, wie weet ;) ). Maar het was wel even lekker om weg te zijn en van de zon te genieten! Gelukkig hebben we het kamertje wel geverfd, dus het doel van deze vakantie is gehaald!

Ik ga een beetje terug bladeren en verder mijn mail lezen en de post bekijken. Vanaf nu ga ik het weer bijhouden!

Liefs!

14. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Sammie, gezellig dat je weer terug bent!
    En fijn dat je zo heerlijk hebt gerelaxed en bent gegroeid, haha.

Ja, er is veel gebeurd, maar spring er maar gewoon lekker vanaf hier in, dan ben je snel genoeg weer up-to-date denk ik.

De meeting was in ieder geval geslaagd, in mijn album zie je een paar fotootjes van de 10 aanwezige dames (en Anwar, zoontje van Ruby, verstopt achter ons ;) ).

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hey Sammie goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad!
    Samenvatting uhhh veel geschreven weinig gelult :)

Hier liggen nu paar worstenbroodjes in de oven en onder tussen ben ik een beetje aanhet ruimen, stoor me aan alles, hmmzz nesteldrang :rolleyes:

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    sow irritant de hele dag ligt de postbank er al uit! :x

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Foto's zien er leuk uit!

Ik zag een nieuwe mama met tweeling (eindelijk!), fijn dat het beter gaat en veel sterkte, vooral uitrusten!
    En Linda, ook ik wil je veel sterkte wensen!

Weet iemand waar de meest recente agenda/bevallingslijst is? Ben wel benieuwd wat er voor spannende afspraken aan zitten te komen en weet ook niet of mijn komende VK afspraak er al bij staat.

18. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    De naam, mijn man is er wat hem betreft wel uit. Ik vind het een mooie naam maar ben nog niet overtuigd.
    Het is een naam die zijn vader heeft 'uitgezocht'. Een week na zijn overlijden wisten we dat we zwanger waren. Waarschijnlijk wordt het dus toch die naam als een soort van tribute. Ik vind zelf een andere naam heel mooi. Maar we willen geen dubbele naam, en ook geen doopnamen.
    Ik wil de baby wel dopen en van Rob hoeft dat niet per se. Dus tja....
    Ik wil de baby overigens dopen, maar dan zonder doopnamen.
    MIJN MENING: doopnamen zijn nergens goed voor /EINDE MIJN MENING

19. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Irritant van de Postbank site inderdaad, ik probeer het ook al de hele dag :(

Ik ga zo die lijst er weer ff bij zoeken.

Vwb doopnamen/tweede namen.
    Ik heb er zelf geen en heb dat toch soms wel jammer gevonden, ik vind namelijk twee voorletters wel mooi staan. Ik zette er dan zelf wel eens zomaar een G tussen, zonder verdere betekenis (behalve dan dat ik MG's mooie auto vind).
    Dus ons kindje krijgt wel twee namen. Als het inderdaad, zoals het er nu op lijkt, een meisje is, krijgt ze een vernoemde tweede naam, als het stiekem toch een jongen is, zomaar een leuke tweede naam. Maar dus vooral voor die tweede voorletter, haha!

20. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hiet hetzelfde hoor muriel. Ik vond 2 letters ook altijd leuker staan, heb er zelf ook maar 1. Mijn vriend heeft er echter 3 (doopnamen) en vind dus niets.
    Vandaar de gulde middenweg en 2 voornamen.

Sammie heb je foto's van je babykamer? We zijn natuurlij wel nieuwsgierig hoe het is geworden.

Share This Page