BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 6 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 24 kleintjes op komst! AGENDA Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus VK Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof!
Wij zijn er nog niet over uit met de namen, ach we zijn met alles laat geloof ik Maar wij gaan ons kindje geen 2 namen geven, niet dopen en ook niet vernoemen, saai eigelijk he als je het zo leest
Wij gaan ook geen 2e naam geven, dopen of vernoemen, maar zijn het al wel eens over de naam ! (althans als het echt een meisje is) Misschien moeten we voor de zekerheid ook maar een jongensnaam gaan verzinnen
Wij hebben 3 namen voor ieder. Ikzelf heb er ook maar 1, en vind het zo vreselijk saai.. als iemand vraagt.. en uw voorletterSSSS zijn? Ehm.. G. Dan denk ik altijd.. ik wil er méééér haha.. En we vinden de 2e en 3e naam die we hebben gekozen allebei erg mooi, maar niet als roepnaam.. vandaar deze keuze. Verder laten we onze kindjes niet dopen.. Ik heb sowieso geen geloof. Mijn man is wel katholiek, maar doet er niets mee.. dus ja.. Buddy.. gefeliciteerd! En Sammie.. welcome back!
Ik heb een dubbele voornaam. Mijn voorletters zijn dus ME. Geen doopnamen of wat dan ook. Ik krijg dus altijd post met alleen een M. ALs ik ergens mn naam opschrijf gaan ze er automatisch vanuit de E mijn doopnaam is terwijl het gewoon mijn voornaam is.
Die van mij zijn AJM, wel doopnamen. Mijn man heeft ook maar 1 voorletter. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. alleen dat mensen wel eens dachten dat mijn voornaam Adriana was.. en dat is het dus niet Bijvoorbeeld op scholen waar ik gezeten heb, of bij werk.
Zoooo, kunnen eindelijk weer online ! Althans, weet niet of jullie er last van hadden, maar ik kon niet meer op de pagina komen... Ik heb maar 1 voornaam; en vind het ook eigenlijk niet zo erg hoor..
Hey hey, Zit nog op mijn werk. Nog even dit berichtje en dan ga ik weekend vieren. Vandaag is onze frummel ontzettend druk geweest tot vervelens aan toe. Maar liever dat dan dat je helemaal niets voelt. Joldeg: Onze kleine gaat zowiezo voor 1 dag naar het kdv. Nou ja voor 6 uurtjes per dag. Maar misschien ook wel 2 dagen van 6 uurtjes. Dat weten we nog niet. Ga nu naar huis. Kom vanavond nog wel evenlangs. Liefs Stasia
Ik heb zelf 2 voorletters, maar vind het erg irritant. Althans, deze dan, het is namelijk I.J. En dat wordt dus nogal eens gewoon IJ, alsof ik IJsbrandje ofzo heet Willem heeft er 3, W.M.M. Van ons beiden zijn het geen doopnamen, maar gewoon extra namen zeg maar. Wij laten ons kindje ook niet dopen. Ik ben wel gelovig, Willem niet, maar ik hecht sowieso ook geen waarde aan babydoop (en dus het zwarte schaap in de familie, dit wordt het eerst kleindkind dat niet gedoopt gaat worden oef..en ik ben ook al niet in de kerk getrouwd..m'n moeder gaat t nog zwaar krijgen haha). We geven de kleine in de opvoeding wel het geloof mee, vinden dat beiden wel belangrijk, maar dan niet op een dwingende manier. Ik vind het gewoon fijn als mn kind op een gegeven moment zelf de keuze kan maken en van beide kanten wat weet.
Hahahaha, ik had precies hetzelfde, het schaamrood stond al bijna op mn kaken, hihi. Maar gelukkig was het dus een algeheel probleem!
Pfffff vind dat de dag wel lang genoeg heeft geduurd. Ik geloof dat mn collega's er precies zo over denken. Er is al een wedstrijdje kruiswoordpuzzel-invullen begonnen en er zijn al een paar mensen van de Finance afdeling aan het voetballen op de vloer hier. Tijd om de wekelijkse vrijmibo nu maar alvast te laten aanvangen!
Hee meiden Zo jullie hebben het netjes gehouden hoef maar 9 pagina's bij te lezen Hier alles goed, schrok vanmorgen want ik had wat bloedverlies maar ik denk de oorzaak wel te weten...René en ik hadden het vanmorgen nog even gezellig voor de jongens wakker werden Sinds ik zwanger ben is het nogal gevoelog daar dus ik denk dat er gewoon een adertje is geknapt, het is maar weinig bloed dus ik maak me verder ook geen zorgen en doe het ff rustig aan. Over rustig aan doen! Volgens mij moeten we dat het weekend allemaal maar geen doen want het word zo'n 30 graden! Carola fijn te lezen dat je weer thuis bent! Wat goed dat jouw vriendin zo gehandeld heeft zeg! Is het nu een beetje kalm in je buik? En weten ze al wat voor infectie je hebt? Succes met het bedliggen met dit weer! Hier geen tips voor je bekken, misschien kun je je vriendin bellen die weet vast wel wat? Linda hoe is het met je meid? Ruby hoe is het met je blaasontsteking? Oeh dat topic over die abortus...had er al een stukje in zitten lezen en me voorgenomen niet te reageren...ik ga denk ik gewoon dat soort topics vermijden (als het me lukt) is niet goed voor mijn bloeddruk hoor sommige onderwerpen Ilse wat gaaf dat je geslaagd bent voor kleding! Altijd gebruik van maken hoor dat soort gulle buien, hier is het al een prestatie op zich als de mannen mee gaan te winkelen dus daar maak ik ook altijd zwaar misbruik van Is je buik- en rugpijn wel over nu? Murmel....moest je dat nou melden over drukke babies? Zucht...goed....ik krijg dan dus een ADHD kind het kan niet missen Het is hier ook flink druk in mijn buik en toevallig kon ik gisteren net als Melanie een beentje en een voetje zien Ik had het alleen helemaal bovenin zitten met het gevolg dat ik het gevoel had dat mijn longen het niet meer deden werd helemaal dizzy....ach nog maar 15 weken ===ga dit vast posten ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier loopt de site steeds vast ===
En deel 2, hoef nog maar 3 bladzijden dus word vast niet zo lang Ruby hier zijn de kinderen ook op elkaar uitgekeken...word momenteel ff helemaal gek van ze ze kunnen elkaar niet uitstaan af en toe... Volgende week gaat Lars met René mee en is Niels bij mij en gaat hij logeren bij mijn ouders...moet eerlijk zeggen dat ik uitzie naar de rust! Dan heb ik ze daarna nog een weekje samen en dan begint de school hier weer...wanneer moeten Fabian en Anwar weer naar school? Serafijntje ik ga zo ff in je poll kijken! Hier zijn we uit de naam Buddy gefeliciteerd wat ontzettend leuk dat je een maart-mama word! Geniet ervan en hopelijk gaat het nu goed! Sammie welkom terug! Weet niet of je al een samenvatting hebt gehad, anders spring je er vanaf hier gewoon weer in en mocht je iets niet weten kletsen we je gewoon bij Nou ik ben weer aardig bij, lastig hoor iedere keer valt de site weer weg Ik ga eten koken en nog even genieten van het mooie weer, misschien tot vanavond! xxx Roelie
Ik heb t geloof ik wel getroffen met mijn mannetje, want hij houdt meer van winkelen dan ik haha. Dus hoef nooit moeite te doen om hem mee te krijgen. En hij is ook meer een spender dan ik, dus ook dat zit wel goed En wat nog mooier is, hij heeft me gisteren toen we naar bed gingen ook nog ff flink gemasseerd, dus ook de rugpijn is weer weg. Wat is het toch een lieverd he? \/
Oh en dan vergeet ik nog t belangrijkste... .... .... .... .... .... .... .... .... ja wat zou dat toch zijn? .... ... .... ... ... Ik ben vandaag wezen bloedprikken!!! Dus jullie mogen allemaal weer rustig ademen, ik heb mn plicht voor nu weer gedaan. Volgende week kan ik gaan bellen voor de uitslag, duimen jullie mee dat t goed is? En dat ik niet weer een pilleke drbij hoef?