Heel goed van je! Ik ga keihard meeduimen voor je ! ZO met deze quote hebben we weer bijna een pagina vol....
Tja, ik voelde de hijgende adem van de boze novembermama's al in mn nek, dus durfde het vandaag niet meer uit te stellen. Stel je voor zeg, dan had ik moeten onderduiken en dan had Linda een detective in moeten huren. Brrr, nee hoor, dan maar liever even naar t ziekenhuis =P~
Haha dat zei ik net tegen Willem... ze willen toch zo graag veel pagina's vol hebben? Zo gebeurd hoor....hihi..
ja, maar waarom eigenlijk? Vanaf volgende week zal ik minder posten, moet dan een nieuwe collega inwerken en kan dan moeilijk de hele tijd tussendoor langs het forum gaan hihi.. dus please ladies.. have mercy!
Ik ga maandagochtend ff naar de huisarts, niets met de zwangerschap hoor... Maar heb al een paar weken last van een geïrriteerd oor, mijn oorschelp is mega gevoelig, een stuk dikker als normaal en er komt nogal wat troep uit....Het lijkt alleen maar erger te worden, is begonnen met een beetje jeuk. Waarschijnlijk is het een naar buiten geslagen oorontsteking...we zullen het wel horen maandag. Maar het is in ieder geval knap vervelend, ben af en toe doof aan 1 oor...
Naar de omstandigheden gaat alles wel goed. We komen de dag door met onze spelletjes verslaving Cradle of Rome. En de huishoudelijke dingen gaan ook gewoon door. Ook al is er 24 uur per dag de angst. Vanochtend even urine weggebracht naar de dokter omdat ik wat steekjes had in mijn vagina en een onprettig gevoel, en ja ik heb een blaasontsteking. Ik ben hier blij mee want dan weet ik dat het geen weeen zijn. vanmiddag even naar de fysio geweest, en alles zat muurvast. Heerlijk gemasseerd en het voelt nu beter. Ik ga straks de kleertjes van onze kleine meid even strijken want het moet wel netjes in de tas liggen voor straks over 13 weken........ Nogmaals bedankt voor het medeleven, en dat het nu ook over andere dingen gaat is alleen maar fijn voor de afleiding. Ik ga nu eerst eten koken en ik zie jullie straks weer. Liefs Linda
Hoi Linda, Ben blij te horen dat jullie wat afleiding kunnen vinden! Dat de angst blijft is natuurlijk niets onnatuurlijks! Het is nogal wat... Vind het echt een pluim waard dat jullie er zo mee om kunnen gaan! Vele mensen kunnen er een voorbeeld aan nemen! En die kleertjes heb je gewoon pas over 13 weken nodig hoor! Alvast smakelijk eten en misschien tot vanavond! Liefs Jennie
ohw julie jullie best weer gedaan zie ik Hier zijn mn 2 collega's weer weg, was erg gezellig, lekker bij gekletst en heerlijk gelachen, nog buikpijn van! Koken hmzz nee ga ik nu meer doen, ik heb nu 2 maiskolven iopstaan dus die ga ik zo lekker op smikkelen jummie
Ohw trouwens van een van mn collega's een enorme luier taart gekregen, heeft ze zelf gemaakt! Zo lief, zal er straks even een foto van maken.
Kreeg vanmiddag ook de site niet te pakken, ben toen maar even langs mijn broer gegaan met de kids. Vanmorgen gezonde boodschappen gedaan voor vanavond, maar had ineens enorme trek in PIZZA, dus die staan nu in de oven. Wel wat laat, maar ach het is vrijdagavond. jen lastig die oorontsteking, maar gelukkig hoe je niet naar ons te luisteren, dus dat is 1 voordeel voor het doof zijn. Roelie, volgens mij zit het in het weer wat betreft de kids, hier zijn ook al een paar dagen niet zo verdraagzaam. Linda, fijn dat je wat afleiding kan vinden, en goed dat je toch positief blijft. elke dag is weer een stap dichter bij de finish. Carola, hoe gaat het met jouw meis? Hou je het nog een beetje vol? Ilse, herkenbaar hoor zo'n man, die van mij vind winkelen ook niet erg, en ik moet hem vaak afremmen qua aankopen. Maar echt tof dat je geslaagd ben voor broeken en shirtjes. Zit wel zo prettig. Je moeder nog gemopperd op je huishouden? O, heerlijk die geur van pizza, slik, kwijl..............
hmzz die maiskolven (2) vult ook niet zeg als toetje een paar soesjes op, en nu een bak koffie! waar is iedereen?///
Dat vraag ik me ook af ja! Van het mooie weer aan het genieten denk ik... Maar het is nu wel erg rustig en saai hier...
Dat is inderdaad niet de bedoeling Moeten we straks weer zoveel pagina's met slap geouwehoer vullen... Hier trouwens een overheerlijke pizza op!
whaha ja en wij ouwehoeren nooit, altijd serieus en informatief Dus jou buikje is ook al lekker gevuld!