Wat je al zei, op je zij liggen met je benen iets opgetrokken en dan een kussen tussen je knieen. Een warme kruik tegen je onderrug aan leggen, helpt ontspannen. Af en toe je bekken kantelen (voor zover het nog kan, als ukkie niet in de weg ligt) Zodat het niet vast gaat zitten. En verder moet je vooral zelf uitzoeken wat lekker ligt.
Zelf uit zoeken wat lekker ligt, HMmm dat is eigenlijk op mijn buik. O soms heb ik daar echt behoefte aan, was altijd de enige manier om ontspannen in slaap te komen.
Haha laten we dat dan maar gewoon niet meer doen hihi. Volgens mij hoeven we niet eens overdreven veel te gaan posten, we halen toch alle mama's in. Oke, behalve augustus, die zitten wel op heeeel veel berichten haha, maar das logisch in deze periode
Ik ben zelf een echte buikslaper, maar ik kan nu echt niet meer op mijn buik liggen. Daar zitten Hummeltje en Frummeltje toch echt voor in de weg
Ohja, ik wil ook zo graag weer op mn buik slapen, maar t lukt me niet meer. Toen Willem gisteren mn rug masseerde lag ik dus ook even op mn buik, nou dat was echt niet comfortabel..zo jammer!
Ik denk dat we moeten vergelijken als het begin november is, op hoeveel pagina's we dan zitten in vergelijking met augustus
Hihi ik blijf dat zo leuk vinden klinken, Hummeltje en Frummeltje, net figuurtjes uit een tekenfilm ofzo.
Al zou ik willen, ik kan het gewoon niet meer, mijn buik is te dik daarvoor. En Hummeltje en Frummeltje vinden het dan helemaal niet leuk
Hey meiden Linda wat vervelend een blaasontsteking heb je er nu medicijnen voor? Ik heb er vast overheen gelezen maar wanneer moet je nu weer voor een echo? Desiree hoe maak jij maiskolven klaar? Ik heb dat nog nooit gegeten lijkt me wel lekker eigenlijk Luiertaarten: er staan hele leuke op www.leukekadootjes.nl ! Ilse wat jammer die reaktie van je moeder...trek je er niet teveel van aan hoor, zolang jij je maar goed voelt in de kleding die je draagt en wie het niet aanstaat kijkt de andere kant maar op toch?! He Rachel welkom terug! Zou ik van jou trouwens nog via pb je mobiele nummer en emailadres mogen hebben dan kan ik de lijst afmaken en rondsturen! Vervelend blaasontsteking (jij ook al heerst het ofzo?) krijg je medicijnen? Veel plezier op kraamvisite! Hee Carola je hebt de laptop weer terug Je mannetje is streng maar zorgt zo te lezen wel goed voor je Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal gek word van de hele dag in bed liggen, niks doen en dan ook nog last van je bekken... Je televisie was stuk geloof ik misschien toch via marktplaats ofzo een tweedehandsje zien te scoren? En hou je ook van lezen misschien kunnen we je een paar leuke boeken aanraden? Hahaha ik hoop dat ik eentje krijg die ik maat 50 past Niels woog bij zijn geboorte 4005 gram (en niet een scheurtje he...applaus voor mezelf hahaha) maar die heeft amper maatje 56 aangehad kon meteen door naar 62...ik heb nu ook weinig 56 in huis ik heb zo het idee dat ik een 9 of 10 ponder ga baren dit keer (AUWWWWWWWWW! ) xxx Roelie