November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@Roelie, heb jij mijn pb met gegevens al gehad? Staat bij mij nog steeds in de wachtrij....

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zal gelijk ff kijken hoor mom!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee de computer was trager dan ik, of heb ik nou niet zitten opletten of ie al klaar was, :-k :)

Ben meer van het 10 vingers type werk dus lekker snel door typen.
    Ik ongeduldig? :-$ :c:

4. Niet meer actief

We noemde ze altijd hummeltjes, maar nadat Frummeltje dwars had gelegen, voelde het ook zo, dus vandaar die namen. Het is ook wel makkelijk hoor, want als de ene wat uitspookt, weet Jeroen meteen welke van de twee ik bedoel.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ooooo dat MIS ik ook zo verschrikkelijk!

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse ik heb je pb'tje gehad hoor!
    Ik maak morgen de lijst af en dan zal ik 'm rondsturen, niet iedereen staat erop maar wie er dan nog op wil mag het zelf regelen ;)
    xxx Roelie

7. Niet meer actief

Meiden, ik ga jullie weer even verlaten, we gaan ff play-station-en. Dus ipv in mn upje aan de pc hangen, gaan we nu samen op de bank aan de playstation hangen, is toch iets gezelliger voor mn wederhelft :)

Tot laterssssssssssssssssss

8. Niet meer actief

Doeg! Veel plezier!

9. Niet meer actief

Oke, hij is nu ook uit de wachtrij weg...dus blijkbaar lag ie gewoon nog heel geduldig op je wachten ;)

10. Niet meer actief

Jeroen zorgt zeker goed voor me, maar voor de tv moet hij toch echt oppad gaan.
    Wat lezen betreft heb ik het nieuwe boek van Harry Potter liggen.
    Maar ook andere boeken zijn welkom.

Pff, wat de grootte van onze hummeltjes ;) Ik wacht wel af, maar ik moet er niet aan denken om een groot ukkie te krijgen. Lijkt me vooral erg pijnlijk.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik kan ook niet meer op mijn buik hoor. Past echt niet.
    Maar ja dan ben je bevallen en dan lukt het de eerste tijd nog niet vanwege de BV.
    Ik denk ook dat ik daarom zo slecht slaap ben vaak zo onrustig doordat ik dus niet op mijn buik kan liggen.
    O klagen klagen klagen, tja en dan toch nog voor de 3e keer zwanger, goh wat vind ik het erg zeg. ;) :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wim en ik zijn druk bezig (nouja, W dan vooral) met het leeghalen van de kasten op de zolder die verbouwd moet gaan worden.

Hebben we tenminste het idee dat we vooruitgang boeken :)

Wat een puinhoop en vooral veel boeken hebben we alweer verzameld in de 2 jaar dat we hier wonen!

13. Niet meer actief

veel plezier, ik wou dat Jeroen met me een spelletje ging spelen. ;)

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie dat waren beste jongens met hun geboorte.
    Angelus was 3520 en Zefanja 3940, maar zag er veel kleiner uit dan Angelus, een heel fijn jochie, nog steeds. Bijna 2 jaar en nog maar maatje 86 Angelus was nog 1 jaar en had dit al aan. Wat een verschil.
    Zij hebben allebei 50 aangehad. Angelus heeft echter 56 weer overgeslagen en Zefanja dus niet, ik moest ook echt kleertjes bij kopen.

15. Niet meer actief

Verzamelen gaat sneller als spullen opruimen en weg doen...
    Althans voordat ik iets wegdoe moet het eerst een paar jaar ongebruikt hebben gelegen voordat ik besef dat ik het echt niet nodig zal hebben...anders had ik het in de jaren daarvoor allang een keer gemist. ;)

Gelukkig is onze zolder alleen maar een vliering en hoeft die niet uitgeruimd te worden, omdat er een kamertje van gemaakt moet worden...Dat zou echt een ramp worden.... :)

16. Niet meer actief

Voor deze twee wondertjes heb ik het wel over, om de komende tijd niet op mijn buik te kunnen liggen. En daarna, dat zien we dan wel weer. Eerst deze twee kleintjes gezond op de wereld zetten.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach, het is een goede stok achter de deur om weer eens een heleboel weg te gooien of geven!

18. Niet meer actief

Er is goed nieuws over Caruli !

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik las het net ook, wat een wondertje dat kindje. Echt al bewondering voor dat kindje hoor.

Carola, de grote van een kindje (of gewicht) zegt niets over de bevalling. Iemand met een klein kindje kan wel ingeknipt of wat dan ook worden. En iemand met een groot kindje kan deze er zo uit 'poepen'. Dus kleine kindjes zeggen niets.
    Wil je niet ontmoedigen. Maar ik heb dat verschil ook gemerkt hoor, Bij Angelus moest alles erbij gehaald worden, had de blauwe plekken op mijn buik staan van de handen van de gyn. En Zefanja hoefde ik niets voor te doen. 1 perswee en daar was hij.

20. Niet meer actief

Ja da's zeker waar !

Deel Deze Pagina