November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb een waterbed dus kan ik nog schuin op mijn buik liggen (zoalos ik altijd heb gelegen) en ik heb ook geen extra kussen nodig voor mijn buik want het water geeft steun. Heerlijk.

Ow goed nieuws over carulli? Waar kan ik dat lezen?

2. Niet meer actief

Ik had het verhaal gelezen, maar nadat het slechter ging, drufde ik eigenlijk niet verder te lezen, omdat ik bang was voor heel slecht nieuws. Dus ik ben wel blij dat het beter gaan.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    fflezen

4. Niet meer actief

Bij vruchtbaarheidsbehandeling; update caruli; pagina 108 dacht ik...

5. Niet meer actief

De eerste heeft bij jou (om het maar even zo te zeggen) de boel al een keer flink opgerekt, dus dan kan de tweede er makkelijker door.
    Ik ben alleen bang dat Frummeltje in de klem komt te zitten als ik moet persen om Hummeltje geboren te laten worden. En verder lijkt mijn kleine ukkies al pijnlijk. Maar we wachten gewoon af.

6. Niet meer actief

Ik ben jaloerd, ik wil ook lekker kunnen liggen :cry:

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat zegt niet zo ontzettend veel. Carola, bij mijn 1e werd ook al gezegd dat de grote echt niets uitmaakt qua bevalling of het er door passen.

8. Niet meer actief

Ik ga/mag me even lekker gaan douchen :D , dus ik zie jullie waarschijnlij zo wel weer (mits Jeroen mijn laptop niet afpakt)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Enne het mocht dan al opgerekt zijn, maar zefanja was toch echt dikker dan angelus.

10. Niet meer actief

Ik wacht gewoon geduldig nog 11,5 week en dan zien we wel hoe ze ter wereld komen, want dan zullen ze er toch echt wel uitmoeten.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha, dat is een ding wat zeker is. Ze moeten er toch echt een keertje uit. Maar voorlopig nog eventjes niet.

12. Niet meer actief

Ik ga me er gewoon maar niet te druk om maken en laat het tegen die tijd wel allemaal op me af komen...

Hoe het ook loopt, het komt (als het goed is) allemaal wel goed!
    Je kan er toch niks aan veranderen.. ;)

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik ga ook eens lekker in bad of douchen.
    Zou ik een uur terug al doen.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Precies Jen. Elke bevalling is anders, zelfs als je er al meedere heb gehad.
    Lig er ook niet wakker van, je bent het daarna toch weer snel vergeten.

15. Niet meer actief

Ja dat zeggen ze nou zo vaak, dat ik me daar maar aan vasthoud... ;)

Veel spetterplezier!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Meiden, ik duik mn nest in, welterusten allemaal en onthoudt...

HET IS LEKKER WEEKEND!!

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/

17. Niet meer actief

YEAAH, eindelijk !

Truste Muriel !

18. Niet meer actief

Het was erg lekker om even mijn bed uit te kunnen, maar werd wel erg duizelig. :( Misschien te snel opgestaan. Gelukkig dat mijn ventje bij me was om me te helpen. Al merk ik wel dat het ook erg vermoeiend is om mijn bed uit te komen. Ik denk dat de infectie meer met mijn lichaam doet, dan ik zelf denk.

En wat de bevalling betreft, ik weet dat ik met niet druk moet maken en dat je het niet met andere kan vergelijken. En dat de meesten de pijn al snel zijn vergeten als ze de wolk van een baby in hun armen hebben. Maar toch ben ik er toch al wel bang voor. Zeker nadat ik woensdag al moeite had om de weeen op te vangen. :cry:

19. Niet meer actief

Meiden, ik moet mijn laptop weer inleveren.
    Waarschijnlijk tot morgenavond dan maar weer.

Slaap lekker allemaal.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo een heel verhaal over carulli. Had het nog niet gelezen maar heb daarnet even door het topic gebladerd. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en dat die kleine nog even mag blijven zitten.
    Nou, ik ga lekker douchen en dan mijn heerlijke waterbedje in hmmmm. Weltrusten allemaal.

Liefs Stasia

Deel Deze Pagina