@Joldeg. de site heet ingro punt nl. Heb daar 2 broeken van en zitten echt erg lekker. @Roelie, nee heb geen medicijnen ben ook nog niet naar de huisarts geweest maar weet gewoon dat het een blaasontsteking is heb erg pijn met plassen en het brand heel erg. Kraamvisite was niet zo geweldig kleintje lag heel de tijd te huilen. Omdat ze honger had. en me ex collega was zo met dat kind aan het schudden dat ik bijna zoiets had van je kind heeft straks schudsyndroom of zo. om de fles zo lang mogelijk uit te kunnen stellen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Snap er niets van, ik was van deze lijst gevallen! Het lijken ook ineens wel minder zoontjes dan voor mijn vakantie? Heb mezelf weer toegevoegd. Ga nu in de stress in bed liggen, mijn poes is sinds deze middag niet meer thuis geweest en normaal komt ze elk uur wel even gedag zeggen. Zit alleen maar te huilen, weet niet meer wat ik moet doen, heb de hele wijk al 2x rondgelopen. Hoop zo dat ze ergens bij iemand binnen zit en ineens wakker wordt en dat ze haar dan vrijlaten.... durf niet aan het ergste scenario te denken. Houd jullie op de hoogte!
denk at er niemand meer is hihi Wij komen net uit de tuin, heerlijk weer zeg! Word de komende dagen alleen maar mooier dus denk dat we veel in de tuin te vinden zijn. Wil ook wat klussen rustig aan, maar dan heb ik voor mn gevoel wat kunnen doen want ohww mn nesteldrang is aan de gang Meiden wens jullie allemaal truste en sweet dreams
Bah, ik kan weer 's niet slapen hoor. Ik ben al sinds 1 uur vannacht wakker en nu zo gefrustreerd dat ik mn bed maar uit gegaan ben, lag gewoon te janken van frustratie! Ik ben zo moe en wil zo graag slapen, maar t lukt gewoon niet. En we hebben vandaag zo'n lange dag voor de boeg, 2 verjaardagen in Dordrecht, dus wordt weer een latertje. Ik baal zo, ik heb mn slaap zo hard nodig. Bah! ](*,) Wat grappig dat je die site bedoelt, ik vermoedde al zoiets eigenlijk En heb deze tip zelfs gisteren nog aan iemand anders op dit forum gegeven Dit is namelijk een kennisje van me, dus heb er al aardig wat vandaan. Helaas is het met broeken nog steeds niet goed gelukt bij hun, dus dat durf ik niet meer aan. Ik heb er wel een geweldig shirt vandaan, in alllerlei uitvoeringen (heb er nu ook weer een bestelling lopen). Even denken wat ik intussen al via IngRo besteld heb...3 shirts en nog 2 in bestelling, 2 bermuda's, 2 capri's en 2 lange broeken. Wat vervelend dat je poes weg is zeg, bah! Maar niet de moed opgeven hoor, onze kat is een paar jaar geleden ook een tijd weggeweest, was vlak na oud&nieuw, slecht weer, koud etc. Dus we waren al hartstikke bang. Maar na een paar dagen kwam ie weer thuis, echt alsof er niks gebeurd was, ging eten en in zn mandje liggen. Wij bij natuurlijk! Katten komen meestal wel weer thuis hoor, dus ik duim voor je dat jouwe dat ook doet.
Heb je al wel Amivedi gebeld? Of de dierenambulance? Is je poes gechipt? Ik ga mn bed maar weer in, ga t niet redden om vanaf nu de hele dag wakker te blijven.
morge meiden! Wat een heerlijk weertje zeg! Jodleg balen meis dat je zo slecht slaap, snap wat je voeld! Verstandig dat je weer even terug je bedje in duik, hopelijk slaap je nog even! Sammie: ohww meis toch, is idd verschrikkelijk je poes kwijt te zijn, ik zou idd even amivedi dierenasielen, ambulances even bellen en melden dat je je kat kwijt bent. Hou je ons op de hoogte? Zo even wakker worden met een bak koffie
Sammie, vervelend dat je kat weg is. Wij hebben dit tegenwoordig met regelmaat, is ie dus aan het jagen geweest, hij blijft tegenwoordig soms wel 2 wkn weg. Heb het al opgegeven om Amivedi te bellen. Hoop voor je dat ie snel weer terug is, misschien zit ie ergens op gesloten , per ongeluk. In jouw geval zou ik wel even met Amivedi bellen. Op internet staat hun nummer voor jouw regio. Vandaag zeker weer mooi weer. Dus ga even wat doen met de kids. Heb geslapen als een blok, alleen Zefanja slaapt al een paar nachten slecht, ook al lag hij vanacht in zijn ledikant.
Dank voor al jullie lieve reacties! Had nog nooit van amivedi gehoord! Heb de site bekeken en ga zo even een vermissing aangeven. Wilde dat ook niet vanmorgen om 6 uur doen! En daarnaast, ze is nog niet eens 24 uur weg! Ga zo de buurtjes even af, voor de schuren. Vanmorgen weer de hele wijk afgezocht, ook nergens een aangereden kat gevonden, gelukkig. Moet zeggen dat ik mezelf wel gek maak, er hoeft natuurlijk niets te zijn, maar die huilbuien de hele tijd, grrrr. Ga weer even bij het bejaardenhuis kijken of de oudjes al wakker zijn... Liefs!
Nou ik zou ook gek worden hoor Sammie, dus is niet zo raar! Beter zo dan als het je niet inresseerd denk ik altijd maar! Misschien kan je ook briefjes ophangen met een foto. Hopelijk komt ze straks gewoon weer binnen wandelen.
Sammie is niet raar hoor. Onze kat was een keer van het dak afgevallen en op een bankje onder raam terecht gekomen. Wij waren opdat moment niet thuis en mijn buurman vond hem. Nou ik heb met 120/140 naar huis gereden (80km toegestaan) We kregen eerst ook te horen dat hij het niet ging halen, maar wonder boven wonder hij is er nog, en zijn voorpootjes die het eerst niet meer deden doen het nu perfect, alleen is hij tegenwoordig weken weg. Tja en daar kijken we niet meer van op, we hebben nu zoiets van we zien het wel, komt ie komt ie en anders maar niet. Zal voor je duimen, dat hij vandaag of morgen (of maandag) weer voor je deur staat te miauwen.
Volgens mij had deze pagina gisteren wat kuren, ik heb toch echt gepost, maar vind er niets van terug... Nou ja, hier ben ik dan weer even, heb nu alleen niet zoveel te melden. Ga zo weer naar het nieuwe huis, het komt nu wel erg dichtbij allemaal, over anderhalve week wonen we er al. Begin helemaal triest te worden om ons oude huisje. Wat naar dat je poes nog niet thuis is gekomen Sammie. Hopelijk laat ze niet te lang op zich wachten. Ik ga zo even douchen en dan lekker de zon in met Sofia. Fijne dag allemaal!
@Sammie, vervelend dat je kat weg. Ik zou ook gewoon de dierenambulance bellen en asielen misschien zit ze daar ergens. @Joldeg, jammer dat het met je broeken niet zo gelukt is. die van mij zitten bijna als gegoten. bij mij floderen ze alleen achter op mijn kont een beetje maar ja mooie buikband er over en je ziet het ook niet meer.
Goedemorgen! He Sammie wat naar dat je kat weg is. Van sommige katten weet je gewoon dat als ze langer weg zijn dan normaal, dat er dan haast wel iets aan de hand moét zijn.. Ik heb er ook zo één.. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar is hij gechipt? De een-na-laatste keer had Tikkel zich laten opsluiten in het berghok van de snackbar tegenover ons huis (toen ze het vuilnis buiten zetten). Toen ik door de buurt hem liep te roepen, hoorde ik ineens een rauw gemiauw. Toen ik op dat geluid afliep, hoorde ik het uit dat hok komen. Ik ben de snackbar ingestoven en heb hem toen uit de berging mogen plukken. Daar heeft ie 2 dagen gezeten! De mensen in de snackbar keken wel vreemd op toen ik met een kat over mn schouder naar buiten kwam lopen, haha! De laatste keer was ie ook meer dan 24 uur weg en bleek ie in een boom geklommen te zijn en durfde hij er niet meer uit. Dat was ook nog een hele reddingsactie. Het is en gewoon een sukkel eigenlijk, als je het zo bekijkt.... Heel veel sterkte met de zoektocht!
@Lenthe: kan me voorstellen dat het toch we raar is om je oude stekkie achter te moeten laten.. Wanneer is de echte verhuisdatum? En is alles al bijna ´af´ genoeg? Wel heerlijk hoor,zo´n frisse nieuwe plek met alles lekker nieuw in de verf etc.
)@Murmel: ja, gelukkig is ze wel gechipt! Heb net de "aangifte" gedaan bij amivedi. Verwacht er niet teveel van, maar zou mezelf voor mijn hoofd slaan als ik het niet zou proberen. Alle schuren zijn hier inmiddels geopend, daar is ze niet uit naar buiten gekomen. En er zijn ook nog geen bejaarden gesignaleerd met een nieuw huisdier (zou zo maar kunnen...dementie is ook niet alles ) Ga maar even wat proberen te eten. Ons neefje van net 1 komt zo de hele dag spelen, gezellig! Ga mezelf maar even bij elkaar rapen...
Ow en Sammie. Het was niet lullig bedoelt maar je was niet van de lijst gevallen. We hebben een week of wat geleden de lijst opgefrist omdat er heel veel mensen in staan/stonden die niet actief aan het posten waren. Daar ben je wss de dupe van geworden. Vergeten dat je op vakantie was denk ik [FOEI AAN] Voortaan even in de agenda zetten mevrouwtje !!![/FOEI UIT]
Haha, Amaranta! Mijn vakantie BEGIN stond er wel in, maar het einde NIET (dan zou ik misschien zelf denken dat het langer ging duren dan het daadwerkelijk was...hmmm, lekkere zin!). Maar euh, ik snap het, ik sta er nu wel weer in en ik zal niet meer met vakantie gaan