Mogge weer Ik heb nog een klein beetje geslapen, maar niet veel. We hebben wel de wekker even wat later gezet en de plannen aangepast. We zouden nog naar Dordrecht naar de stad gaan (alweer shoppen hihi), maar gaan nu even gericht naar een winkel in Zwijndrecht, dus hebben wat minder tijd nodig. Daarna op visite en eten bij mn schoonmoeder die 60 word en met de vut is gegaan en daarna nog op verjaarsvisite. Dus dat wordt een latertje. En dan morgen weer klussen in huis. Ik geloof dat ik nu al weet dat ik maandag weer errug moe ga zijn hihi. Fijne dag allemaal, ik ben er zo vandoor. Dagdag Ilse
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Stasia~ 6 augustus 10.00 kdv Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Heb even mijn agenda bijgewerkt.
nou lse veel plezier vandaag. sammie,ik zou gewoon een paar dagen afwachten,de kat van mijn schoonmoeder bleef ook wel eens weken weg. over die enquete,ik vul die dus echt niet in hé,nog meer verkopers dadelijk aan de deur.heb mijn bon trouwens gister binnen gehad. wij krijgen waarschijnlijk weer een hond,mijn mannetje was gister bij iemand die pups had en was meteen weer verliefd.hij is helemaal gek van staffords.dus ga deze week zelf even kijken en er eentje uitzoeken denk ik. vandaag lekker weer dus zal zo de kids maar eens wakker gaan maken,denk dat ik naar het e3 strand ga.kunnen de kids bootje varen.
ik ga dadelijk naar de prenatal mijn blije doos ophalen daarna vloerbedekking kopen voor de babykamer. dus we hebben het nog druk. ruby veel plezier op het strand vandaag
Goh stom zeg, ontdek net dat die ene winkel dus gesloten is! Vakantie! Euh, plannen dus maar nógmaals aanpassen haha
Zo hier een heerlijk uitgeslapen Esther! Gisteren voelde ik me niet helemaal 100% en ben wat eerder van de zaak vertrokken. Vroeg naar (water )bed en laat eruit. Voel me herboren! Hier vandaag klusjesdag. Even de boel soppen, begin maken met de kast inruimen (o ja, en foto maken), klein boodschapje doen en dan vanvond uit eten en naar de film (Muriel, hoe was Les Témoines? Volgens de recensies een heel aardige film in ieder geval) Iedereen een fijne dag gewenst. Ik zag dat er veel gaan shoppen, dus veel plezier met het spekken van de economie
Gelukkig dat Caruli weer beter gaat! Maar nu heeft een van de andere decembermamma's (loopy, pag 458) heel slecht nieuws gekregen. Echt kippenvel
Oke plannen zijn gewijzigd. Omdat we niet zo veel tijd meer hebben om uitgebreid te shoppen maar ook niet nú al op visite willen, gaan we weer ff babyshoppen, in Sliedrecht, ligt toch op de route. Dus met die economie komt het wel goed (hoewel, als die t van ons moeten hebben.....daar ben ik veel te zuinig voor hihi) Dus nu ben ik echt weg..dagdag!
Hee meiden Ik kom wel weer kletsen maar ga nu zo eerst ff lekker buiten zitten en genieten van onze laatste vakantiedag (jaja René was vergeten een dienst te wisselen en mag morgenochtend weer aan het werk ) Ik heb de lijst klaar, er staan nu 15 mama's op! Ik ga nu dus 15 mama's pb'en willen jullie laten weten of de gegevens kloppen anders kan ik 'm nog aanpassen! Fijne dag iedereen! Groetjes Roelie
Net mn schoonmoeder aan de lijn. Wat is het ook een flapdrol. sm(schoonmoeder): ja ik had geprobeerd wat foto's te downloaden van jullie site maar dat lukte niet en nu wilde ik eigenlijk vragen of ik wat foto's van jullie mag om een soort van reportage te maken ik: nou daar moet ik nee op antwoorden sm: stilte ik: het zit zo, het was eigenlijk een verrassing maar we hebben al foto's voor jou in een boekje sm: ow, ow. En begint ineens spontaan kei hard te huilen ik: nou nou Maria (zo heet ze) das ook wel overdreven sm: ja ehm, ik had een printer gekocht..
@Maria: goeie gesprekken wel met je sm, lijkt wel alsof ze zelf last heeft van hormonen? @Roelie: lijstje gekregen, hartstikke bedankt! Ik hou iig ca. 15 kaartjes apart @Esther: Les Temoins vond ik vreselijk tegenvallen. had een leuk relatie-verwikkelingen-drama verwacht, maar het ging over een jongen (homo) met aids in frankrijk van de jaren 80. Dus nee, ik zou m niet aanraden. Welke wel leuk schijnt te zijn is Ensemble c´est tout. Daar ga ik volgende week heen, gratis kaartjes van mn werk, altijd handig natuurlijk! Ja, dat van decmama Loopy had ik ook gezien, ik wilde het al niet noemen, omdat er al even genoeg leed hier op t forum voorbij was gekomen. maar wel echt verschrikkelijk voor haar...
Mogge dames! Oh nee; goeiemiddag is het al... Wij hebben ook weer ff geshopt..Kan nu het bedje gaan opmaken! @sammie; wat vervelend joh van je poes, ik hoop dat ze snel weer terecht is! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt; onze poes is een paar jaar geleden een keer uit het raam geknikkerd van ons appartement op de derde verdieping . We waren haar dus kwijt en kwamen er na een half uur zoeken achter dat ze dus beneden op de parkeerplaats rond waggelde...Ze had gelukkig niets ernstigs, alleen geschaafde lipjes. Hoop dat jou poezeldoes snel en ongedeerd weer thuis komt!
http://lh3.google.com/schouten/RqmkPJYh ... imgmax=512 dolly, de schuchtere schildpad en puk, ons gekke konijn voeren iets in hun schild
Zo heb net de blije doos opgehaald en daar zat toch heel veel in. Viel zeker niet tegen. Zijn ook nog even langs de babywinkel gereden en hebben een klamboe en hanglamp besteld. Nu even wachten totdat het binnen is.
Ik ga denk ik binnenkort zo'n voedingskussen halen. Ik slaap op zich wel goed maar ff kijken of dat nog beter is. Vandaag offerte van aannemer binnen gekregen. We willen de zolder gaan verbouwen. Wij hebben namelijk maar 2 slaapkamers. Waren er eerst 3 maar de vorige bewoners hebben van 2 slaapkamers 1 grote gemaakt, en dat willen we eigenlijk we zo houden. Dus dan is 1 slaapkamer voor ons en een voor ons Shardellake (=werknaam mensen). De zolder is nu computerruimte maar daar willen we een slaapkamer van maken en een computerkamer. 2 kamers dus. Hiervoor willen we een dakkapel laten plaatsen en een muurtje om van de zolder 2 grote ruimtes te maken. De offerte viel best mee...denk ik... 1100 per meter. We willen een dakkapel van 2.5 Volgens mij valt dat bedrag mee. Als ik zo zie wat Muriel voor alleen een deur moet betalen..
Ik ben degene met deur, maar dat maakt niet uit hoor Dat valt inderdaad erg mee zeg! En is dat inclusief afwerking van de dakkapel en plaatsen van het muurtje?
zo waar is iedereen? Ik denk van het mooie weer aan het genieten. Nou, ik ga de 2e was maar even ophangen. Die is ook zo droog met dit weer.