November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga nog even lekker buiten zitten voordat ik noodgedwongen weer terug mijn bed in moet. Met dit lekkere weer is het toch wel moeilijk om bedrust te houden.
    Waarschijnlijk zie ik jullie morgen weer.
    Dus alvast truste en slaap lekker.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Heb heerlijk buiten in de tuin gezeten, gevolg op een arm verbrand stom stom stom. hihi
    Ben ook helemaal blehhhhhhhhh van de zon, dus zit nu lekker na te suffen op de bank.

Heb niet echt alles terug gelezen.
    Borstvoeding, nee ik doe het niet, ik word helemaal naar van de gedachte, kan er niks aan doen.

3. Hallo meiden, weer ff gezellig meer dan 10 pagina's bijgelezen. Het hele verhaal moet de poes houdt mijn mannetje wel erg bezig! Dus we zijn benieuwd of ie al terecht is!

We zijn vandaag ook wezen shoppen. We zijn niet de enige geweest las ik :D
    We zijn eerst naar de babydump geweest, hebben daar een starterskolfset van avent gehaald. En toen naar de Prenatal, daar hebben we slaapzakken, rompertjes, verzorgsetje, badje, mandjes voor speelgoed en nog wat kleine dingen gehaald. Kortom weer aardig geslaagd. Ook hebben we bij een kringloop (jaja, alweer) 32 euro uit weten te sparen door daar een badstandaard en een luieremmer te kopen. We zijn wel trots op onszelf haha. Het wordt haast een sport om dingen zo goedkoop mogelijk te vinden! Leuk toch wel. Oja bij de kringloop hebben we ook zo'n trekbeestje gevonden met muziek erin... Zooo lief!

Ik moet ook nog es ff foto's maken van de babykamer. We hebben alleen nog geen bedje... wordt wel tijd!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Grappig ik heb vandaag bij de prenatal ook slaapzakjes gekocht. Ze waren in de aanbieding 2 voor 16,99. Ik heb een lime en een aqua gekocht.Past straks mooi in de babykamer. Ga nu lekker naar mijn bedje toe en heerlijk slapen.

Tot morgen.

5. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Poes nog niet terecht helaas!

Over borstvoeding: ik denk ook niet dat dat iets voor mij is, heb er helemaal niets mee. Sommige mensen kijken wel gek op als je dat zegt, ben blij dat er hier nog een aantal zijn die er ook zo over denken!

6. Niet meer actief

ZO dames, het is lekker rustig geweest vandaag...

Heb ook heerlijk genoten van het weer, net nog even bij mijn pa en ma en schoon pa en ma geweest...De kleine is vanavond erg druk...
    Niet al te fijn, begint af en toe wat pijnlijk te worden..maar ja dat gaat vast wel over..

Ik ga ook flesvoeding geven, simpelweg omdat ik me er nu al helemaal niet prettig voel om borstvoeding te moeten geven...En zoals Lenthe al zegt, je moet er wel helemaal achter staan wil het goed lukken!

@Linda; Als ik het me goed herinner hebben jullie vandaag een hele speciale en waarschijnlijk emotioneel zware dag gehad! Ik hoop dat het grafje van Milan* er naar wens uitziet...Wilde jullie even een hart onder de riem steken!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Weer een mooie zonnige dag!
    Ga vandaag niet zoveel in de zon denk ik, want mn arm is nog steeds gevoelig van gister, dus als ik in de zon ga met mn andere arm en dan wat voorzichtiger hihi

Heb vandaag eigelijk niks op de planning dus doe lekker rustig aan, mn mannetje gaat f1 kijken bah bah bah. ds ik lekker de tuin in met een boekie!

Zie dat er veel meiden lekker geshopt hebben! Lekker hoor.
    Blijft leuk dat baby spul kopen :D

Sammie heb je al iets van je kat vernomen?

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens,

Hier gaat alles naar de omstandig heden oke. Vanochtend gaan we met zijn tweeen een kijkje nemen bij het graf, ben erg benieuwd hoe het is nu het helemaal af is. Natuurlijk laat ik jullie het weten. Jen bedankt dat je eraan hebt gedacht.
    Verder ga ik vandaag lekker in de tuin zitten, en misschien het zwembad opzetten voor de afkoeling. Je moet je als zwangere goed rustig houden met dat warme weer.

Over inkopen doen. Wij hebben dus alles al,alleen de babydump moet nog leveren, maar ik maak pas een afspraak als de echo van volgende week goed is. Verdere dingen zoals een geboortekaartje, durf ik momenteel niet aan te denken. Ik ben daar zo bang voor.
    De nachten met slapen gaan steeds beter, alleen een keer mijn wekker zetten voor het pilletje tegen blaasontsteking, maar dat vind ik niet erg.

Sammie weet je al iets van je kat.

Voor verder iedereen geniet van het mooie weer nu het nog kan en tot snel.

Liefs Linda.
    p.s. Roeli ik heb jou nummer in mijn mobiel staan voorals ik in het ziekenhuis terecht kom. Wil jij iedereen dan op de hoogte houden als ik een sms stuur? Alvast bedankt.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Linda,

Succes bij jullie bezoekje aan Milans graf, kan me voorstellen dat het erg dubbel is. Je wilt graag dat het er mooi uitziet, maar het zal wel ook heel naar zijn om er te zijn, omdat je weet wat er allemaal is gebeurd. Maar wel ontzettend fijn dat jullie een mooie plek hebben om extra aan hem te denken.
    Ik hoop dat die kleine meid extra gaat bewegen in jullie buik als jullie er zijn, alsof ze weet dat haar grote broer heel dichtbij is! Liefs x

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Sammie, wat balen dat je poes er nog steeds niet is.. wel fijn dat ze gechipt is.. mocht iemand haar vinden dan kan ze wel teruggebracht worden! Succes ermee!

Borstvoeding.. ik wil dat juist wel.. het is de meest natuurlijke manier en lijkt me heerlijk om te kunnen/mogen doen. Mijn moeder heeft mijn broer geen borstvoeding kunnen geven omdat hij met hazelipje is geboren en ze zei ook.. was zó blij dat ik het bij jou wel kon.. was zó mooi! Dus misschien ga ik wel erg uit van haar mening van het verschil wat je mist.. maar ga het in ieder geval proberen! :)

En Linda succes bij Milan's graf! ;)

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Helaas nog geen nieuws hier, onwijs lief dat jullie allemaal aan me denken, dat sterkt wel!

Linda, jij nog 1000x meer sterkte vandaag bij Milan's grafje! En ik denk ook dat je meisje strax voelt dat jullie bij haar grote broer zijn ;)

Wij gaan proberen om de laatste vakantiedag nog een beetje leuk door te brengen, alhoewel we er nu beiden een hard hoofd in hebben. Het zijn waarschijnlijk vooral het slaaptekort en de emo-huilbuien die roet in het eten gaan gooien! Misschien dat we met de laptop in de zon eens naar kaartjes kunnen gaan kijken.... of eindelijk eens over de namen kunnen gaan nadenken. Iedereen een fijne, zonnige dag!

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lida,hoop dat je de dag goed door komt.

borstvoeding ga ik niet geven,is twee keer een drama geweest met borstontstekingen enzo.

ik ga ff wakker worden,kom straks weer ff.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Sterkte vandaag Linda!

Ik wil ook BV gaan geven. In ieder geval serieus proberen. Voor mij voelt het heel natuurlijk en daarom zou ik het erg fijn vinden als het gaat lukken. Bij ons in de familie / omgeving wordt meestal gekozen voor FV, dus ik zal wel raar aangekeken worden. Daar zie ik wel een beetje tegenop (voeden als we op visite zijn, dus).

Vandaag BBQ bij mijn moeder en haar vriend in de tuin met een groepje vrienden van haar. We gaan haar zo ophalen voor een gezellige - warme - zondag bij haar thuis!

Hebben jullie ook meer last van warmte dan voor je zwangerschap? Ik was echt een zon/warmte-aanbidder. Hoe warmer, hoe actiever ik werd. Maar nu....pffff....ik ken mezelf niet meer terug.

14. Niet meer actief

Goede morgen,

Ik ben mijn bed zo beu, dat ik vandaag niet van plan ben om erin te blijven liggen. Het stukje wandelen van gisteren was erg lekker, dus ik denk dat ik dat vandaag weer ga doen.
    Ook Jeroen gaat vanmiddag F1 kijken, dus ik ga me vermaken in de tuin met een boek. En vannavond ga ik naar mijn ouders, want die waren gisteren 29 jaar getrouwd, dus gaan we bbq-en.

Linda, ik hoop dat het grafje erg mooi is geworden en veel sterkte.

Sammie, ik hoop dat je katje snel weer thuis mag komen. Ook jij veel sterkte.

xx Carola

15. Niet meer actief

Ik heb altijd al last van de warmte, en het is nu niet zo dat ik beter of nog slechter tegen de warmte kan. Dus gewoon mijn gemak houden en veel water drinken en af en toe afkoelen in water.

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja barbabintje, dat gevoel ken ik,
    ik zat ook altijd en eeuwig in de zon,
    geen straaltje heb ik ooit gemist, maar nu?
    zoals vandaag, ik heb er geen behoefte aan, krijg het al warm als ik er alleen al aan denk,....

alleen langs het strand wandelen, met een beetje wind vind ik wel heerlijk

17. Niet meer actief

Hoi meiden

Zo ik ben er ook weer. We waren gisteren pas om 1 uur snachts thuis, ik was helemaal gesloopt. Ik geloof dat ik al sliep voor ik uberhaupt in bed lag, ik kan het me in elk geval niet meer herinneren :D De schade dus even ingehaald, want heb tot half 11 vanmorgen geslapen.

Vandaag vooral heel veel wasachterstand inhalen, ik geloof dat er nog 2 meter ligt dat nog gevouwen/gestreken/opgeruimd moet worden, bleh! En dan nog t eea in huis doen. Maar toch wil ik ook proberen nog wat zon mee te pikken hoor, eindelijk een zomerse dag dan wil ik er van genieten ook.

Linda, heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je.

Carola, doe je wel rustig aan meid?

De rest, fijne dag verder, ik kom later wel weer kijken.

Liefs
    Ilse

18. Niet meer actief

Oja en over BV/FV..ik wil zelf graag BV gaan geven, lijkt me heel speciaal. Maar als het niet lukt, dan maar niet, tis geen must. Maar ik wil het zeker proberen en hoop dat t goed gaat.

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Veel sterkte vandaag Linda!

Wij gaan zo eens even lekker naar het park. Sofia met factor 50 en wij willen nog wel een kleurtje opdoen voordat we volgende week naar Italie gaan (joepie 8) !).

Ik ga ook zeker wel weer proberen borstvoeding te geven hoor. Maar ik heb van de vorige keer echt een beetje een 'trauma' opgelopen... Ik wou het zo graag en was zo de weg kwijt van hormonen en vermoeidheid enzo dat ik dacht dat ik een totaal waardeloze moeder was omdat het niet lukte. Totaal overdreven dus, dus mocht één van jullie in een vergelijkbare situatie terechtkomen dat het moeilijk gaat, zorg dan dat je niet zo gestoord daarmee omgaat als ik ;) . Toen ik eenmaal was overgestapt op de fles viel er een enorme last van m'n schouders, Sofia ontspande helemaal en lag voortaan genietend en rustig te drinken en toen pas konden we elkaar echt gaan leren kennen en van elkaar genieten. Maar als het wel lukt, lijkt me dat ook geweldig hoor. Ik ga het sowieso maar een paar weken doen, omdat ik daarna gewoon mijn vrijheid weer (een beetje) terugwil. Veel mensen vinden dat raar, maar zo is het nou eenmaal. Ik ben nu al zó lang zwanger (straks ben ik van detwee jaar anderhalf jaar zwanger geweest :) ), ik vind het straks echt mooi geweest, dat 'gedonder' aan m'n lijf.

Inderdaad niet teveel flesjes kopen van te voren. Mijn ervaring is dat er in de eerste tijd om de haverklap weer nieuw spul aangeschaft werd om mee te experimenteren.

Bij Icare hebben ze trouwens een borstvoeding-cursus, misschien een ideetje? Ik ga wel even informeren.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zooo...evan naar de stad geweest.
    heb mijn doos opgehaald bij prenatal.en meteen een pakje en een jasje van er was eens gekocht.ben helemaal verliefd op dat draakje.

anwar heeft ook de muziekdoos ervan voor zijn broertje gekocht.

de kinderen willen niet gaan zwemmen en willen binnen blijven.mhhh vreemde mensjes zijn het toch.
    heb meteen maar de vuilniswagen van playmobile gehaald bij de blokker.hij was al afgeprijsd naar 20 euro maar kreeg nog 4 euro extra korting met die stickeraktie.

Deel Deze Pagina