November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Overigens als ik ergens enorm veel last van heb dan is het wel haaruitval, meer meiden die hier last van hebben?

2. Niet meer actief

Hé meiden,

Moet jullie helaas ook laten weten dat het voor ons ook niet zo had mogen zijn... Het kleine beetje bloedverlies wat ik had, was toch geen goed teken. Het heeft zich gisteren omgezet in heel hevig bloedverlies en toen heb ik een nieuwe test gedaan en die was negatief... Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het vruchtje waarschijnlijk niet gezond is geweest en me lichaam het daarom weer afgestoten heeft... Ik moet zeggen dat dat voor mij wel een mooie uitleg is... Ik baal er natuurlijk ontzettend van en Roy ook... Maar helaas het was onze tijd nog niet...

Dikke kus

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    sterkte voor jou en roy

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda1980: ohnee, he, wat ontzettend naar voor jullie! En we kwamen nog wel zo vrolijk binnen samen! :(

Heel erg veel sterkte gewenst met deze rottige 'down' na de ups van dinsdag! xxxx

5. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Ik heb anti-biotica, die niet schadelijk is voor een zwangerschap. en heb het nog een keer extra gecontroleerd in de bijsluiter :)
    Dus hoef me daar geen zorgen over te maken!

Ik heb ook nog geen spullen gekocht... ten eerste omdat wij nog alles hebben van Dylano, we willen wel een nieuwe kinderwagen en wat nieuwe kleertjes, en maxi cosi want die van dylano hadden we verkocht.

ten 2e omdat het nog vroeg is, je hebt inderdaad nog niet veel zekerheid en zou zonde zijn als je dan vanalles koopt want dan wordt je, als het misgaat, nog harder met je neus op de feiten gedrukt.

6. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Linda1980: :( Jeetje wat ontzettend rot :(
    heel veel sterkte toegewenst, en ik hoop dat het dan heel gauw jullie tijd mag zijn!

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    linda
    ontzettend veel sterkte toegewenst.

8. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Lieve Linda & Roy, ik heb je al een pbje gestuurd maar ook hier wil ik je laten weten dat ik aan jullie denk. Ik weet dat er geen woorden zijn om het te verzachten daarom veel sterkte en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven in de toekomst. Jullie tijd komt, zeker weten!
    Liefs,
    Gaby

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi samantha, je mag niet meer mee doen als je antibiotica hebt gebruikt. Je moet zo'n lijstje invullen. En dan mag je geen ja hebben.

Liefs Linda

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi Linda, wat erg zeg. Ik hoop dat je het verlies een plekje kunt geven. Ik denk en voel met je mee. Heel veel sterkte en liefde toegewenst.

Liefs Linda

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, de stemming is meteen in mineur dan, he, als zoiets in een groep gebeurt. Je wordt echt met de neus op de feiten gedrukt: het is nog superpril en kan ieder moment nog fout gaan. Dat is ook zo vreselijk eng!
    Maar gelukkig gaat zo'n 90% van de zwangerschappen die eenmaal een beetje vorderen wel gewoon goed. Duimen dus dat het ons allemaal gegund is!
    Alleen gewoon ontzettend kl*** dat het Linda dan wel moet overkomen, bah.

Zijn er misschien weer wat vrolijkere onderwerpen? Heeft er al iemand last van zwangerschapsdementie? Echt superonhandig maar ook vaak wel grappig, ik had het vooral bij mn vorige zwangerschap, ik vergat echt alles en liet alles uit mn handen vallen. Komt het bekend voor?

12. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ja, inderdaad Murmel, de spanning is volgens mij nu overal te snijden. We zitten nog zo pril in onze zwangerschap en dat bij Linda en Roy bewijst maar weer dat het niet altijd goed hoeft te gaan.. ik hoop zo dat er niet nog meer afvallers komen. Linda en Roy: heeeel veel sterkte!

Ik koop nu nog niks, voel ik me te onzeker voor. Ik heb wel bij de vorige zwangerschap een tijdschrift gekocht, daar zat een heel leuk lichtblauw rompertje bij met daarop de tekst: Lief!
    Zo leuk! Ik had hem ver weg gestopt in de kast na de miskraam. Nu vandeweek toch weer even te voren gehaald. Zo klein, zo lief.. word ik helemaal wee van!

Verder heb ik alleen nog maar een boek gekocht: handboek zwangerschap en geboorte, altijd handig en leuk om te hebben. Ik ben zo erg dat ik nog niet eens een zwangerachaps dagboek durf te kopen en bij te houden. Erg he? Onzeker tiepje ben ik...

Zo, ik heb een heeel druk weekend voor de boeg met 3 verjaardagen. Vanavond feest: mijn tante wordt 50. Woont aan andere kant van het land, dus we blijven dan bij mijn ouders slapen. Morgen vergadering van de motorclub, dan blijven we weer bij mijn ouders slapen. Zondag is mijn moeder jarig en in de middag viert mijn nichtje haar 6e verjaardag.. Druk druk druk dus... Ik ga proberen mijn vriend over te halen of het ik niet toch tegen mijn ouders mag vertellen vanavond.. Vind het zo leuk om te vertellen dat ik weer zwanger ben. Mijn moeder leefde zo met me mee tijdens de miskraam. En als het mis gaat, gaat het toch mis en kan ik haar steun wel weer gebruiken.. Ik kan geen geheimen hebben voor mijn moeder. Hopelijk begrijpt mijn vriend dat.. Als hij het echt niet wil, zal ik dat accepteren, maar ik zal hem even zielig aankijken haha.. Misschien helpt dat!

Fijn weekend allemaal, ik zal zondag avond even te tijd nemen om alles weer bij te lezen, gaat hier zo snel!

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hallo lieve mensen,

Een verhaaltje met daarin antwoord op al jullie vragen. Nee, ik koop voorlopig nog helemaal niets. Ookal is de bijdschap zo groot, dat ik vandaag nog alles wil kopen. Maar ik heb een keer mijn bestelling moeten annuleren, en dat wil ik niet nog een keer doen. Ik wacht tot het laatste moment van bestellen met het kopen van mijn spulletjes. Ik hoef alleen nog een wandelwagen, box, kinderstoel en wippertje te hebben. Verder heb ik alles nog, ik houd de babykamer ook zoals die is. Mijn zoon Milan* heeft er tenslotte niet in gelegen, anders was het anders geweest. Om voor jullie ook naar een leuke babykamer te kijken. kijk dan op www.angelfromgod.beebiesite.nl in het mapje foto album/kinderkamer.
    Je wordt met bestellen wel rustig aan.

Over de vergeetachtigheid, ik ben nog aan het ontzwangeren en dan blijft de vergeetachtigheid nog steeds. Nu ik weer zwanger ben zal het niet de goede kant op gaan, maar het gaat denk ik steeds slechter, maar dat maakt niet uit het is voor een goed doel. Verder heb ik niet echt kwaaltjes, alleen vreselijk moe en pijn aan mijn banden. Wel lees ik veel in tijdschriften en boeken. Ik leef nu voor 100% volgens het boekje, niet dat het overlijden daaraan heeft gelegen, maar je wilt nu echt het beste.

Ik moet maandag naar de gyn en ben op van de zenuwen, weet niet echt waarom maar ja.

Ik hoop jullie maandag aan het eind van de middag goed nieuws te kunnen brengen.

Liefs Linda

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @LindaPOOH: ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je op van de zenuwen bent voor maandag. Dat is toch LOGISCH! Het is sowieso al superspannend en met jouw historie al helemaal. Dus geef er lekker aan toe en schreeuw de stress af en toe maar even van je af hier!

Hoop dat je dit weekend genoeg afleiding hebt, anders gaat het echt maar niet voorbij, denk ik. Ik durf zelf nog niet eens aan mn komende echo te denken, laat staan dat jij er relaxed heen gaat! Als je maar weet dat we allemaal heel hard met je meeleven en meeduimen!

Wat een vrolijke en leuke kinderkamer zeg! Ik kan me voorstellen dat als je daar al gaat zitten, je helemaal blij kan worden, echt heel mooi!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Laatje: Logisch dat je het met je moeder wilt delen, ik kon ook niet wachten om het te vertellen. Inderdaad juist ook omdat het wel mis kan gaan en je dan alle support kunt gebruiken. Niks is zo vervelend als moeten vertellen dat het is misgegaan, terwijl men nog niet eens wist dat het raak was, vind ik zelf!
    Ik durf dat zwangerschapsboek zelf ook niet te beginnen, herken dat wel. Maar mij werd juist geadviseerd om het wel te doen, omdat je er dan positiever in komt te staan en als het dan toch misgaat, kun je het of weggooien, of je hebt er toch nog iets tastbaars van! Dus ga er dit weekend toch misschien een kopen.

16. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Vraagje voor iedereen: Blijven jullie werken na de bevalling?

Liefs,
    Gaby[/color][/quote]

Ik blijf ook werken na de bevalling mits ik nog een baan heb.

Ik ga maandag ook even naar het cwi op me eigen even te laten informeren over bepaalde zaken.

En een nieuwe baan zoeken.

17. Rachel85

Heel veel sterkte toegewenst.

Groetjes Rachel

18. Rachel85

Heel veel sterkte toegewenst.

Groetjes Rachel

19. Rachel85

Oeps 2x geklikt op ok.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, dat is ook een leuke actie :( . Het is toch aan de aanstaande ouders om het als eerste te vertellen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je k*t voelt.

Deel Deze Pagina