November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    meiden hebben jullie het gelezen?

caruli is weer naar de verloskamers gebracht.
    hoop zo dat haar kindje nog even binnen blijft zitten.

de decembermama's hebben het ook wel zwaar te verduren.
    hoop zo dat het ons bespaard blijft al die ellende.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben gisteren bij de prenatal in son een meetlat en een kapstok van 'er was eens' gekocht...
    was afgprijsd

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden

Lekker rustig hier :D
    Hebben jullie het ook zo warm? Ik heb er gewoon hoofdpijn van :(

Linda veel succes vandaag bij Milan* enne over dat telefoonnummer is goed hoor! Vind het heel fijn dat je me sms't als het nodig is!

Sammie vervelend van je kat! Hopelijk komt ie snel terug, ken het maar al te goed die bezorgdheid en in mijn geval stonden ze dan na 3 dagen doodleuk voor de deur te miauwen en me verontwaardigd aan te kijken ook nog....

Euhm....verder weinig geloof ik?
    Oh ja BV of FV....2 keer FV gegeven ivm te weinig BV maar omdat Niels nogal allergisch is/was en last had/heeft van astma en eczeem wil ik het dit keer toch wel laten slagen die BV...dat is in zo'n geval wel beter ivm antistoffen enzo en ik krijg begeleiding van een lactatiedeskundige dus ik ben heel benieuwd...ik had bij Niels op een gegeven moment het gevoel dat ik een melkkoe was zodra ik me nu weer zo letterlijk uitgemolken voel dan stap ik ook net zo makkelijk over op de fles hoor, het is fysiek gewoon heel pittig en het moet wel te doen zijn.

Zo ik ga weer lekker buiten zitten, oh ik zie net dat er nieuws over Caruli is ff snel lezen...en idd de decembermama's krijgen heel wat te verstouwen ik hoop dat het hier met ons allemaal goed blijft gaan!

Genietze van het weer!

xxx Roelie

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden als het goed is hebben jullie mail (degenen die op de lijst staan) willen jullie ff melden of het aangekomen is dan weet ik of de emailadressen kloppen!
    xxx Roelie

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik weet niet meer hoe ik moet staan of zitten.net of ik een sier verrekt heb in mijn zij.
    denk dat het bandenpijn is,maar het doet echt vet pijn.

en moet zo nog naar mijn schoonzus,we zijn uitgenodigd om te komen barbequeen.

ooh roelie heb je mail gehad en je meteen toegevoegd.

6. Niet meer actief

Vandaag lekker buiten gezeten en natuurlijk wel gerust (buiten in mijn tuinstoel). Ik heb wel veel last van de warmte.
    Wij gaan zo naar mijn ouders voor de bbq.

Roelie, ik heb je berichtje gekregen.

xx Carola

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik wilde vandaag ontzettend veel doen in huis. Ik ging om 12:30 even op de bank zitten ben ik toch in slaap gevallen tot een paar minuutjes geleden :(

8. Niet meer actief

@Stasia, lekker toch, dan zul je t nodig gehad hebben.

Wij hadden ook allerlei plannen voor vandaag, maar heb nog geen zak uitgevoerd. Die 2 meter was is nu gesplitst in 2 keer 1 meter, wel en niet strijken. Maar that's it, het zijn nu gewoon 2 stapels ipv 1 :D Ik heb echt totaal geen zin om wat te doen, ik hang een beetje rond en ben echt enorm luiiiiiii :D

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja mijn wasmand staat er ook nog en heb er totaal geen zin in

10. Niet meer actief

Ik ben bijna geneigd het te laten staan voor mn schoonmoeder, maar dat duurt nog anderhalve week ..... hmm dan heb ik niet genoeg kleren meer in de kast haha.

For the record, m'n schoonma is dus gek op strijken en vouwen en alles wat met huishouden te maken heeft. Als zij een dagje op visite komt, is ze gewoon beledigd als ik geen strijkgoed voor haar heb. Dus een paar dagen voor ze komt, stop ik meestal met vouwen/strijken haha, erg he!

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    kan je er hier niet even langsturen?

12. Niet meer actief

Haha ik wil t best vragen hoor :D Ze is sinds vorige week met de VUT dus heeft nu toch tijd zat hahaha

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik vind het huishouden echt verschrikkelijk. Mijn man maakt ook het meeste schoon in huis anders gebeurd het niet. Alleen de was en strijk doe ik altijd. Moet me er dadelijk maar echt even toe zetten is misschien ook maar een half uur werk.

14. Niet meer actief

Ik ben ook niet bepaald Mien Dobbelsteen hoor. Mijn man doet in principe de was (het in en uit de machines dus) en hij kookt. De rest doe ik.

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind het wel een goede verdeling. Hij maakt het schoon en ik weer vuil. Hihihihi

16. Niet meer actief

Hahaha ja das helemaal een mooie! Hoe is het bij jullie verdeeld qua baan, werken jullie allebei?

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja ik werk 36 uur 4*9 en mijn mannetje werkt 5 dagen per week van 12 tot 22 uur (in restaurant) Hij is dinsdag en zaterdag vrij.

18. Niet meer actief

En al bedacht hoe je dat gaat doen naar de bevalling? Blijf je werken of ga je minderen of...?

Mijn man werkt 40 uur (5*8 ) en ik werk nu tijdelijk 12u (2*6). Na de bevalling wil hij een dag minder gaan werken en dan naar 36u gaan (4*9). Ik weet het zelf nog niet, of ik stop gewoon weer met werken (ik werk al jaren niet meer) of ik ga verder met die 12 u, maar dan 1 dag en 1 avond.

Omdat ik veel meer thuis ben dan hij, is t natuurlijk ook wel logisch dat ik meer doe in huis. Helaas...:)

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga 3*9 werken en mijn mannetje 4 dagen. Dan is hij door de week 2 dagen vrij. Eerst neem ik ouderschapsverlof op zodat ik alleen die 2 dagen dat mijn mannetje thuis is ga werken. En dan na een half jaar zou de kleine voor 1 dag (eigenlijk een halve) naar kdv moeten.

20. Niet meer actief

Das wel mooi opgelost dan zo, als je op die manier lekker met je dagen kunt combineren. En dan inderdaad maar 1 dag kdv nodig hebt. Ga je een half jaar ouderschapsverlof nemen? Ik wist niet eens dat dat kon/bestond. Maarja, ik werk al zolang niet meer, ben helemaal niet thuis in al die regelingen. En Willem is freelancer, dus die heeft ook nergens recht op, qua regelingen, dus heb geen idee wat er allemaal mogelijk is als je werkt.

Deel Deze Pagina