Hier jammer genoeg ook geen hardwerkende kabouters in huis, ja de jongens maar die precies het tegenovergestelde, Vooral met dat mooie weer, is het in huis iets minder opgeruimd, ben dan toch liever buiten. Vanavond maar weer. Word zo opgehaald door mijn vader, kunnen de jongens daar heerlijk in de tuin spelen. (die is lekker groot) een geeft meer verkoeling dan in een woonwijk. Dus veel klets plezier. Tot vanavond.
Arme Roelie.... Laat die was maar even lekker liggen (of geef m aan de buuf ofzo) en ga even lekker niks doen. Want deze dag komt toch niet meer goed, dat weet je al, hihi Sterkte meid vandaag xx
ahw heb medelij met mn mannetje, stiknerveus is die. en nu staat hij zn antibiotica (6 pillen) in te nemen en staat te kokhalzen. Arme ziel, ik ga vandaag me inhouden met mn hormonen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Stasia~ 6 augustus 10.00 kdv Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! @Stasia: veel plezier bij het kdv-bezoek! @Ruby: succes bij de gyn vandaag!
@SAmmie: is je kat al weer gespot? Stond ie al met hangende pootjes en een knorrende maag voor de deur? Ik hoop het zo....
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Stasia~ 6 augustus 10.00 kdv Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Zo, heb mijn verlof er ook even bijgezet. Wat gaat de tijd hard he, het derde trimester is begonnen! Helaas, nog geen kat! Ben blij met alle lieve en positieve reacties, ook van vrienden uit de buurt en via hyves en MSN. Aan de ene kant is die hoop fijn, maar ook zo onzeker! We gaan toch al uit van het ergste. Ga zo even flyeren in de buurt en langs de dierenarts.
Jij ook al? Ik werd net wakker met een dicht linkeroog! Ik ben voor t eerst blij dat ik een bril draag, valt het wat minder op Maar het doet wel verrekte zeer. Geen idee wat t kan zijn, ontstoken of misschien een muggebeet ofzo? Balen dat je verder zo'n baaldag heb zeg, sterkte vandaag. Ik geloof dat ik vandaag vooral (alweer) een hele luie dag ga hebben, ben echt met t verkeerde been uit bed gestapt. Of nee, ik weet t al, vanuit bed linea recta naar de spiegel gelopen, das volgens mij nooit een goed idee
Ach arme Roeli! Sterkte vandaag met al je sores Dees, jij succes met je mannetje. Hopelijk levert het flyeren op dat je katje weer thuiskomt, Sammie. Ilse, lekker toch weer een luie dag?! Geniet er maar van. Ik "mocht" vanmorgen een uurtje langer blijven liggen. Lekker, hoor!
nou ben weet terug van de gyn.,beebje ligt een week voor op de groei.bloeddruk was prima en de bacterie uit mijn urine. dat ik 9 kg. aangekomen ben was niet erg volgens hem ook gewoon vocht. ga me vandaag weer vervelen ben ik bang,de kids komen pas om half 5 weer naar huis. nu ff een was aanzetten en de vaatwasser inruimen,en vlug wat boodschappen doen voor het echt heel warm word. roelie gewoon lekker de jongens zichzelf laten vermaken en een beetje bankhangen met een hele grote reep chocolade wil wel helpen.
Wat ik me nog afvroeg: als je van plan bent om in het ziekenhuis te bevallen en je wilt geen BV geven, maar FV, moet je dat dan ook al in je ziekenhuistas klaarzetten? Ga zo ook eerst maar even boodschappen doen, denk ik...
Ik heb een gekke wasmachine Gisteren een babydekentje gewassen en wat ik ook probeerde, het kreng wilde niet centrifugeren dus er hangt nu een kletsnat dekentje aan de lijn...zet ik een uurtje terug de wasmachine aan zónder was...hoor ik 'm net centrifugeren! Nou ja zeg! Dus ik ga zo toch maar de bedden afhalen en wassen en dan maar hopen dat ie ook met was centrifugeert...maf ding Ilse mijn oog is bijna weer open, volgens mij ben ik ook gestoken ofzo?! Het voelt steeds alsof er een vuiltje inzit, het jeukt ook behoorlijk maar ik kan weer wat zien Trouwens het is me helemaal niet opgevallen vorige week droeg/draag jij een bril? Desiree succes vandaag met je mannetje bij de kaakchirurg! Inderdaad, de hormoontjes even in bedwang houden hij zal zich straks wel ff niet zo lekker voelen denk ik... Ruby mooi dat alles weer goed was bij de gyn, gaan ze je misschien ook eerder inleiden nu beeb een week voorloopt of blijft het op 39 weken staan? Niels kijkt de hele ochtend al Jetix en mag zo ff computeren....ehm de reep chocolade lijkt me zalig maar Niels mag het eigenlijk niet hebben ivm allergie en ik krijg sinds ik zwanger ben zo'n vieze metaalachtige smaak in mijn mond van chocolade Ik heb me trouwens voorgenomen om eens wat gezonder te gaan eten, ben de laatste tijd wel erg aan het snoepen enzo (roomboterkoek oeh lekker) en ben nog maar 5 kg aangekomen maar wil toch weer wat gezonder doen Pfffff 11.15 en nog niks uitgevoerd....zal zo de pc afstaan aan Niels en wat nuttigs gaan doen...het moet maar weer xxx Roelie
Dag Dames! Heb nu niet de mogelijkheid alles na te lezen maar wou zeggen dat het hier geweldig is! Linda, wilde jouw nog even sterkte en geluk wensen vrijdag! kussies melina
Pfff zit hier even met tranen op mn wangen en helemaal in de stress. Heb net tijdens het ontkoppelen van de beamer een fikse stroomschok gekregen. Voelde het via mn vinger door mn arm trekken. Was natuurlijk onmiddellijk in paniek of dit mn kleintje schade heeft aangedaan. Helaas kan mn VK me nog niet echt geruststellen, ze had dit nog niet eerder aan de hand gehad. Ik ga vanmiddag om 3 uur langs om te luisteren of het hartje geen onregelmatigheid vertoont. Ik zit nu echt te wachten op een flinke schop tegen mn blaas om mij gerust te stelen dat ze het gewoon nog goed doet, maar natuurlijk besluit ze precies nu om zich even gedeisd te houden Ben echt wel beetje paniekerig nu. Kan er ook niks duidelijks over vinden op het internet helaas
Hoi hoi, Ben net terug van kdv. Ziet er erg leuk uit. Wel een oud gebouwtje maar ontzettend leuk ingericht. En erg schoon. Ik ga nu zo een voedingskussen halen. Heb ik op mp gevonden. Zo'n speciale met van die kunstof bolletjes erin zodat de vorm goed blijf en dat voor maar 15 euries. Spreek jullie straks nog wel. Liefs Stasia
O jee, Muriel wat eng zeg! Ik duim dat je meisje zich gauw laat voelen! Stasia, goeie deal dat voedingskussen.
Jeps, ik draag een bril hoor Mijn oog zit alleen maar erger dicht en ben net even naar de huisarts gegaan, heel brutaal zonder afspraak, maar ik mocht er toch gewoon even tussen. En ja hoor, heb een ooglidontsteking, nou dat weer. Heb een gel/druppels mee gekregen waar ik t mee moet behandelen. 't Ziet er echt niet uit hoor, helemaal dik en dicht en doet zeer...ben nu best wel zielig haha. Ook gelijk ff gevraagd over de pijnen in mn been (geen idee of ik dat hier wel eens genoemd heb?). Hij wist gelijk wat t was en had gelijk leuk nieuws voor me, de medicijnen die er voor zijn mogen niet tijdens de zwangerschap. Gezellig, zucht. Maar er is wel kans dat het door de zwangerschap komt en dus over een paar maanden weer weggaat, dus daar hopen we dan maar op. Alleen verwacht ie wel dat het in de loop van de zwangerschap alleen maar erger wordt. Dus het ging van positief naar negatief naar positief naar negatief. Erg gezellig dus *not* Nouja, ik bikkel gewoon door hoor hihi. Ik rij zo ff naar de babywinkel, we hebben zaterdag in Sliedrecht een leuk bedje gezien en wil ff weten of ze die hier ook hebben. Ciao Ilse
Muriel dat is zeker schrikken! Wel fijn dat je vanmiddag ff naar de vk kan maar hopelijk laat beeb zich zo ff goed voelen! Hou ons op de hoogte! xxx Roelie (oog weer open nu wil ik wel graag mijn zicht weer terug )