November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Goedemiddag! Hier wel een uitgeslapen November mama! Had gisteren twee verjaardagen dus kwam bekaf thuis.. toen ik mijn bedje voelde.. *snurk* vannacht wel vaak moeten plassen.. maar half slaapdronken op de wc haha.. werd vanmorgen pas om 09:15 wakker! En nu weer aan de schoonmaak.. valt niet mee met die hitte! Ik ben dus al noit een zonne aanbidster geweest.. maar nu helemaal niet.. en grappig genoeg is mijn beeb nu met die hitte juist lekker actief in de buik.. hmmz..

:idea: Linda.. fijn dat het goed is gegaan bij het kerkhof! Toch een fijn idee als het grafje er goed bij ligt!

:idea: Ikke.. succes bij de kaakchirurg met je mannetje! Tis ook geen pretje om heen te gaan!

:idea: Roelie.. wat balen van je wasmachine.. als ie nu nog begint met centrifugeren gaat ie straks vast ineens alsnog de was draaien die je eigenlijk wou draaien haha.. Hopelijk doet ie snel weer normaal! Hopelijk de hitte!

:idea: Ruby.. mooi dat je weer apk gekeurd bent! Kan je er weer even tegen!

:idea: Missy.. leuk dat je even langs "wipt"! geniet nog maar lekker van je vakantie!

:idea: Murmel.. zo, kan me voorstellen dat je nu in de stress zit! Heel veel succes straks! Had wel dit nog gevonden voor je: http://www.patientenplein.nl/pp/pp.php? ... gorie_id=5 stelt je misschien wat gerust

:idea: Stasia.. fijn dat het KDV er goed uit zag! Maar dat je daar nu nog plek hebt joh.. bij ons was er nog precies 1 plekje 3 maanden geleden..

Ouderschapsverlof.. heb me er nog niet in verdiept. Blijf voorlopig 3 dagen werken.. en neem denk ik op als ik het écht nodig heb.. maar tis wel onbetaald heb ik net nagekeken.. klinkt niet echt verleidelijk dus
    Borstvoeding en werk.. mijn baas wil er zelfs een ruimte voor inrichten op het werk dat ik indien nodig mijn beeb mee kan nemen en zelf af kan kolven.. Mijn nieuwe collega heeft ook net een zoontje dus zit met dezelfde situatie. Nu ik haar inwerk op voor haar nog onregelmatige dagen (dus kan ze niet structureel oppas regelen of bij kdv) neemt ze haar zoontje ook mee naar het werk. Wat dat betreft kan en mag er wel veel bij ons gelukkig!
    Lektieten.. gelukkig nog geen last van gehad haha..
    Mijn bloeddruk blijft nu redelijk stabiel tussen 75 en 85 gelukkig.. tis natuurlijk ook wel warm. Zit nog te twijfelen over knoflooktabletten. Kan er weinig over vinden op internet of het schadelijk is.. weten jullie er iets van?

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Hopelijk krijg je snel een lekker kick van de kleine en hoor je vanmiddag het hartje goed en stevig kloppen. Hou je ons op de hoogte?

Ruby fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je blaasontsteking over is.

Ik ben verder al lekker druk geweest. Er zitten kaboutertjes in mijn lichaam. Twee wassen aangezet, bed afgehaald, een hele was gestreken en administratie gedaan. We gaan zo ook nog een hoop dingen doen, dus ik denk dat ik vanavond kapot ben. Maar dan weet ik wel wer waar het voro was.

Liefs Linda

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En muriel?
    Laat ons snel wat weten...,

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ze kon pas om 15 uur langskomen, toch?

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey muriel,

volgens mij kan je beebje wel tegen een stootje hoor.ik hoop dat je haar al gevoeld hebt.

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    maria hoelaat moet je de 20e naar het ziekenhuis?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    14.50
    in het mmcv

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh ik moet om 14,10 uur,zal je misschien nog wel zien.

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Muriel: als je over je buik wrijft, zwemt ze er dan naartoe? Moet je misschien wel een tijdje wrijven, maarja, je zit toch niet rustig tot 15 uur!

Gwendolyn: Over de knoflook, ik geloof dat het (met mate natuurlijk) geen kwaad kan in de zwangerschap. Maar waarom zou je het willen gebruiken, je bloeddruk is toch niet aan de hoge kant, eerder aan de lage! Zie ook nog: http://www.knoflooksite.nl/nederlands/k ... cinaal.htm Daar wordt het afgeraden. Maar hier: http://www.ouders.nl/forum/lf00354.htm staat wel dat het kan.
    En hier, http://www.annetanne.be/index.php?optio ... temid=51#b , staat het afhankelijk is van de fermentatie (zou je op het potje moeten kijken dus).
    Ik hoop dat je er iets mee kunt...

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo daar ben ik weer.
    Het is gelukkig wel mee gevallen, ging een flink wat verdoving in zn moond en het trekken van de wortels was in 10 min gedaan.
    Hij zit nu een beetje suf op de bank te hangen, en te hopen dat de verdoving nog lang werkt! gelukkig heeft hij wel pijnstillers mee gekregen.

Muriel, jeetje kan me voorstellen dat het schrikken was zeg!

stasia fijn dat het kdv goed geslaagd was!

Het is hier trouwens vandaag een ziekenboeg en elende boeg!
    Voor iedereen die hem nodig heeft een dikke knuf!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ook in Veldhoven? Ik moet bij dr Backx.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga al om 14.30 omdat ik nog een ponsplaatje moet laten maken.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik bij dr oei., backx ken ik volgens mij niet.
    ik ga om 14 uur bloed prikken voor mijn antistoffen omdat ik een negatieve bloedgroep heb.en dan 14,10 uur mijn apk

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ziet er charmant uit
    dr oei

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dr backx is ook een lekker wijf

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Op het kdv is nog wel plek want het is pas voor over 1 jaar. Neem eerst 2 dagen per week ouderschapsverlof op en daarna ga ik waarschijnlijk 4 dagen werken en dan moet de kleine 2 dagen naar het kdv.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Of misschien 3 dagen werken en 1 dag naar het kdv. Ik weet het nog niet.

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Tis mijn onderdruk he ;) En zit de laatste paar dagen ook best vaak boven de 90.. vandaar ;)

Heb mijn vraag hier ook even geplaatst bij vragen aan de verloskundige :D

Deel Deze Pagina