BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst! AGENDA Stasia~ 6 augustus 10.00 kdv Ruby28~ 6 augustus 10:20 gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Indigo~ 7 augustus 20.10 uur vk Roelie~ 7 augustus 10.30 VK Carola82~ 8 augustus gynaecoloog voor uitslag onderzoek infectie Sammie2~ 9 augustus 09:00 uur VK Stasia~ 9 augustus 8.30 gynaecoloog Dafje~9 augustus 11:00 uur VK Rachel~9 augustus huisarts om op zwangerschapssuiker te prikken. amaranta~ 9 augustus 15.00 pretecho LindaPOOH~ 10 augustus uitgebreide echo om te kijken hoe de hypertrofische cardiomyopathie is gegroeid. Gwendolyne~ 10 augustus 09.00 bloeddruk controle VK Tari (Melanie) 11 augustus 10.15 uur pretecho, 28wkn amaranta 13 augustus 8.30 weer werken Barbabintje (Esther)~ 14 augustus 8.45 uur VK jolger (jolanda) )~ 14 augustus 14.50 vk Murmel ~ 15 augustus 10:00 uur pretecho Murmel ~ 15 augustus 13:30 uur VK Murmel ~ 15 augustus 15:00 uur Intake UvA Verlegenheidsonderzoek Carola82~15 augustus 18.30 uur gynaecoloog Tari (Melanie) 15 augustus 19.00 uur VK Rachel~16 augustus 17.30 VK Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Jen25~27 augustus op vakantie !!! MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Roelie~14 september word ik 30! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! (30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!) Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Hoi Dames, Muriel succes bij de VK. Mijn meisje heeft zich eigen ook niet meer laten voelen sinds gisteren straks meteen VK gebeld en toen kwam ze aan huis met de dopler maar alles was goed ze lag rustig te slapen. Groetjes
Bah had ik een heel lang bericht getypt... issie weg Bah! Vannacht ook mijn eerste lektiet gehad. Manlief ontdekte de vlek in mijn slaapshirt als eerste vanmorgen!
Dames, Ik was laatst even bij de decembermama's aan het kijken en ik zag daar dat ze nogal aan het 'geilen' waren op een aerosleep matras. Ons werd dat ook aangeraden in de winkel ivm met wiegendood enzo. Wij gaan echter niet voor zo'n matras. Op de eerste plaats omdat er geen ademende matrassen bestaan. Vinden wij onzin. Op de 2de plaats omdat baby's niet op hun buik slapen en dus ook niet kunnen stikken in het matras. Op de 3de plaats omdat een vriendin van ons bij de baby-dump heeft gewerkt, en zij ook zei dat dit gewoon een verkooptruc is. En...ik heb net even onderzoek gedaan.... Deze site vind het ook niet nodig.. Erg imteressante sit overigens... http://www.wiegedood.nl/modules/content ... section=25
Hoi dames, Even een kort berichtje...zit nu namelijk op mijn werk. @Muriel; Zooo, da's flink schrikken meid! Als het goed is mag je zo naar de vlos, succes en laat je ons even weten of alles goed is met je meisje?! @Linda; Wat fijn dat het grafje van Milan* naar wens is geworden! Klinkt heel stoer met die formule1 auto! Je bent flink aan de poets vandaag, nesteldrang....haha Ik ben vanmorgen ook bij de huisarts geweest voor mijn oor. Ik heb een ontsteking aan de gehoorgang en moet vanmiddag druppels op gaan halen bij de apotheek. Enige nadelige bijwerking is dat je er flinke koorts van krijgt de eerste dagen. Dus dat wordt een paard daagjes thuis, niet zo heel erg want dan kan ik even bijtanken...Is ECHT nodig.. Nou ben er vanavond weer, klets ze verder!
Zo ben vandaag al actief geweest zeg, ik heb al gestreken opgeruimd, gestoft en heb net al het grootste deel van het huis gestofzuigd. Dan hoeft mijn mannetje niet alles te doen morgen. Nu ff een pauze en dan dadelijk alleen de woonkamer nog zuigen.
@carola; zijn jullie trouwens nog bezig met het klussen in jullie huis? Ik las zoiets een aantal ( ) pagina's terug... Hebben jullie dat huis net gekocht ofzo? Of gewoon aan het opknappen? Waar gaan jullie dan straks wonen? In Leiden of in Prinsenbeek? Of zijn jullie daar nog niet over uit? @sammie; meid wat vervelend dat je poes nog niets van zich heeft laten horen of zien! kan me voorstellen dat je goed in de rats zit! @de dames met ontsteking; ik ben dus niet de enige! Typisch zeg, zou het in het weer zitten ofzo... Hmmm; lektieten, nee nog geen last van gehad! Zit me hier gruwelijk te vervelen....er ligt wel wat om te kunnen doen, maar ik heb gewoon zo geen zin om te werken. Gisteren zijn we van 11.30 uur tot 01.00 uur op pad geweest Een dagje honbalwedstrijden kijken in Rotterdam. We waren met een groep van zo'n 25 man, errug gezellig! Het was alleen zoooooo warm, heel veel water gedronken, goed ingesmeerd. Dus wat dat betreft heb ik het wel overleefd, maar ik ben me toch een partij gebroken nu ! Als ik straks thuiskom ga ik lekker ff tukkie doen op de bank en vroeg naar bed...
Nog niks van Muriel? Ik spring ff onder de douche, ben ook druk in huis bezig geweest en ik stink Zo kan ik niet naar de tandarts he Kom straks weer ff kijken! xxx Roelie
Oh ja hoe zou het met Natasja en haar man zijn trouwens? Vroeg ik me ineens zo af we hebben haar al een tijdje niet meer gezien?
Dat is inderdaad lang geleden. Ik zal haar eens een PB'tje sturen... Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is... Ennuh Muriel; waar blijf je nou? Ik word een beetje zenuwachtig nu...
Ha lieve dames! Pff wat een rotdag vandaag... Heb het echt helemaal gehad, zoveel stress is echt niet leuk. De IT afdeling heeft 100.000 excuses aangeboden, het stopcontact bleek niet geaard te zijn. Tja, schiet ik nu niks meer mee op... Dag ging gelukkig nog redelijk snel. Voelde dat kleintje alleen echt nauwelijks, alleen wat gedraai in de verte, terwijl ze eerder op de ochtend juist superdruk was. Gaf me niet echt een gerustgesteld gevoel Bij de VK moesten we verdorie nog een half uur wachten... leken wel uren. Het hartje vond ze gelukkig snel, ging wel redelijk langzaam, maar later tussen de 120 en 135 en dat was prima, zei ze. Toen voelde ik Miepje voor t eerst eigenlijk weer goed, ze gaf echt een enorme trap tegen de doppler. dat was wel heel fijn. Daarna nog 2x. Ik was trots op haar daadkracht. Zou het zelf ook niks vinden als iemand tegen me aan duwde met zo´n apparaat. Maarja, ´gevaar´ is nog niet geweken. Moet de komende 2 weken onder extra controle. Kan namelijk ook later nog zn uitwerking hebben. Het RIVM had tegen de VK´en gezegd dat in het ergste geval ik minder vruchtwater kon krijgen of dat de groei wat achter zou gaan lopen. En het hartje moet extra worden gecontroleerd op regelmaat. Morgenochtend om 9 uur moet ik dus al weer langs. En als ik vanavond het gevoel heb dat ze te rustig is, moet ik ook bellen. Waaaah daar word ik dus alweer gestressed van Ga zo maar even een warm badje nemen met een glas melk om mn bloeddruk wat te dempen, kijken of Miepje het ook lekker vindt!
En dankjulliewel trouwens voor jullie medeleven en het opzoeken van een aantal links! Die had ik zelf nog niet gevonden, was wel fijn! xx
ooh murmel,ben blij dat je het hartje gehoord hebt. hier staan de kinderen onder de douche,ze zijn bekaf en pikzwart van het zand.maar hebben een hele leuke dag gehad. vanaf vandaag gaan ze ook weer gewoon op tijd naar bed,weer wennen voor school vast. ben lekker boerenkool met worst aan het maken gekke zwangerschapshormonen.
Pff.. de hormonen zijn hier ook lekker bezig, want ik heb het hele huis gestofzuigd, alle ramen gelapt (zijn er heel veel. Hebben ramen vanaf de grond tot het plafond in elke kamer, leuk zo'n nieuwbouw huis pff) en de badkamer gesopt. Nu ff lekker bankhangen, voor een klein uurtje en dan eten maken en lekker eten met hubbie. Ben benieuwd hoe zijn dag was. Ik ben nu iig wel bekaf. Maar was wel ff lekker dat gesop en gezuig haha. Ik heb trouwens al dagen last van droge handen. Vooral mijn vingertoppen zijn ontzettend droog. De vellen hangen erbij. Heel irri, want ik ga steeds zitten frunniken, en elke douchebeurt/wasbeurt wordt het erger.... Hebben meer dames last hiervan?
Gelukkig murmel dat je de kleine gehoord en gevoeld hebt. Maar blijft wel stressen nu je de komende 2 weken extra onder controle moet. Dafje je bent niet de enige hoor die last heeft van de hormonen.Ik ben hier ook al de hele dag bezig om alles op te ruimen en schoon te maken. Mijn vriendin kwam net nog ff langs dus ga nu maar ff stofzuigen deel 2 want daar was ik nog niet aan toe gekomen.
Dafje wanneer begin jij met werken? Ik moet maandag alweer Vandaag mn hele lokaal maar verbouwd. Mis ik nog: een bureau, een bureaustoel, een kast, een latje om de leeskaarten aan te hangen, laatjes voor de kinderen, boeken, schriften, kleurpotloden, stiften. Gezellig een nieuwe klas Nou ja, beter dna op mn vorige school, daar had ik geeneens tafeltjes en stoeltjes en moest ik alles bij elkaar schooien bij de kleuters. WIj hebben trouwens deze lamp op de kk. (kinderkamer)