@Muriel; wat fijn dat voor nu alles in orde is zeg! Het nog wel even spannend zijn de komende 2 weken nu je extra op controle moet komen, maar beter het zekere voor het onzekere! Als ze het echt niet vertrouwd hadden, hadden ze je waarschijnlijk meteen wel doorgestuurd! Ik ga ff m'n keukentje leegruimen; een grote zooi en dan aan het eten beginnen, want mannetje moet om 19.00 uur weer op het honkbalveld staan om de junioren te trainen.....pfff is altijd zo'n gejakker en gejaag. Helaas is de zomerstop weer voorbij en zal het de komende 2 maanden weer druk,druk,druk zijn... Zie jullie vanaaf!
Ik begin over twee weken weer. Mijn duo en ik zijn al een heel eind met de klas. Moeten nog wat puntjes op de i, maar het is al aardig af. Wilden we vroeg klaar hebben ivm met dat ik aan het begin van de vakantie nog wel aardig kon sjouwen met meubeltjes, maar nu liever niet meer. Altijd leuk om een weer helemaal opnieuw je klas in te richten idd Wij hebben nu het thema kikker in de klas. Vorig jaar had ik Leendert Jan Vis.
Ah Murmel wat fijn dat alles goed is! Toch ook wel fijn dat je nu extra op controle kan komen.. toch weer stukje zekerheid!
Het is misschien lastig te volgen. We hebben pas een huis gekocht in Woubrugge (dit ligt vlak bij Leiden) Daar zijn we druk aan het klussen. Het is een nieuwbouw wijk, met nadruk op nieuw, want de KPN kent het adres nog niet. Van ons appartementje in Leiden hebben we de huur opgezegd en ook het huis in Prinsenbeek. Het huis in Prinsenbeek was te klein voor een gezin met 2 kindjes. Het adres wat jullie hebben is van mijn ouders. Zodat we zeker weten dat de post aankomt en dat we ook niet moeilijk hoeven te doen met adresweizigingen. Het is de bedoeling dat we daar intrekken voor de kleintjes geboren worden, maar of dat gaat lukken weten we niet. Onze doelstelling is om de babykamer en onze slaapkamer af te hebben en dan de huiskamer komt nog wel. De keuken en de badkamer in het nieuwe huis zijn van die standaard dingen. Dus die worden later nog wel een keer gedaan. Ik hoop dat jullie het nog begrijpen.
Muriel fijn dat de kleine ging bewegen, en dat je het hartje hoorde kloppen. Succes met de spanning de komende tijd Damens, help me. Ik ben BANG!. Mijn buik is al de hele dag onrustig. Het voelt als of mijn buik op knappen staat. Kan hem nog wel in drukken, maar ja. Kan dit ook komen door de blaasontsteking die ik heb? De kleine voel ik trouwens wel bewegen. Willen jullie als jullie kunnen me uit deze onzekerheid helpen? Dank, dank dank. Liefs Linda
ff Murmel, dat was stressen als ik dat zo lees. Ik hoop dat de kleine even lekker blijft schoppen, zodat je weet dat alles goed gaat. De extra controles zijn misschien lastig, maar toch wel goed om het in de gaten te houden.
Linda, ik vermoed dat het met je blaasontsteking te maken heeft. Maar zekerheid geven kan ik niet. Sorry
@Linda: zijn dit niet de beruchte harde buiken? Ik heb ze zelf gelukkig nog niet echt gehad, maar de omschrijving lijkt er wel op. En mn VK zei in het begin inderdaad dat je een blaasonsteking onder meer kunt herkennen aan een drukkende buik. Ben je nog met de kuur bezig? Zolang dat kleintje lekker aan het bewegen is, moet je dat zeker proberen als fijne geruststelling te zien! Ze voelt zich in ieder geval kiplekker bij mama!
Mmmm dat bad was wel even lekker zeg, ben echt helemaal gerimpeld nu En die kleine liet zich gelukkig ook even voelen, dus dat was erg fijn. Maar ben wel blij dat ik morgenochtend ook nog een keertje langsga. Hoef ik me niet druk te maken over ´zal ik de VK bellen of niet...´ Maar ben nu al wel ietsjes geruster, gelukkig.
Wat de hormonen betreft vandaag, ik ben ook aan het poetsen geslagen. Met als gevolg dat ik mega op mijn donder heb gekregen van Jeroen. Maar ik werd er zo kriegel van al dat stof en rotzooi. En dan ook nog eens de was die er nog ligt. Dus ook maar een was aangezet, ik moet toch echt morgen een schone broek aan. Ik ben nu wel erg moe van al het werk dat ik verzet heb. Maar mijn buik is lekker rustig. Volgens mij liggen Hummeltje en Frummeltje lekker te slapen.
Linda, zou het echt niet weten.. heb geen ervaring met weeën.. maar met blaasontsteking heb ik inderdaad ook altijd last van een harde buik.. dus ja.. kan niets met 100% zekerheid zeggen..
Oei Carola, bedrust is bedrust hoor! Jeroen heeft wel gelijk, ook al kan ik me je frustratie wel voorstellen. Je wilt niet nog een keer naar het ziekenhuis hoeven toch?
Lieve Linda, Laat ik daar nu ook vanaf zaterdag al last van hebben! M'n darmen rommelen ook als een idioot! Durf bijna niet meer over straat... Maar mijn buik is ook zo hard, voelt heel zwaar aan.... net alsof m'n broek eigenlijk veel te strak zit, maar als ik hem losser gooi maakt het niets uit! Of het bij je blaasontsteking kan horen dat weet ik eigenlijk niet... Ik heb daar (gelukkig) nog geen ervaring mee. En als je je echt onzeker voelt bel je gewoon je Gyn meid ! Liefs Jennie
Daar sluit ik me helemaal bij aan ! Denk aan je kleintjes meid! Die hebben het nog niet zelf voor het zeggen...Jij beslist voor hen... Ik kan me overigens wel heeeel goed voorstellen dat je je rot verveeld, maar zou toch de adviezen opvolgen...
Ik denk ook dat het met de blaasontsteking te maken heeft, of anders met de hitte! Door de warmte zet natuurlijk alles een beetje uit, ik heb ook het idee dat er meer spanning op mijn buik zit na deze drie dagen, dan voorheen! Maar ook vanuit hier: ik weet het niet zeker. Sterkte! En geniet er maar van dat je haar voelt bewegen Murmel: die extra controles zijn alleen maar fijn en moeten niet zorgen voor meer stress. Probeer het te zien als een extra geruststelling! Carola: verhaal is duidelijk! Hoop dat het allemaal gaat lukken voor de kleintjes er zijn! Amaranta: Leuke lamp! Denk dat de regen en het onweer (?) hier zo gaan losbarsten, het wordt al behoorlijk donker en ook buienradar.nl voorspelt niet veel goeds.... Ga maar eens even aan het eten beginnen, mannetje was toevallig erg vroeg thuis (dat krijg je als half NL nog vakantie heeft, dan zijn er niet zoveel file's!). Morgen mag ik ook weer werken, gelukkig wat afleiding van mijn vermiste kat. Heb haar wel op alle mogelijke sites gezet en ben er toevallig achtergekomen dat er nog meer mensen die ik ken afgelopen weekend een kat zijn kwijtgeraakt. Het lijkt wel te "heersen" ofzo?
Ik weet het, maar ik ben verschrikkelijk eigenwijs. En ik voel me verder prima. En ik ben niet van plan om zonder afspraak naar het ziekenhuis te moeten. Dus alleen voor de afspraken met de gyn en voor de bevalling zelf natuurlijk. En die kan misschien wel zonder afspraak Ik kan bijna niet wachten tot het woensdag is en ik terug moet naar de gyn om te horen wat de uitslag is en of ik nog steeds in bed moet blijven.
Ik hoef me waarschijnlijk niet te haasten, want ook hier ziet het er buiten niet zo goed uit...Denk dat we hier zometeen wegspoelen...
Als alles volgens planning gaat, is dat half oktober Het is allemaal erg krap. Dus als de kleintjes tot 38 weken blijven zitten, en alles niet uitloopt dan moeten we dat halen. Maar als de kleintjes eerder komen, dan hebben we een probleem.