November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Het betrekt hier wel.. maar als ik naar die radar kijkt duurt het nog wel even voordat het hier wat afkoelt..

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kom vanavond gezellig bijbeppen er staat hier een lasagne op mij en Niels te wachten (en daarna nog een pizza...oh en een zakkie sla voor het gezond idee ;) )

Muriel fijn dat voor nu alles goed is, hopelijk blijft het nu goed gaan!

Linda meis bel gewoon je vk of gyn, volgens mij heb je 'gewoon' harde buiken maar laat je anders geruststellen, je hebt al genoeg andere zorgen misschien mag je wel even langskomen?

Tot straks ik ga eten (val hier om van de honger knor knor knor)!

xxx Roelie

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb net lekker gegeten heel ongezond frietjes. Ben nu kapot van dat gepoets. Eigenlijk moet de wc nog maar dat mag mijn mannetje morgen doen (das het enige wat nog moet gebeuren). Ik ga nu lekker op de bank hangen en tv kijken en natuurlijk met de pc in de buurt.

4. Niet meer actief

Wij gaan lekker taco's eten....met sla (ook voor het idee dat het gezond is) :)

Meiden; smakelijk eten en tot strakkies

5. Niet meer actief

Wij gaan lekker kippe(n)soep eten, en dan rijst, met sla en een kippenpoot in een pittige saus.

Eet smakelijk allemaal.

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh kippesoep mhhhh krijg weer trek.

ik heb deze zwangerschap echt een soeptik.

7. Niet meer actief

Soep staat bij ons standaard op het menu. Is namelijk lekker makkelijk. Je komt thuis uit je werk, hebt beide honger, dus iets om de maag te vullen voordat we aan de rest beginnen met koken enzo.
    Mijn moeder, mijn oma of ikzelf kook eens in de zoveel tijd een grote pan soep en vries die dan in. Heerlijk

8. Niet meer actief

Jeetje meiden, ik ben me een partijtje chagrijnig. Net ook al ruzie met mn lieffie gemaakt, heb gewoon echt een dipdag. Had lekker geslapen en vervolgens zat ik bij de huisarts met een zeer oog. En ging er in huis vanalles mis. En nou ben ik gewoon sjaggie. Zonder aanleiding, gewoon een rotbui. Stom he...

Hoop dat jullie betere dag hebben.

Liefs
    Ilse

9. Niet meer actief

Gooi het er maar eens lekker uit Ilse.
    Hoe gaat het trouwens met je oog?

10. Niet meer actief

Lief van je Carola, valt alleen weinig uit te gooien. Heb gewoon zin om een flink potje te janken en weet niet eens waarom. Althans, niet echt.

Oog gaat al stuk beter, doet nog wel zeer maar valt wel mee. Been doet momenteel meer pijn, heb daar echt last van. Maarja, ik zal er mee moeten leren leven...blablabla.. gezellig ben ik he ;) *not*

11. Niet meer actief

Ach, ik verveel me al dagen. En dan ga ik lekker wat doen, krijg ik op mijn donder.
    Maar af en toe lekker een potje janken lucht altijd lekker op.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou het is wel een topdag vandaag he?! Eerst Roelie een baaldag en laat ik me even electrocuteren en dan jij weer in de dip, Ilse. Laten we allemaal maar lekker vroeg naar bed gaan, tijd voor een NIEUWE dag!

13. Niet meer actief

NEEEE, niet vroeg naar bed, dan verveel ik me nog erger :cry:

Ik zou echt super blij zijn als ik weer mag gaan werken

14. ja, lig je op bed, kan je niet slapen, is het ook nog eens benauwd en lig je dus te zweten en dat schiet dus ook niet op!

15. Niet meer actief

Een nieuwe dag, waarin ik weer naar mn werk moet terwijl ik er monsterlijk uit zie met dat stomme oog!

(oke, beetje overdreven maar dat mag wel ff he hihi)

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Da´s ook weer waar... Maarre...
    Ramen en deuren even tegen elkaar open: het is hier buiten al goed afgekoeld, hoor, even een verfrissend buitje eroverheen gehad!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Foto ter bewijs van je monsterlijkheid, dan kunnen wij wel bepalen of je echt zo zielig bent, hihi!

18. Niet meer actief

Neeeeheee je moet me gewoon zo zielig vinden, op mn woord! boehoehoe

19. Niet meer actief

Och zielepietje, ik vind het zoooo verschrikkelijk voor je ;) :)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ok OK, ik vind je echt ont-zet-tend zielig Ilse, zo zielig heb ik niet vaak iemand gevonden, kun je nágaan hoé zielig ik je vind ;)

Deel Deze Pagina