November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja precies, zó zielig ben ik! boehoehoehoe

2. Niet meer actief

Dat verfrissende buitje hebben we hier ook gehad, maar het is heel benauwd geworden. Nu moet ik me wel rustig houden, omdat ik aan het piepen ben :cry:

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ow meiden toch, wat een zielige hoopjes hier vandaag zeg :( Hopen dat morgen een betere dag is.

Linda, ik kan je ook niet met 100% zekerheid geruststellen, maar ik denk ook dat het misschien met de warmte / blaasonsteking te maken heeft. Ik denk dat alleen je gyn / vk bellen je voldoende rust zal geven?

Heb zojuist eindelijk foto's gemaakt van de studeer en kinderkamer. Jean-Paul heeft ook gelijk de buik er nog maar eens opgezet. Die zal ik morgen plaatsen in mijn album (en ja dan ook ein-de-lijk die van bijeenkomst :oops:)

Wij hebben vanavond lekker Beef Teriyaki op met een berg fruit toe (mango, ananas en meloen).

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahahaha nou gaat lekker hier hoezo hormonen?
    Kan iemand die verfrissende bui mijn kant op blazen dan ik plak alweer vast aan de leren bureaustoel :(
    xxx Roelie

5. Niet meer actief

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, zo die bui is hier nu weg ;)

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gek he, veel hebben een baaldag terwijl ik een topdag heb gehad. Vind het ook niets gek heb gister bijna de hele dag geslapen dus nu ben ik helemaal uitgerust. Morgen weer werken dus laten we hopen dat ik weer zo'n topdag heb. Voor de dames die een baal dag hebben gehad laten we hopen dat het morgen beter gaat.

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

*kijkt eens naar buiten....hmmm nee wel een betrokken lucht maar regen ho maar....ff harder blazen! (kun je best zwanger zijn van een tweeling is geen excuus hahahaha ;) )*

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Pagina 599.....als iedereen ff meedoet hebben we straks 600 te pakken!

9. Niet meer actief

Waar moest ie ook al weer precies naar toe?
    Dan zal ik wat precieser in die richting blazen

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    op naar de 600 dan maar....

11. Niet meer actief

Nog 10 berichten en dan hebben we er 600

12. Niet meer actief

Nog 9 berichten en dan ..... ;) :oops:

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zal ik ook even meehelpen?

14. Niet meer actief

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, zo over een uurtje regent het bij jou.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Onze volgende uitdaging is de augustus mama´s met ruim 1100 pagina´s, hebben we misschien nog wel eventjes voor nodig, haha!

16. Niet meer actief

Ja daar zijn we weer!

@carola; volgens mij heb je de bui mijn kant op geblazen... :x
    Had net alles lekker tegen elkaar openstaan om te luchten moet de helft weer dicht omdat er regen binnenkomt... ;)

Zo en da's weer 1 berichtje dichter bij pagina 600 !

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    haha, door die onwijze blaasactie verschuift meteen de hele pagina....

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahahaha dan hebben we nog heel wat te kletsen :)
    Blazen naar het noorden graag, het begint hier eindelijk wat op te frissen pfffffffff
    (leuke discussie in de lounge...iemand vraagt een mening over het koningshuis zal ik het doen of zal ik het niet doen?)
    xxx Roelie

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, irritante eigenschap van de pagina is dat!

20. Niet meer actief

Moest even hard blazen anders kreeg ik hem nooit de goede kant uit, maar over een uurtje is de bui bij jou verdwenen.

Deel Deze Pagina